"ברצלונה פועלת לחסום מעבר של אומטיטי למנצ'סטר סיטי"

סמואל אומטיטי
סמואל אומטיטי | AFP

המוליכה נחושה לשדרג את חוזהו של הבלם, שמחזיק בסעיף שחרור של 60 מיליון יורו, בתקווה למנוע מעבר שלו לזרועותיו של פפ. בשיקטאש, ארסנל ומילאן בעקבות ארדה, אופטימיות בקטלוניה לגבי הגעתו של קוטיניו

(גודל טקסט)

אחרי שסיימה את 2017 עם 0:3 מהדהד על ריאל מדריד בקלאסיקו, בברצלונה סימנו את המטרה הראשונה לקראת השנה החדשה. על פי 'ספורט' הקטלוני, המוליכה נחושה להאריך את חוזהו של סמואל אומטיטי. הבלם הצרפתי, שנרכש מליון בקיץ 2016 תמורת 25 מיליון יורו בלבד, הפך למעוז ההגנה של ברצלונה. 


בשל הנסיקה המרשימה ביכולתו של הבלם וסעיף השחרור שלו בסך 60 מיליון יורו בלבד, במועדון עושים מאמצים כבירים על מנת להשאירו בסגל. היום (שלישי) דווח באנגליה כי פפ גווארדיולה ומנצ'סטר סיטי סימנו את הבלם לקראת העונה הבאה, מהלך שגרם לדאגה רבה בהנהלת ברצלונה. חוזהו של אומטיטי מסתיים רק ב-2021, אך רוברט פרננדס בטוח כי שדרוג משמעותי בשכרו יוביל להשארתו בסגל אפילו מעבר לחוזה הנוכחי.

 


בגזרת העוזבים, סוכנו של ארדה טוראן נחת בברצלונה כדי לנהל את המגעים לסיום התתקשרות עם הטורקי המאכזב. הקשר לא זכה לאף דקה תחת ארנסטו ואלוורדה ובשבועות האחרונים שמו נקשר עם מעבר אפשרי לבשיקטאש. האלופה הטורקית מכרה את ג'נק טוסון לאברטון תמורת כ-25 מיליון יורו, מהלך שיאפשר לה לצרף את טוראן, המחזיק בחוזה יקר בברצלונה. כרגע, המוליכה הספרדית אינה מעוניינת להשתתף בשכרו של הקשר, ורק אם בשיקטאש או כל קבוצה אחרת תהיה מוכנה לרכוש אותו ולקחת עליה את כל ההתחייבויות הכספיות של חוזהו, הוא יעזוב. בינתיים, בטורקיה מדווחים כי מילאן וארסנל עשויות לפנות לקטלונים בנוגע לארדה. 



יישאר בקטלוניה? אומטיטי (AFP) 


בנוגע לסאגה הבלתי נגמרת סביב פליפה קוטיניו, ב'ספורט' המקומי בטוחים כי בסופו של דבר הקשר ישחק בברצלונה. עדיין לא ברור אם המעבר יושלם בינואר או בקיץ הקרוב, אך הפרסום של 'נייקי' הוא רק עוד צעד לעבר השלמת העסקה. על פי אלברט רוגה: "כל מה שחסר הוא סיכום מול ליברפול, שאר הנושאים סגורים מול קוטיניו". 


בגזרת החיזוק, עדיין לא ברור מה התוכניות של פרננדס לקראת חלון ההעברות של ינואר. יירי מינה עדיין סומן כמועמד המוביל לרשת את חאבייר מסצ'ראנו. לגבי ארתור, מסתמן כי ההחתמה שלו תלויה במכירתם של מספר שחקנים מאכזבים כמו ג'רארד דאלופאו, אלש וידאל וטוראן. אם השלושה יימכרו בסכומים מתאימים, קשר גרמיו עשוי להיות מוצג בקאמפ נואו עד סוף ינואר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי