לואיס סוארס: לא רואה את ניימאר מגיע לריאל מדריד

ניימאר עם לואיס סוארס
ניימאר עם לואיס סוארס | Gettyimages

בראיון למארקה, התייחס חלוץ ברצלונה לאפשרות שחברו יעבור ליריבה המרה: "הוא מעריץ את ברצלונה, אז הוא לא יכול ללבוש לבן". מסצ'ראנו ביקש לעזוב את הקבוצה בינואר. כוכב פ.ס.וו רמז לראשי ברצלונה

(גודל טקסט)
לואיס סוארס העניק ראיון ל"מארקה", שידוע יותר כפרו ריאל מדריד והצהיר: "אני מכיר טוב מאוד את ניימאר ואני לא רואה אותו משחק בעתיד בריאל מדריד. הוא מעריץ את ברצלונה אז הוא לא יכול לשחק במדים של ריאל מדריד. אם הוא מתחרט על עזיבת ברצלונה? הוא אדם בוגר ששקל הכל כשעזב. אני בטוח שכאב לו מאוד לעזוב בגלל שהוא אהב את בארסה. הוא קיבל את ההחלטה עם המשפחה שלו ואנחנו מכבדים זאת. במשך שלוש שנים הייתה רק אהבה והערצה הדדית בינינו לניימאר".


אם בארסה לא התחזקה מספיק מאז עזיבת ניימאר: "ניימאר שחקן מיוחד שקשה להחליף. אני חושב שג'רארד דאולופאו ופאוליניו הם חיזוק לא רע. פאוליניו הוא אחד הקפטנים של ברזיל. אני מאמין שגם עוסמאן דמבלה עוד יפתיע רבים".




המאבק עם ריאל מדריד: "איבדנו נקודות ואנחנו לא צריכים לתת לריאל מדריד חלון הזדמנויות ולאבד עוד נקודות".


#LaPortada@LuisSuarez9 en entrevista exclusiva: "No podemos dar ninguna ventaja al Madrid" https://t.co/fwPySvp19s

— MARCA (@marca) December 4, 2017


אם ניסה להתערב בסכסוך בין אדינסון קבאני לניימאר: "זה לא קשור אליי. זה היה על כר הדשא".



סוארס. לא רואה את ניימאר מגיע למדריד (Gettyimages)


השוני בין סוארס המחוייך לזה שמתעמת עם כולם על כר הדשא: "אני מכיר בהבדלים האלה. הדרך שלי לשחק היא להילחם כל הזמן במגרש. יש משחקים בהם אני מנסה להיות רגוע יותר וזה לא עובד. ככל שאני רגוע יותר, ככה אני מרגיש פחות נוח במשחק. אני חייב להילחם".


העובדה ששיחק עם כאבים בחודשים האחרונים בגלל פציעה במיניסקוס: "עכשיו אני מרגיש טוב יותר. אני לא רוצה להישאר עם כאבים, אבל הטיפול היה מסובך".


מה קורה לריאל מדריד: "כל הקבוצות עוברות משבר כזה פעם בכמה שנים. הם בועטים לשער המון פעמים והכדור לא נכנס".



ואלוורדה. ביטחון גדול בשחקנים ובצוות (Gettyimages)


מה השתנה עם הגעתו של ארנסטו ואלוורדה: "יש לו ביטחון גדול בכל הצוות שלו יחד עם השחקנים. יש שינוי באימונים ובשיטות משחק, אבל לא הייתי אומר שיש שינוי גדול מאוד מאז לואיס אנריקה".


מה האתגרים שיש לו: "לזכות בכל התארים ב-2018. יש ימים שלא הכל הולך והיו לי רגעים השנה שהכדור לא רצה להיכנס. ברגע שהייתי נכשל הייתי צוחק".


מסצ'ראנו ביקש לעזוב את בארסה בינואר
בתוך כך, ברצלונה בצרות בגלל הפציעה של סמואל אומטיטי שהיה הבלם הכי טוב בסגל מפתיחת העונה והיא סובלת מחסרון גדול בבלמים. אומטיטי עלול לחזור עוד חודשיים בלבד למגרשים ועד אז יש לברצלונה משחקים קשים ביותר, כולל הקלאסיקו מול ריאל מדריד ב-23 בדצמבר. "מונדו דפורטיבו" פרסם שחאבייר מסצ'ראנו ביקש מראשי ברצלונה לעזוב בינואר הקרוב והדבר מטיל עוד יותר לחץ על מרכז ההגנה של בארסה.



מסצ'ראנו. יעזוב בינואר? (Gettyimages)


הארגנטינאי בן ה-33 אמנם מיעט לשחק, אבל כעת הוא יכול להיות פיתרון טוב, בעיקר בזכות ניסיונו הרב. לפי הדיווח, הוא ביקש לעזוב כמה ימים לפני פציעת אומטיטי ב-2:2 עם סלטה ויגו בטענה שהוא רוצה לשחק יותר. החוזה שלו מסתיים בקיץ 2018 והוא מחפש חוזה טוב ודקות משחק כדי להיכלל בסגל ארגנטינה למונדיאל. כעת בברצלונה שוקלים אם לתת לו ללכת נוכח הסיכון שירי מינה הקולומביאני בן ה-23 שאמור להגיע מפלאמנגו בינואר תמורת 9 מיליון יורו לא ממש יסתגל במהירות לקבוצה. ההעברה שלו גם לא סגורה במאה אחוז.


️ Mascherano notified Barça that he'll leave in January. Barça hopes he changes his mind. Yerry Mina is the alternative if Mascherano leaves this winter #fcblivepic.twitter.com/dUQfN4yEEP

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) December 4, 2017


בתוך כך תומאס ורמאלן שצפוי כעת להיכנס לנעליים של אומטיטי זכה לתמיכה בחדר ההלבשה של הבלאוגרנה, כשהשחקנים הופתעו מהדרך בה הוא דואג לכל דבר והמקצועניות שלו. למרות שלא שיחק כמעט, הוא עשה הכל לשמור על כושר משחק ולהיות במצב פיזי טוב אחרי הפציעות שלו וכעת ברצלונה זקוקה לקפטן ארסנל לשעבר יותר מתמיד.


מאוחר יותר, כוכב פ.ס.וו איינדהובן הירבינג לוזאנו סיפר בראיון לתקשורת הספרדית: "אני עובד קשה עם רוד ואן ניסטלרוי על הסיומת שלי. הוא הצליח לגרום לי להשתפר בצורה משמעותית. אני נחוש להתקדם והליגה הספרדית היא מקום מושלם לשחק בו. החלום שלי הוא לשחק עם מסי, מדובר בתופעה. לאו הוא לא כמו כולם, הוא משהו חסר תקדים. ייתכן והמונדיאל הקרוב יסייע לי לפתוח דלתות למועדונים הגדולים באמת". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי