פאוליניו: כל חיי היו נגדי ביקורות, לא האמנתי שאצליח בברצלונה

פאוליניו
פאוליניו | AFP

השחקן המפתיע של העונה בליגה הספרדית סיפק ראיון נרחב לקראת הקלאסיקו הראשון שלו בשבת: "נתמודד מול מרסלו וקאסמירו שהם חברים טובים, אם אכבוש זה יהיה לי מיוחד"

(גודל טקסט)
פאוליניו הוא אולי לא שם חדש בשטח ולא צעיר מבטיח, אבל כשהגיע לברצלונה היו דיבורים ורינונים על כך שהוא נרכש רק כדי לקדם את העסקים של הנשיא בסין וכולם היו בטוחים שהוא יירשם כפלופ העונה.


אבל הקשר, שנכשל יחסית בטוטנהאם, הפך ללהיט של ברצלונה. הוא נותן את האקסטרה החסרה בקישור וכובש גם שערים בקלות מדהימה. כעת, לקראת הקלאסיקו בשבת (14:30), התראיין הקשר ל-"מונדו דפורטיבו" ודיבר על הכל.



הליגה הסינית: "חאבייר מסצ'רנו שאל אותי איך שם ואמרתי לו שהחיים שלי היו טובים מאוד. יש לי הרבה כבוד לליגה הזאת. הוא שאל אותי על האוכל, איך המשפחה השתלבה. אמרתי לו שהכדורגל בסין מאוד התקדם. יש לי רק המלצות חמות ואני בטוח שהוא יאהב את זה".


פאוליניו
פאוליניו מלהטט. סיפור סינדרלה (AFP)


ההגעה לברצלונה: "לא חלמתי שכל זה יקרה. הגעתי במטרה לעזור לחברים, אבל לא חלמתי שההתאקלמות שלי תהיה כל כך מהירה. מרגע שהגעתי לפני ארבעה חודשים כולם עזרו לי להתאקלם. ליאו מסי, בוסקטס ולואיס סוארס הם השלושה איתם אני מדבר על איך ברצלונה משחקת. אנשים חושבים שאני כאן שנה או שנתיים וזה טוב. יש לי אופי של כובש שערים ועשיתי את זה בברזיל וסין, אבל לא האמנתי שאכבוש בשלב הזה כבר שישה שערים. ללבוש את החולצה של ברצלונה זה אתגר ענק עבורי. עם כל מועדון חוץ מטוטנהאם זכיתי בתארים".


הביקורת עליו לפני שהגיע:
"כל הקריירה שלי מלווה בביקורת נגדי. למדתי לחיות עם זה ואני מרוצה ממצבי בבארסה. אני יודע שארבעים מיליון יורו ששילמו עלי זה סכום גדול, אבל רציתי לבוא. לפני שחתמתי היה לי חודש קשה של מתח גדול".


הכימיה עם מסי: "אנחנו לא מדברים על זה אפילו, אבל אני כל הזמן בוחן את הצורה בה הוא משחק. אם הוא זז לצד אחד של המגרש אני זז לצד השני".


במדי ברזיל
במדי ברזיל. ישמח שקוטיניו יצטרף (AFP)


ההתרשמות מארנסטו ואלוורדה: "הוא קודם כל בן אדם גדול. מהרגע הראשון הוא דיבר איתי כדי לעזור לי בהתאקלמות המקצועית. אחרי משחקים, אם יש לו משהו לתקן, הוא תמיד עושה זאת. הוא מראה את היכולת שלו להנהיג קבוצה בטופ".


הויכוח על כך שבארסה פחות נוצצת ויותר יעילה:
"תמיד דרשו מברצלונה להיות נוצצת ולתת הצגות. לא תמיד אפשר להשיג את מה שהאוהדים רוצים רק שואו ושואו והרבה שערים".


התרומה של קוטיניו אם יבוא:
"יש לנו חבורה של שחקנים מעולים שעושים את העבודה, אבל אין צורך לדבר הרבה על התרומה שלו אם יגיע. אני אהיה מאושר אם יגיע בגלל שיהיה לנו עוד כוכב ברזילאי בקבוצה. הוא עושה את ההבדל גם בברזיל וגם בנבחרת כך שיתרום לנו גם".


ENTREVISTA EXCLUSIVA MD a @paulinhop8: "No esperaba que saliera todo así"https://t.co/shVwgKxcbT por @RogerTorello

— Mundo Deportivo (@mundodeportivo) 20 בדצמבר 2017

ההפתעה בברצלונה:
"האימונים. האוהדים רואים רק את המשחקים, אבל אין מילים לתאר את הכדורגל המדהים שרואים באימונים".


הקלאסיקו הראשון: "אין מוטיבציה גדולה מזו לשחק. בטוח שיהיה משחק גדול. אם רוצים לזכות באליפות חייבים לנצח משחקים גדולים כאלה. אני אשחק נגד מרסלו וקאסמירו שהם חברים טובים. מרסלו הכי מסוכן. הוא כבש שמונה שנים בריאל ותמיד תוקף. נצטרך להיזהר ממנו. ניצחון ייתן לנו מקדמה גדולה, אבל בכדורגל יש שינויים מהירים. גם אם ננצח זה לא ייגמר. אם אכבוש במדי ברצלונה זה יהיה שער מיוחד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי