"אווירה מגעילה" בריאל מדריד לפני הקלאסיקו: אסנסיו ואיסקו נגד BBC

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

על דיווחים בספרד חלק מהשחקנים לא מרוצים מהקרדיט המוענק להם על ידי זידאן, ושחקן כבנזמה לא צריך לפתוח, וגם: ההשוואה הבלתי נמנעת בין מסי לרונאלדו, שכחתו של ניימאר והמערך של ואלוורדה

(גודל טקסט)
עיתוני ספרד מתכוננים לקלאסיקו בשבת (14:00) בסנטיאגו ברנבאו. "מונדו דפורטיבו" הקדיש את השער והעמודים הראשונים לליונל מסי, מלך השערים בקלאסיקו בכל הזמנים. הוא כבש 24 שערים ב-36 משחקים כאלו בכל המסגרות, מהם 14 בברנבאו. במדריד הוא הצליח לכבוש יותר שערים מול הבלאנקוס מאשר בקאמפ נואו.


מעבר לשערים, מסי צבר שמונה בישולים ב-18 משחקים בברנבאו. לפי העיתון, מסי מקדים את הגדולים ביותר כמו אלפרדו די סטפנו שכבש 18 במשחקי הקלאסיקו, כריסטיאנו רונאלדו (17), ראול (15), פרנץ פושקאש (14) והוגו סאנצ'ס (10).



ההשוואה בין הפרעוש לרונאלדו היא בלתי נמנעת לקראת הקלאסיקו. מאז 2009 כשרונאלדו הגיע לשחק בלה ליגה, עדיין מסי זכה ביותר תארים קבוצתיים ממנו. הם משתווים בזכיות האישיות בכדור הזהב (ארבע כל אחד) ונעל הזהב (חמש כל אחד). בסך הכל מסי מקדים את הפורטוגלי עם 22 מול 15 זכיות בכל התארים האפשריים.


️ "El Clásico King" // Messi is the top goal-scorer in El Clásico with 24 goals (14 at the Santiago Bernabéu) #fcblive#ElClásicopic.twitter.com/FOYM1OBsT6

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) December 19, 2017

מסי זכה בחמש אליפויות, ארבעה גביעים, פעמיים ליגת האלופות, חמש פעמים בסופרקאפ הספרדי, שלוש פעמים בסופרקאפ האירופי ושלוש פעמים בגביע העולם למועדונים. רונאלדו רשם שתי אליפויות ספרד, שני גביעים, שלוש זכיות בליגת האלופות, שתי זכיות בסופרקאפ הספרדי, שלוש בסופרקאפ האירופי ושלוש זכיות בגביע העולם. בכל מקרה אף שחקן בהיסטוריה של הליגה לא זכה בכל כך הרבה תארים.


ב-"דיאריו גול" חשפו את המתח הרב ששורר בבלאנקוס. על פי דיווח, חדר ההלבשה המדרידאי נמצא כעת ב-"מצב מגעיל" על רקע קונפליקט בין מחנה רונאלדו, בנזמה וגארת' בייל, לבין שחקנים כמו מרקו אסנסיו ואיסקו שסבורים שמגיע להם קרדיט גדול יותר בהרכב על חשבון החלוץ הצרפתי למשל.


ב-"מארקה" ציינו את העובדה שארנסטו ואלוורדה עשה שינוי משמעותי מאז ההפסד לריאל בסופרקאפ האחרון, ומערך ה-4-4-2 שלו יעיל בהרבה מ-3-5-2. בנוסף החשש בבירה הספרדית הוא מכך שבמפגש הקודם, האפילה סאגת ניימאר על היכולת של בארסה, וכעת "זכרו של ניימאר נשכח", כפי שנכתב בעיתון.


מלחמת הכוכבים
מלחמת הכוכבים (טוויטר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי