פרס: אנחנו גאים בזידאן והשחקנים, הם חלק מהאגדה

פלורנטינו פרס, זינדין זידאן וסרחיו ראמוס
פלורנטינו פרס, זינדין זידאן וסרחיו ראמוס | האתר הרשמי

נשיא ריאל מדריד ניסה להרגיע את הרוחות אחרי התבוסה לברצלונה בקלאסיקו: "2017 הייתה השנה הכי טובה בהיסטוריה של המועדון מבחינת תארים", זידאן: "רוצים להמשיך בקו הזה גם ב-2018"

(גודל טקסט)
בצל התבוסה אמש (שבת) 3:0 לברצלונה בקלאסיקו, ריאל מדריד ערכה אירוע לרגל סיום שנת 2017 בנוכחות נשיא המועדון פלורנטינו פרס, המאמן זינדין זידאן הקפטן סרחיו ראמוס וגם נציגי קבוצת הכדורסל פבלו לאסו ופליפה רייס.


פרס: "המדרידסטים לא יישכחו מעולם את שנת 2017. זו השנה הכי טובה בהיסטוריה של המועדון מבחינת תארים. אנחנו גאים בקבוצה שלנו, במאמן זידאן ובשחקנים. הם כולם חלק מהאגדה ומהמיתוס שנקרא ריאל מדריד".




זידאן: "אני מאוד מרוצה. זכינו בחמישה תארים וסיימנו בדרך הטובה ביותר על ידי הזכייה בגביע העולם, האיזון חיובי מאוד עבורנו ואנחנו חייבים להמשיך על הקו הזה גם ב-2018. זה מה שאנחנו רוצים".


ראמוס: "זו הייתה שנה נהדרת והיסטורית לכולם, לא רק למועדון אלא גם לשחקנים ברמה האישית. זו הייתה שנה מושלמת. ההקרבה והמאמץ שהשקענו הוביל לתגמול הזה, אבל צריך להיות מודע להשלכות של זה.


פרס עם זידאן, ראמוס ולאסו (האתר הרשמי)
פרס עם זידאן, ראמוס ולאסו (האתר הרשמי)


מרסלו: "זכינו בחמישה תארים וזה היה אחד מהמטרות שלנו: לזכות בכמה שיותר תארים, נתנו הכל, עבדנו קשה כדי להשיג את חמשת התארים האלה, ולכן אני מעריך את זה כשנה טובה מאוד. הרבה במהלך 2017".


Mira cómo celebran la Navidad el presidente Florentino Pérez, #Zidane, @pablolaso, @SergioRamos, @MarceloM12, @9FelipeReyes y @23Llull.

https://t.co/hSW68M0ESa

#RealMadrid | @RMBaloncestopic.twitter.com/Lf5RD6Cy2j

— Real Madrid C.F. (@realmadrid) December 24, 2017



בתוך כך, ויניסיוס ג'וניור שכבר סיכם את תנאיו במועדון והשאלה היא האם יצטרף בקיץ 2018 או בקיץ 2019, שהה ביציעי הברנבאו בקלאסיקו ולאחריו נפגש עם כריסטיאנו רונאלדו.  

 

Melhor do Mundo! Best Of The World! Mejor Del Mundo! @cristiano

A post shared by Vinicius Jr (@viniciusjr_00) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי