דמבלה עשוי להיכלל בסגל של ברצלונה מול ריאל מדריד

עוסמאן דמבלה
עוסמאן דמבלה | צילום : GettyImages

סגנית אלופת ספרד מתכוונת להחזיר את הצרפתי, ששב מפציעה, בהדרגה. אנדרס אינייסטה החלים והוא צפוי לפתוח בהרכב מחר (ראשון) מול לה קורוניה

(גודל טקסט)

ברצלונה תארח מחר (ראשון, 21:45) את דפורטיבו לה קורוניה בתקווה להגדיל את הפער בצמרת מריאל מדריד ל-11 נקודות. הבלאנקוס נמצאים באבו דאבי בגמר גביע העולם למועדונים. כידוע, במחזור הבא ייפגשו שתי הקבוצות לקלאסיקו בסנטיאגו ברנבאו, בקרב שעשוי להכריע את העונה או לפתוח אותה מחדש.

הקשר ג'רארד דאולופאו נפצע אתמול באימון בברכו השמאלית ולפי הודעת המועדון ייעדר בין שבוע לעשרה ימים מהמגרשים. הוא לא ישחק מחר נגד לה קורוניה וקיימת אפשרות שלא ייכנס לסגל לקלאסיקו בשבת הבאה נגד ריאל מדריד. דאולופאו מיעט לשחק לאחרונה בגלל שארנסטו ואלוורדה העדיף שחקנים אחרים, כשאף דובר על כך שיעזוב בינואר לקבוצה מהסרייה A. מי שייהנה מהמצב הוא פאקו אלקסר שסיכוייו לשחק מול דפור ובברנבאו גדלו.

החדשות המעודדות לעומת זאת מגיעות מכיוונו של עוסמאן דמבלה, שכבר מתאמן עם הקבוצה ועשוי להיכלל בסגל של ואלוורדה לקלאסיקו, למרות שהעניין טרם ברור. היעדרותו של הצרפתי בשלושת החודשים האחרונים הובילה לכך שהמאמן שינה את שיטת המשחק שלו ל-4-4-2 עם שני חלוצים במקום שלושה. בבלאוגרנה לא יזרקו אותו ישר למים העמוקים וינהגו בזהירות כדי שלא ייפצע שוב.


אינייסטה. בחזרה להרכב? (gettyimages)

מי שימשיך במרכז ההגנה הוא תומאס ורמלאן, שימלא את מקומו של סמואל אומטיטי הפצוע. הקפטן אנדרס אינייסטה עשוי לפתוח אחרי שהתאושש מפציעה כשפאוליניו ימשיך לחזק את הקישור. בלה קורוניה פדה קרטביה בחוץ בגלל פציעה.

ברצלונה כבשה לפחות שני שערים בבית ב-19 משחקי הבית האחרונים שלה, למרות שהמשחק שלה לא מזהיר העונה. היא לא הפסידה העונה ושמרה על רשת נקייה בשלושת מארבעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות. דפור לעומתה מציגה מגמת שיפור עם שני ניצחונות בשלושת המשחקים האחרונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי