ולנסיה שוב מעדה, אתלטיקו מדריד עלתה אל המקום השני

פרננדו טורס
פרננדו טורס | AFP

העטלפים נכנעו 2:1 לאייבר, טורס (74) סידר לסימאונה פער של שלוש נקודות בלבד מברצלונה. רק 0:0 לריאל סוסיאדד מול אתלטיק בילבאו

קבוצות: ריאל סוסיאדד
(גודל טקסט)
אחרי ה-0:0 המאכזב של סביליה מול לבאנטה, המחזור ה-16 בליגה הספרדית נמשך היום (שבת) עם שלושה משחקים. הדרבי הבאסקי הסתיים ללא הכרעה בסן מאמס. ולנסיה שוב מעדה כשהיא סיימה ב-1:1 אצל אייבר, מאוחר יותר: אתלטיקו מדריד גברה 0:1 על דפורטיבו אלאבס. 



אתלטיק בילבאו – ריאל סוסיאדד 0:0

אפילו המפגש מול היריבה הגדולה ביותר, לא הצליח להעיר את האורחת, שלא ניצחה כבר שישה משחקים ברציפות והיא המשיכה לאכזב. סוסיאדד נמצאת בצניחה חופשית והיא עם 20 נקודות בלבד העונה, הרחק מהמאבקים על הכרטיס לליגה האירופית. למזלה, היא יכולה להיות מרוצה מהעובדה כי בילבאו נמצאת בעונה רעה עוד יותר, והיא עם 18 נקודות.



ללא הכרעה. הדרבי הבאסקי (אתר רשמי) 


אייבר – ולנסיה 1:2

מה קורה לעטלפים? אחרי פתיחת עונה נהדרת, הקבוצה של מרסלינו עם איבוד נקודות נוסף והמרדף אחרי ברצלונה נראה רחוק מתמיד. טקאשי אינוי כבש ראשון מבישול של ג'ורדן בדקה ה-49, שמונה דקות הספיקו לאורחת כדי לחזור. אנדרס פריירה סידר לסנטי מינה שער יקר. מרסליניו שלח לכר הדשא את גונסאלו גדש, ששב מפציעה, אך גם הוא לא הושיע. ג'ורדן השלים משחק ענק, כשכבש בדקה ה-87 וסידר למארחת ניצחון יקר. ולנסיה רחוקה מברצלונה, שיכולה להגדיל את הפער בפסגה לשמונה נקודות.


אתלטיקו מדריד – אלאבס 0:1 

האורחת נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים, דווקא בוונדה מטרופוליטן. דייגו סימאונה המשיך לתת אמון באנטואן גריזמן וקווין גמיירו, אך דווקא פרננדו טורס סידר לו שלוש נקודות יקרות עם שער ניצחון בדקה ה-74, מבישול של שימה ורסליקו. הספרדי עלה כמחליף בדקה ה-69 במקום סאול, ותוך שש דקות מצא את הרשת עם מיקום מרשים ודחיקה מקרוב. השער של טורס סידר לאתלטיקו ניצחון ליגה רביעי ברציפות והיא כבר במקום השני, בעקבות המעידה של ולנסיה. כעת הפער מברצלונה, שתשחק בראשון, עומד על שלוש נקודות בלבד. אלאבס נותרה מתחת לקו האדום. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי