רונאלדו השלים אימון מלא, פאוליניו ימשיך בקישור

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

כוכב ריאל לא כשיר במאת האחוזים לקראת ברצלונה (שבת, 14:00), אך צפוי לפתוח לצדו של בנזמה. איסקו מועדף על פני בייל, ואלוורדה הותיר את דמבלה מחוץ לסגל, מסצ'ראנו בפנים. וגם: המספרים של מסי בקלאסיקו

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

"משחק של עונה שלמה", כך מתארים בספרד את הקרב מחר (שבת, 14:00) בין ריאל מדריד לברצלונה, שנחשב ללא ספק למשחק הגדול ביותר שיש לליגה הספרדית להציע וגם לטוב ביותר בעולם, על פי רבים. המוליכה הספרדית תגיע לסנטיאגו ברנבאו עם פער של 11 נקודות כאשר לאלופת אירופה תהיה אפשרות לשמור על פער סביר ממנה, כשיש לה עדיין משחק אחד חסר.


על פי הדיווחים היום בתקשורת הספרדית עולה כי סימני השאלה סביב כשירותו של כריסטיאנו רונאלדו התבהרו. רונאלדו ערך אימון מלא יחד עם שאר שחקני ריאל מדריד לקראת הקלאסיקו. הפורטוגלי התאמן לראשונה עם חבריו אחרי שבוע בו נעדר משלושה אימונים, ועדיין לא ברור אם הוא כשיר במאת האחוזים. בתקשורת הספרדית טוענים כי חרף מצבו של הכוכב, הוא יפתח לצדו של קארים בנזמה. על פי התרגולים היום נדמה כי איסקו ישמור על מקומו בהרכב בקישור על חשבונו של גארת' בייל. בריאל מודעים לכך שאובדן נקודות ביתי מול היריבה הגדולה עשוי להיות קריטי במאבק על התואר, אך הם יכולים להתנחם במאזן שלהם מול ברצלונה גם ללא רונאלדו. הרי רק בתחילת העונה ריאל חגגה עם 0:2 מרשים על ברצלונה בסופרקופה הספרדי, גם בלי הפורטוגלי.

 


בברצלונה, ארנסטו ואלוורדה צפוי להמשיך עם הקרדיט המוצדק לפאוליניו. הקשר הברזילאי, שהרשית פעמיים מול דפורטיבו לה קורוניה במחזור האחרון, ישמור על מקומו בקישור לצד סרחיו בוסקטס, איבן ראקיטיץ' ואנדרס אינייסטה. על פי הדיווחים בתקשורת בברצלונה, ההרכב של ואלוורדה דיי סגור, בעיקר בשל החיסורים הרבים. המאמן יאלץ להסתדר ללא סמואל אומטיטי, חאבייר מסצ'ראנו, פאקו אלקאסר וג'רארד דאלופאו.



בלי הפתעות. רונאלדו (AFP) 


מאוחר יותר, ואלוורדה פרסם את הסגל למשחק. ההפתעה הגדולה הגיעה מצדו של חאבייר מסצ'ראנו, שנכלל בסגל וצפוי להמתין על הספסל. עוסמאן דמבלה נשאר בחוץ, כמו גם פאקו אלקאסר וג'רארד דלופאו. מי שישלימו את ההרכב של המוליכה הם מארק אנדרה טר שטגן בין הקורות. בהגנה, תומאס ורמאלן ישתף פעולה עם ג'רארד פיקה וג'ורדי אלבה כאשר סרג'י רוברטו זוכה כרגע לעדיפות על פני נלסון סמדו. בהתקפה, לאו מסי ולואיס סוארס ינסו להגדיל את הפער בפסגה ל-14.



ואם כבר בפרעוש עסקינן, בברצלונה הזכירו לכולם את המספרים המדהימים שלו במפגשים מול ריאל מדריד. מסי הוא מלך שערי הקלאסיקו בכול הזמנים עם 24 כיבושים (14 מהם בברנבאו, 16 מתוכם במסגרת הליגה). גם את קטגוריית הבישולים הפרעוש מוליך עם 13 בסך הכול (שמונה מהם בברנבאו), זאת אחרי 36 משחקים בסך הכול מול ריאל בכול המסגרות.


מאוחר יותר, צ'אבי בחר לחמם את הגזרה: "ברצלונה טובה יותר מריאל כרגע, חשוב להבחין בזה. יש לריאל ביטחון אחרי הזכייה בגביע העולם לקבוצות, אבל היתרון מגיע מואלוורדה. הוא סיפק לקבוצה איזון נהדר. מעל לכל, יש לה את מסי. לאו משתפר מעונה לעונה וזה לפעמים נראה בלתי אפשרי שהוא יכול בכלל להשתפר. ריאל תמיד סובלת ממנו ובברנבאו עושים לו כבוד, האצטדיון הזה מכבד אותו יותר מאשר הוא מכבד שחקנים אחרים". על האפשרות שברצלונה תערוך מסדר כבוד ליריבה הגדולה הוסיף הקפטן לשעבר: "לא הרגשתי מושפל שעשיתי את זה ב-2008 כשהם זכו בתואר, זה עניין של הבעת כבוד למשחק וליריבים שלך. גם כשמדובר בריאל, צריך להפגין כבוד". 



 

@Cristianopic.twitter.com/PcAG3erccs

— Real Madrid C.F. (@realmadridarab) 21 בדצמבר 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי