סוארס זכה לתמיכה, ואלוורדה הפתיע לגבי מסצ'ראנו

לואיס סוארס
לואיס סוארס | AFP

בצל הביקורות על חלוץ ברצלונה, הוא זכה למילים חמות מצד מאמן נבחרת אורגוואי לקראת ויאריאל (21:45): "הוא נכנס למעגל הרסני, אך ייצא ממנו". מאמן המוליכה סיפר: "יש את הדעה של מסצ'ראנו, ולי יש את דעתי"

(גודל טקסט)

ברצלונה חווה פתיחת עונה מרשימה כשהיא סיימה השבוע את שלב הבתים בליגת האלופות עם העפלה מהמקום הראשון, ללא הפסדים. גם בליגה השמש מחייכת עבור ארנסטו ואלוורדה, שינסה הערב (ראשון, 21:45) להגדיל את הפער בפסגה כשברצלונה תתארח אצל ויאריאל. 


אולם, אחת הסוגיות שמעיבות על מצב הרוח של ברצלונה היא כושרו הבעייתי של לואיס סוארס. האורגוואי לא כבש העונה באלופות, ונדמה כי במשחקים רבים הוא סובל ומתקשה לשחזר את היכולת שלו מהעונות האחרונות. אוסקר טבארס, מאמן נבחרת אורגוואי, סיפר היום לתקשורת במולדתו: "כל שחקן סובל לפעמים. זה לא קשור לעובדה שלואיס הוא חלוץ, הוא קודם כל אדם. סוארס שבר את כל השיאים, אבל יש הפרעות רגשיות וגם פסיכולוגיות, שמקשות עליו. יש מקרים בהם אתה נכנס למעגל הרסני, ובמצב הזה קשה לשבור את המעגל הזה. אפשר לראות שהוא לא במיטבו, אבל הוא ייצא מזה. אני בטוח שהוא יתרום לברצלונה, וגם לנבחרת בגביע העולמי ברוסיה". 

 


בינתיים, במועדון ממשיכים לעסוק בהמשך דרכו של חאבייר מסצ'ראנו. ואלוורדה אמר לקראת המפגש מול הצוללת הצהובה: "יש לי את הדעה שלי לגביו חאבייר, ולו יש את דעתו. נתמודד עם הנושא הזה בתוך המועדון". כעת כבר ברור כי הארגנטינאי בן ה-33, שהודיע כי יפרוש מהנבחרת בקיץ הקרוב, לא נמצא בתוכניות של ברצלונה לקראת המשך המאבקים בליגה ובליגת האלופות. המוליכה תנסה לצרף בלם במקומו, במיוחד בשל הפציעה של סמואל אומטיטי. בנושא אחר, התכנון של הצוות הרפואי של ברצלונה הוא לשלב את עוסמאן דמבלה בצורה חלקית במחזור הבא, ורק אז תתקבל החלטה לגבי הכללתו בסגל הקבוצה לקראת ריאל מדריד.  




מעגל הרסני. סוארס (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי