טוראן: הניחו את הנשק, ירושלים היא בירת השלום והאנושיות

ארדה טוראן
ארדה טוראן | טוויטר

קשר ברצלונה המושמץ, התייחס להחלטה של טראמפ להעביר את השגרירות לבירת ישראל. ראפיניה, שרק החלים, עשוי לעזוב. סוארס על דמבלה: "הוא עוד יפתיע את כולם"

(גודל טקסט)
בזמן שרשימת השמות לחיזוק ברצלונה בחלון ההעברות של ינואר רק גדלה עם מועמדים כמו פליפה קוטיניו, ארתור, ליאון גורצקה ואחרים – המוליכה הספרדית נחושה להיפרד מארדה טוראן. הטורקי, שלא זכה לדקה אחת מארנסטו ואלוורדה, לא נמצא בתוכניות של הצוות המקצועי לקראת המשך העונה. אחרי שחזרה שלו לגלאטסראיי ירדה מהפרק בשל שכרו הגבוהה, כשמונה מיליון יורו לעונה, ארסנל מועמדת לקלוט את טוראן כחלק מטרייד אפשרי על מסוט אוזיל.


אך בזמן שהוא מתייבש ביציע, טוראן בחר להתייחס היום (שישי) להצהרה של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ לפיה הוא יעביר את השגרירות לירושלים. בחשבון האינסטגרם שלו כתב הקשר: "ירושלים הייתה ותמיד תישאר בירת השלום האנושיות, הניחו את הנשק".



בינתיים, לא ברור מה יעלה בגורלו של ראפיניה. הקשר שב לכשירות אחרי פציעה ארוכה ונחשב לאחד השחקנים המגוונים בסגל של ברצלונה. אולם, ואלוורדה עשוי לוותר עליו בתמורה לחיזוק איכותי יותר. עוסמאן דמבלה, שהחלים מהניתוח, כבר החל באימונים עם הקבוצה והוא עשוי להיכלל בסגל לקראת הקלאסיקו בסוף החודש. לואיס סוארס התייחס לאחרונה לקאמבק של היהלום הצרפתי: "הוא היה חסר לנו מאוד בגלל הפציעה, אבל כשהוא יהיה כשיר כולם עוד יראו כמה הוא איכותי. דמבלה עוד יפתיע את כולם". 

 

Kudüs hep barışın ve insanlığın başkenti olacak. Silahlarınızı masum insanların üzerinden çekin! Jerusalem will always remain as the capital of peace and humanity.!Put your guns away!!! #jerusalem

A post shared by Arda Turan (@ardaturan) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי