רשמי: וירג'יל ואן דייק חתם בליברפול תמורת 75 מיליון ליש"ט ויצטרף בינואר

וירג'יל ואן דייק
וירג'יל ואן דייק | ליברפול, רשמי

הבלם יהפוך לשחקן ההגנה היקר בהיסטוריה ולרכש היקר בתולדות המועדון. פאוליניו ברמז עבה על קוטיניו ("כבר מחפשים לו בית"). וגם: מוריניו לא מוותר על דיבאלה, סימאונה הודיע לקראסקו לחפש קבוצה

(גודל טקסט)
ימים ספורים נותרו עד ליריית הפתיחה של חלון ההעברות ואנחנו בספורט1 מרכזים לכם את כל השמועות, ההחתמות, הדיווחים והספוקלציות.


רשמי
* וירג'יל ואן דייק חתם בליברפול ויצטרף כבר בינואר, כך הודיעו האדומים. המייטי רדס ישלמו תמורתו 75 מיליון ליש"ט וישברו את שיא ההעברות העולמי עבור שחקן הגנה שהיה שייך לבנג'מין מנדי שחתם בקיץ האחרון במנצ'סטר סיטי תמורת 57 מיליון יורו. גם סאות'המפטון אישרה שהשחקן יעבור תמורת שיא עולמי.


הבלם בן ה-26 החל את קריירת הבוגרים שלו בכרונינגן וב-2013 עבר לסלטיק שם הרשים ונקנה כעבור שנתיים על ידי סאות'המפטון ב-13 מיליון יורו. כבר בקיץ היה קרוב לחתימה באנפילד, אבל הקדושים סירבו לשחררו והשחקן אף ישב ביציע שבועות ארוכים בשל חוסר ההסכמה בין הצדדים.


 

#SaintsFC can confirm it has reached an agreement with #LFC over the transfer of @virgilvandijk in January, for a fee that will set a new world record for a defender.

A post shared by Southampton FC (@southamptonfc) on



Liverpool Football Club can confirm they have reached an agreement with Southampton for the transfer of Virgil van Dijk.

Full story: https://t.co/tJy9vsGOenpic.twitter.com/L17A7UwqaU

— Liverpool FC (@LFC) December 27, 2017


* פאקו חמס הוצג כמאמנה החדש של לאס פלמאס והביא איתו ממקסיקו רכש ראשון. הקשר הארגנטינאי גבריאל פניאלבה (33) חתם לעונה וחצי. הוא יגיע בהעברה חופשית.



Peñalba, centrocampista de Cruz Azul, nuevo refuerzo de la UDhttps://t.co/4HYaRiwDo6pic.twitter.com/M1C25OOpn0

— UD Las Palmas (@UDLP_Oficial) December 27, 2017


* סבסטיאן אבראו עשה את זה. החלוץ האורוגוואי בן ה-41, ששיחק תקופה קצרה בבית"ר ירושלים ב-2008, חתם בקבוצה מספר 26 בקריירה, אודאקס הצ'יליאנית, ושבר שיא עולמי.


Sebastian Abreu has just signed for the 26th professional team of his career.

Breaking a Guinness World Record. pic.twitter.com/jQ5zGbvfEa

— Coral (@Coral) December 27, 2017


שמועות

* על פי דיווחים באנגליה ואיטליה, ז'וזה מוריניו לא התייאש מהבאתו של פאולו דיבאלה למנצ'סטר יונייטד, והוא דן עם ההנהלה באפשרויות להחתמתו.


* עוד רמז עבה להגעה הצפויה של פליפה קוטיניו לברצלונה. פאוליניו, קשרה ברזילאי של הקבוצה הקטלאנית וחברו הטוב, סיפר: ""פליפה כבר מכיר את העיר מהתקופה שלו באספניול. הוא יכיר גם את מתקני האימונים ויקבלו אותו בצורה מדהימה כמו שקיבלו אותי. אני מנסה לתת לו את המידע הבסיסי, ואני יכול לייעץ לו להישאר רגוע. אם יש לו את ההזדמנות להגיע הוא לא יתחרט עליה". הקשר הוסיף בחיוך: "כבר מחפשים לו בית".


קוטיניו. החתימה בבארסה היא רק עניין של זמן (AFP)
קוטיניו. החתימה בבארסה היא רק עניין של זמן (AFP)


* ב"אס" טוענים שאתלטיקו מדריד מתחילה להתכונן ליום אחרי אנטואן גריזמן. הקולצ'ונרוס סימנו את וינסנט אבובקאר מפורטו. החלוץ בן ה-25 מככב בחוד של הדרקונים מפורטוגל ומעברו לעיר הבירה הספרדית עשוי בהחלט לצאת לפועל, מפני ששני המועדונים נמצאים ביחסים מצוינים.


* מאמן צ'לסי, אנטוניו קונטה, נשאל אחרי ה-0:2 אמש (שלישי) על ברייטון בנוגע לארתורו וידאל וטען: "לא אדבר על אף שחקן מקבוצה אחרת, אך בוודאי שאם אני יוצא למלחמה, ארצה שארתורו יהיה איתי".


וידאל. קונטה ישמח לצרפו
וידאל. קונטה ישמח לצרפו (AFP)


* על פי "אס", דייגו סימאונה מוכן למכור את הבלגי יאניק קראסקו, אם תגיע הצעה טובה כבר בינואר. סימאונה למעשה אמר לפי הדיווחים בעצמו לקראסקו כי הוא רשאי לחפש לעצמו מועדון חדש.


* נשיא בילבאו, חוסו אורוטיה, הכחיש פנייה של ריאל מדריד בנוגע לשוער קפה. "הוא צריך לרצות לעזוב ולשלם את סעיף השחרור", אמר הנשיא שאישר: "אני מודע לשמועות".


"No ha habido ningún acercamiento del Real Madrid", asegura Urrutia sobre Kepahttps://t.co/wBFwgcLrnt

— EL MUNDO Deportes (@ElMundoDeportes) December 27, 2017


* פאריס סן ז'רמן צריכה לשחרר שחקנים כדי לאזן את תקציבה. על הפרק: מכירת המגן לאבין קורזאווה תמורת 25 מיליון יורו.


* ארסן ונגר אמר ל"סקיי ספורט" שרק שיקולים כלכליים מונעים את הארכת חוזהו של ג'ק ווילשר בארסנל. חוזהו של האנגלי בקבוצה מסתיים בקיץ הקרוב, והמאמן הצרפתי אמר: "נשב איתו. אני מאמין שנוכל למצוא את העמק השווא כדי שיישאר".


Arsène Wenger has finally given the green light for Arsenal to hand Jack Wilshere a new long-term contract. pic.twitter.com/ZovPjECjQC

— FA Cup Winners (@tomgunner14) December 27, 2017


* על פי "ספורט", הבלם הקולומביאני ירי מינה מפלמיירס על סף חתימה בברצלונה.


* סוכנו של יאיא טורה מעדכן כי הקשר החליט להישאר במנצ'סטר סיטי: "הכל בסדר גמור פה, יאיא לא יעזוב את הקבוצה בחלון ההעברות".


* לפי "סאן", ארבע קבוצות חולמות על שאילתו של כוכב ליברפול הצעיר, בן וודברן, ובהן – לידס, נוריץ' ופרסטון.


טורה
טורה. לא הולך לשום מקום (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי