לא עוצרת: ברצלונה ניצחה בחוץ את ויאריאל 0:2, שיא חדש למסי

לאו מסי
לאו מסי | AFP

הקטאלנים השיגו 3 נקודות חשובות בזכות שערים של הפרעוש ולואיס סוארס, הארגנטיאי כבש 525 שערים במדי בארסה. ראבה מהמארחים הורחק באדום. אתלטיקו מדריד גברו 0:1 על בטיס, מלאגה ניצחה 0:2 את ריאל סוסיאדד

קבוצות: ויאריאל
(גודל טקסט)

המחזור ה-15 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה מפגשים. ברצלונה סגרה את המחזור עם 0:2 בחוץ על ויאריאל. ריאל סוסיאדד קרסה מול מלאגה, שחגגה עם 0:2 יוקרתי. אתלטיקו מדריד הוציאה 0:1 דחוק אצל ריאל בטיס. לאו מסי שבר שיא נוסף והבקיע את שערו ה-525 בבארסה, והשווה את השיא של גרד מולר הגרמני ששיחק בבאיירן מינכן שנות ה-70 של המאה הקודמת. 



ויאריאל – ברצלונה 2:0
הבלאוגרנה בפסגה עם 39 נקודות ויתרון 5 נקודות מוולנסיה שבמקום השני. הצוללת הצהובה נשארה במקום השישי עם 21 נקודות. המחצית הראשונה לא סיפקה רגעים מיוחדים והסתיימה ב-0:0 משעמם.



המחצית השנייה החלה בסערה כשבדקה ה-60 אנטולין רבאסדה מוויאריאל הורחק בכרטיס אדום, לאחר תיקול אגרסיבי על תומאס וארמלן. בארסה לא לא חיכתה יותר מדי זמן וכבר בדקה ה-72 לואיס סוארס קיבל מסירת עומק גאונית מפאקו אלקאסר והעלה את הבלאוגרנה ל-0:1. לאו מסי לא רצה להישאר מאחור, ובדקה ה-83 סרג'י בוסקטס חטף כדור במרכז המגרש, שלח את הכדור אל הפרעוש והארגנטינאי לא התקשה וכבש את השני ואת תוצאת המשחק.

⏰ ¡Final del partido!
Villarreal 0-2 FC Barcelona
⚽️ Suárez y Messi
#ForçaBarça
#VillarrealBarçapic.twitter.com/GNm6ujS6BW

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) December 10, 2017

ריאל סוסיאדד – מלאגה 2:0

מה קורה לבאסקים? סוסיאדד רשמה הפסד רביעי ברציפות, משחק חמישי ללא ניצחון והיא במשבר קשה. האנדלוסים אמרו תודה, נהנו מפנדל מדויק של בורחה בסטון בדקה ה-23. החלוץ גם הספיק להחמיץ פנדל שני בדקה ה-59, למזלו צ'ורי קסטרו תיקן. לאס פלמאס, שגם מתקשה לייצר נקודות, ירדה למקום האחרון. מלאגה לפניה עם 11 נקודות העונה. 


בטיס – אתלטיקו מדריד 1:0
אולי בגלל מצב הרוח השפוף מההדחה הכואבת מליגת האלופות, הקולצ'ונרוס נראו רע באנדלוסיה, אבל כמו תמיד גילו אופי רב ונהנו מיכולת נפלאה של יאן אובלק בין הקורות כדי להשיג ניצחון רביעי מחמשת המחזורים האחרונים ולצמק באופן זמני את הפער מברצלונה המוליכה לשלוש נקודות בלבד. סאול כבש את השער היחיד במשחק (30). המארחת לא ניצחה כבר שישה מחזורים ברציפות והתחתית מתקרבת במהירות. 


שחקני מלאגה חוגגים (טוויטר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי