"אני הטוב בהיסטוריה, הבן שלי אומר שהוא יהיה יותר טוב"

כריסטיאנו רונאלדו עם פרס כדור הזהב
כריסטיאנו רונאלדו עם פרס כדור הזהב | Gettyimages

רונאלדו ירה לכל עבר אחרי הזכייה החמישית בכדור הזהב: "לא חושב יותר מדי על התחרות עם מסי", "רוצה להישאר בריאל עד סוף הקריירה","אמבפה יכול להיות היורש שלי בתחרות הזאת"

(גודל טקסט)

"אני חושב שכל התארים בהם זכיתי הקבוצתיים והאישיים מלמדים שאני הטוב בהיסטוריה", כך אמר כריסטיאנו רונאלדו בראיון שהעניק לתקשורת הספרדית לאחר זכייתו בפעם החמישית ב"כדור הזהב". הפנומן הוסיף: "השגתי אותם בזכות חבריי לנבחרת פורטוגל ולריאל מדריד ואני מודה להם על כך. אני אוהב את הבלאנקוס ורוצה להשיאר בברנבאו עד סוף הקריירה שלי".

 

על ההשוואה בינו לבין מסי: "אני לא חושב על זה הרבה. אני נלחם עם עצמי בעיקר. אני נהנה מרגע ויש לי עדיין מוטיבציה גדולה. אני נהנה לישון בבית. יש לי צוות גדול של עוזרים שעושים הכל".

על החיים אחרי הפרישה: "אם שואלים אותי עכשיו אני אני לא רואה אותי מאמן אחרי הפרישה, אבל דברים משתנים. יש לי הרבה פרויקטים לעשות כשאפרוש. אני לא יכול להתלונן על חיי. יש כאלה שאין להם אוכל ואני מצד שני יש לי הכל".


רונאלדו והילד. "אני רואה אצלו קצת מעצמי" (AFP)

על המשפחה שלו: "הבן שלי אומר לי שהוא יהיה טוב יותר ממני. אני רואה אצלו קצת מעצמי. כשהייתי בן 14-15 ידעתי שאני שונה מהאחרים ויש לי כישרון. כשהתחלתי לשחק במנצ'סטר יונייטד באמת הבנתי שאני טוב. אלכס פרגוסון היה האבא שלי בכדורגל".

בתוך כך קיליאן אמבפה שהשתתף בטקס שאל את רונאלדו ה מריץ אותו לזכייה בתארים והפורטוגלי הגיב: "המפתח להצלחה הוא להמשיך להיות עם מוטיבציה גבוהה. כשהחיים נותנים לך צ'אנס לשחק ולהצליח זה הדבר הכי גדול ואני עדיין מרגיש ככה. על אמבפה אמר CR7: "יש הלו המון כישרון ויכולת והמסר שלי אליו הוא שהכל תלוי בו ובראש שלו. הוא יכול להיות היורש שלי ב-"כדור הזהב'".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי