תארים יקרים: ריאל מדריד תשלם מענקים בסך 70 מיליון יורו

סרחיו ראמוס עם מרסלו וכריסטיאנו רונאלדו
סרחיו ראמוס עם מרסלו וכריסטיאנו רונאלדו | צילום: AFP

הבלאנקוס הניפו במהלך 2017 חמישה גביעים מתוך שישה, כל שחקן ירוויח כשני מיליון יורו בנוסף לשכר בחוזהו. וגם: ראמוס ומרסלו שיאני הזכיות

(גודל טקסט)

כל שחקן של ריאל מדריד ירוויח ב-2017 שני מיליון יורו נוספים מעבר לסכומים בחוזהו, זאת כחלק מהמענקים שיוענקו על חמשת התארים מתוך שישה אפשריים.

מרבית הסכום נובע מהזכייה באליפות ובליגת האלופות, דאבל שהושג לראשונה מאז 1957/58. הנהלת הקבוצה שילמה על הזכייה בשני התארים האלה בלבד 1.5 מיליון יורו לכל שחקן. מדובר בסכום לפני תשלום מס.

מדובר על תשלום ל-30 שחקנים ואנשי צוות של הקבוצה שזכו גם בסופר-קאפ האירופי, בסופר-קאפ הספרדי וכן בגביע העולם למועדונים. ריאל מדריד לא זכתה רק בגביע המלך, תואר בו זכתה ברצלונה. על הזכייה בתארים האחרים חוץ מהאליפות וליגת האלופות היה מו"מ בין הקפטנים של הקבוצה להנהלה ונקבע שכל שחקן יקבל עוד חצי מיליון יורו בונוס על זכייה בתארים המשניים האלו.


חמישה תארים שווים לכל אחד שני מיליון יורו (Gettyimages)

ריאל מדריד כבר דיווחה לפני הזכייה בגביע העולם למועדונים ששילמה 70 מיליון יורו בונוסים העונה, אבל זה לא ממש מטריד את פלורנטינו פרס מכיוון שההכנסות גבוהות. שניים משחקני הסגל, סרחיו ראמוס ומרסלו, הפכו זה עתה למלכי התארים בריאל מדריד בכל הזמנים עם 18 זכיות בכל המפעלים. הם השתוו לצ'נדו ועברו שחקני עבר מפוארים כמו אלפרדו די סטפנו, פרננדו היירו, מיגל אנחל (17), סנטילניאנה וראול (16).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי