רק רשת: ונדליסטים שברו את הפסל של מסי, המחווה שהטריפה את בלגיה

הפסל של ליאו מסי
הפסל של ליאו מסי | טוויטר

בפעם השנייה העונה פסלו של הכוכב הושחת על ידי עבריינים, אוהדי שרלרואה ריגשו בענק. וגם: סלאח נבחר לשחקן המצטיין החודש, קסיאס ישמש כפרשן במונדיאל הקרוב ושיא ישראלי בן 34 שנים נשבר

(גודל טקסט)
16:30: שאפו לאוהדי שרלרואה

הקהל של שרלרואה בחר להשליך לכר הדשא בובות עבור ילדים בעלי מוגבליות. אותנו זה בטוח ריגש! 




13:50: מוחמד סלאח נבחר לשחקן חודש נובמבר של הפרמייר-ליג
בעקבות תצוגות התכלית במשחקים האחרונים נבחר מוחמד סלאח לשחקן חודש נובמבר בפרמייר-ליג.


Mohamed Salah has been voted the PFA Player of the Month for November! pic.twitter.com/bPaCHsEdEu

— B/R Football (@brfootball) December 4, 2017


13:00: התפקיד החדש של איקר קסיאס

איקר קסיאס שזכה במונדיאל 2010 עם נבחרת ספרד ושיחק גם בטורניר האחרון שהיה בברזיל לא ייכלל בסגל של ז'ולן לופטגי לרוסיה בקיץ הקרוב, אבל הרשת המקסינית "אצטקה TV" החתימה אותו כפרשן למשחקי מקסיקו וספרד במונדיאל. השוער האגדי ישתף פעולה עם אחד הבוסים שלו בעבר, חורחה ואלדנו הארגנטינאי, שהמליץ עליו כפרשן לערוץ המקסיקני.


קסיאס וגביע העולם. בקיץ הקרוב הוא יהיה על תקן פרשן (Gettyimages)


12:45: 

איתמר לוי שבר שיא ישראלי בן 34 שנים

הודף הכדור ברזל קבע 37.18 מ' בתחרות פתיחת העונה בארקנסו ושיפר ב-36 ס"מ את שיאו של יאיר מקלר באולם, שנקבע לפני 34 שנים בינואר 1984. לוי אף שיפר בסנטימטר אחד את שיאו מ-2013 וקבע את התוצאה השנייה אי פעם של הודפי הכדור ברזל של מכללת ארקנסו לדורותיהם.



לוי. שבר שיא מ-1984 (איגוד האתלטיקה)


12:20: זילברמן זכה בטורניר זמביה בבדמינטון
מישה זילברמן זכה בטורניר זמביה של הסבב העולמי ובכך השלים לראשונה זכייה בארבעה טורנירים של הסבב בשנה אחת ובסך הכל בעשרה טורנירים בקריירה בהם זכה בזהב. המחבט האולימפי של ישראל עשוי לזכות בניקוד חשוב מכיוון שבחצי הגמר הוא ניצח יריב בלגי לו הוא הפסיד באותו מקום בשנה שעברה. מישה ניצח את הבלגי 16:21, 13:21 ולאחר מכן בקרב על הזהב ניצח חובט גרמני 16:21, 17:21 כדי לסיים ראשון מתוך 60 מתחרים מ-15 מדינות. "אני שמח מאוד לסיים ככה את 2017 עם ארבע זכיות בטורנירים. יש לי הרבה מוטיבציה לקראת השנה הבאה", אמר זילברמן.



זילברמן. הישג מרשים (איגוד הבדמינטון)


11:59: שני שיבוצים יוקרתיים לשופטים ישראלים
שני שיבוצים נוספים בליגה האירופית לשופטי הכדורגל הישראלי. השופט לירן ליאני ינהל את משחק הליגה האירופית ב-7.12 בין ריאל סוסיאדד לזניט סנט פטרסבורג. עוזרי השופט יהיו דביר שמעון ודוד ביטון. שופטי הרחבה: אלון יפת ומנשה משיח. שופט רביעי: עידן ירקוני.


השופט אוראל גרינפלד ינהל את משחק הליגה האירופית בין הופנהיים ללודוגורץ ב-7.12. עוזרי השופט יהיו דני קרסיקוב ורועי חסן. שופטי הרחבה: אלי חכמון וזיו אדלר. שופט רביעי: עמיחי מוזס.


10:17: ונדליסטים שברו את הפסל של מסי

כנראה שלא כולם בארגנטינה אוהבים את ליאו מסי. ונדליסטים שברו בפעם השנייה ב-2017 את פסלו של כוכב ברצלונה.


A statue of Lionel Messi in Buenos Aires, Argentina was once again broken in an act of vandalism. The same statue was broken before last January [md] pic.twitter.com/2wWuYgcynU

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) December 3, 2017


10:15: הבנות חוגגות יום הולדת 36 לדויד וייה
דויד דה וייה חוגג 36 בניו יורק עם הבנות שלו. אפילו עוגה צנועה הכינו לו שם.


 

Creciendo sin hacerme mayor!!! Muchas gracias a todos por las felicitaciones!!! Thank you all for the birthday wishes!!! #36 #foreveryoung

A post shared by David Villa (@davidvilla) on


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי