עושים שוק: ריאל החליטה למכור את בנזמה, פ.ס.ז' מוכנה ל"עסקת המיליונים"

בנזמה. לא מרוצה
בנזמה. לא מרוצה | צילום: AFP

בספרד טוענים שהבלאנקוס מתכננים זעזוע לאחר הקלאסיקו, כוכב לאציו על הכוונת של קבוצת המיליארדים. הבן של פטריק קלייברט על הכוונת של יונייטד, סרג'י רוברטו מבוקש באנגליה ואקס הפועל חיפה הסתכסך עם קבוצתו

(גודל טקסט)
חלון העברות של ינואר נמצא כבר מעבר לפינה, והעסקאות ברחבי העולם ממשיכות להתגבש ואתר ספורט1 מסדר עבורכם את כל השמועות החמות וההחתמות הרשמיות.

רשמי

שוער הפועל חיפה לשעבר פיט פלטהאוזן שוחרר מאומוניה ניקוסיה אחרי חצי שנה בלבד. ההולנדי טוען שהקבוצה לא שילמה את שכרו.


* הקשר הסנגלי פאפה דיופ (31) שוחרר מאספניול וחתם לעונה וחצי באייבר. 


* מידלסברו פיטרה את מאמנה גארי מונק אחרי הניצחון 1:2 על שפילד וונסדיי והירידה למקום התשיעי. טוני פוליס הוא המועמד המוביל להחליפו. המפסידה הודיעה על סיום עבודתו של קרלוס קרביאל הפורטוגלי.

We apologise to that we are currently experiencing website issues.
Here is the statement in full… pic.twitter.com/OEY1pChbLH

— Middlesbrough FC (@Boro) December 23, 2017


שמועות

* בספרד מדווחים בעקבות האכזבה ממנו בפתיחת העונה והכישלון בקלאסיקו, ריאל מדריד החליטה למכור את קארים בנזמה כבר בינואר והמועמד המוביל לתפקיד המחליף את מאורו איקרדי מאינטר. לפי "דיאריו גול" פרס מוכן להשקיע 200 מיליון יורו ברכש כבר בחורף וחוץ מהחלוץ הארגנטינאי נמצאים על הכוונת גם לאונרדו בונוצ'י ממילאן וקפה, שוער אתלטיק בילבאו.



קארים בנזמה. בדרך החוצה (AFP)
קארים בנזמה. בדרך החוצה (AFP)


* "המירור" הבריטי מפרסם שמאן מנצ'סטר יונייטד בעבר, לואי ואן חאל, חושב שדיילי בלינד מתבזבז בשדים האדומים: "עדיף לו ללכת לברצלונה ולןא להישאר במנצ'סטר יונייטד, לפעמים הוא אפילו לא על הספסל. הוא שחקן שיכול לשחק במספר עמדות ואני חושב שהוא יתאים מאוד לבארסה, כי סגנון המשחק שלו מתאים לכדורגל הספרדי ולא לאנגלי".


* לפי "קוריירה דלו ספורט" פ.ס.ז' מוכנה לשלם 170 מיליון יורו על סרגיי מילינקוביץ' סאביץ'. הסרבי הנפלא (22) מחזיק בחוזה בלאציו עד 2022. אם אכן העסקה תצא אל הפועל היא תהיה העסקה היקרה ביותר של שחקן מהליגה האיטלקית. בימים האחרונים דווח שגם מנצ'סטר יונייטד מעוניינת.


* "מירור" טוען שארסנל ניצחה את מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי במרוץ אחרי שחקן באייר לברקוזן לאון ביילי ומוכנה לשלם עבורו 30 מיליון ליש"ט.


* לפי פרסום ב"אקספרס" טוטנהאם מעוניינת לצרף שני שחקנים בחלון הקרוב. על הכוונת של מאוריסיו פוצ'טינו נמצאים רוס בארקלי מאברטון ולוק שואו ממנצ'סטר יונייטד.


* סוכנו של אוליבייה ז'ירו הגיע ללונדון כדי להיפגש עם ראשי ארסנל ולדון בהצעות מווסטהאם ומאברטון.


* בעקבות ההופעה הטובה בקלאסיקו, הקבוצות הגדולות באנגליה הגבירו את מאמציהן לצירוף סרג'י רוברטו מברצלונה. לפי הדיווחים בממלכה מנצ'סטר יונייטד מובילה את רשימת המועמדות.


פייר אמריק אובמיאנג. המחליף של גריזמן? (AFP)
פייר אמריק אובמיאנג. המחליף של גריזמן? (AFP)


* למרות ההודעה של המנהל הספורטיבי מיכאל צורק שאובמיאנג סיכם על הארכת חוזהו בבורוסיה דורטמונד עד 2021, החלוץ רמז שישנה אפשרות שיגיע לאתלטיקו מדריד במקום אנטואן גריזמן. הרבה דברים יכולים לקרות אם אנטואן גריזמן יעזוב.


* סוונזי תנסה להחזיר את רוברטו מרטינס במקומו של פול קלמנט שפוטר מתפקידו, אך ככל הנראה מאמן נבחרת בלגיה לא יחזור לקבוצה מהפרמייר-לג אותה אימן בין השנים 2003-2006 פחות מחצי שנה לפני המונדיאל. מי שעוד הוזכר כמועמד הוא פרנק דה בור שפוטר מוקדם יותר העונה מקריסטל פאלאס.


* נשיא מונאקו הודיע שהקבוצה מהנסיכות לא מעוניינת למכור את תומא למאר בינואר למרות ההתעניינות של ארסנל וליברפול.


ג'סטין קלייברט. יונייטד עוקבת בעניין (gettyimages)
ג'סטין קלייברט. יונייטד עוקבת בעניין (gettyimages)


* על פי דיווחים באנגליה, ז'וזה מוריניו סימן את ג'סטין קלייברט, הבן של וחלוצה של אייאקס, כמועמד להצטרף למנצ'סטר יונייטד בינואר. הנריק מחיטריאן עשוי לעבור בהשאלה לאינטר. 



* אלאבס של אבלרדו מחפשת חיזוק לחלק הקדמי ומעוניינת לצרף את הרנן פרס הפרגוואי של אספניול ואת ג'ון גידטי מסלטה ויגו. 


* מנצ'סטר סיטי לא סיימה את הרכש שלה לעונה זו ועל פי פרסומים באנגליה פרד משחטאר דונייצק ויוליאן ויגל מבורוסיה דורטמונד נמצאים על הכוונת של פפ גווארדיולה. 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי