מריבאלדו ועד אינייסטה: כולם מתגייסים עבור קוטיניו

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | AFP

ברצלונה סימנה את כוכב ליברפול כיעד הבא שלה, וגם השחקנים של ואלוורדה מתגייסיים למאמץ. פאוליניו מוכן לחפש עבורו בית בעיר, אינייסטה נרגש ואפילו ריבאלדו ורונאלדיניו מחלקים לו טיפים

(גודל טקסט)
מאז העזיבה של ניימאר לפאריס סן ז'רמן תמורת 222 מיליון יורו, בברצלונה מפנטזים אך ורק על שם אחד – פליפה קוטיניו. בקיץ האחרון הקטלונים חיזרו בצורה נואשת אחרי כוכב ליברפול, בתקווה להנחית אותו בקאמפ נואו. מאז, ארנסטו ואלוורדה כתש את הליגה ואפילו הפציעה של עוסמן דמבלה לא הפריעה לליאו מסי ושות' להיראות בלתי פגיעים.


עם פתיחת חלון ההעברות של ינואר בתחילת השבוע, שמו של קוטיניו שוב נקשר עם מעבר לברצלונה, במיוחד אחרי הרכישה של ורג'יל ואן דייק. יממה לפני השנה האזרחית החדשה, חברת 'נייקי', שמלבישה את ברצלונה, עוררה סערה כשפרסמה באתר שלה כי היא מאפשרת לאוהדי ברצלונה לרכוש חולצות של קוטיניו במדי המוליכה הספרדית. בזמן שהמאמצים של רוברטו פרננדס להשלים את העסקה, נדמה כי בקטלוניה מוכנים לבחון כל טקטיקה אפשרית כדי לגרום לקוטיניו להגיע, שמצדו מוכן אפילו לוותר על סכומי כסף רק כדי להגיע לקאמפ נואו.



תחילה היו אלה השחקנים של ואלוורדה שייעצו לברזילאי להצטרף. פאוליניו, שהצטרף רק הקיץ והפך לבורג מרכזי בקישור, פתח את המשא ומתן דרך התקשורת: "אני מדבר עם פליפה המון וכבר הבהרתי לו שאני מוכן לחפש בשבילו בית בעיר. הוא יודע שיהיה לו כיף פה, והמשפחה שלו תהנה מכל רגע. אם יש לו הזדמנות להגיע, אין לי ספק שהוא לא יתחרט על זה. קוטיניו מתאים לשיטת המשחק שלנו, הוא יודע לרווח את המשחק כשצריך".



עיר שלמה מחכה לו. קוטיניו (AFP) 


אחריו, אנדרס אינייסטה הוסיף: "הוא שחקן נהדר, שיודע להשתמש בשתי הרגליים שלו בצורה מושלמת. הוא מתאים לפרופיל שלנו בצורה מדויקת, אני לא רואה אותו כיורש שלי אלא כמישהו שיהיה אפשר לשתף איתו פעולה". לואיס סוארס היה חד הרבה יותר: "ברצלונה היא קבוצת עילית ובשבילה צריך את הטובים ביותר. פליפה הוא אחד כזה, הוא ואנטואן גריזמן יכולים רק לתרום לנו". איבן ראקטיץ' סיכם: "אקבל כל אחד שיחתום בברכה. קוטיניו הוא שחקן נהדר ועם הכל הכבוד לליברפול, הקהל שלנו ישמח לראות אותו משחק. נאחל לו בהצלחה אם יחליט להישאר באנגליה, אבל זה יכול להיות מושלם אם הוא יצטרף". 

אל המאמץ הצטרפו גם צמד אקסים מכובדים של הענקית מקטלוניה. רונאלדיניו פתח: "אהיה מאושר לראות את קוטיניו משחק בחולצה שאני כל כך אוהב. הוא מתאים לשיטה והכדורגל שברצלונה אוהבת, הוא יהיה מהכוכבים של ברזיל במונדיאל הקרוב". גם ריבאלדו סיפק את ההתייחסות שלו לנושא: "האוהדים בקאמפ נואו יתאהבו בו תוך זמן קצר. אני לא יודע אם הוא יחתום בסוף, אבל אין לי ספק לגבי ההצלחה שלו אם הוא אכן יגיע". סימן השאלה המרכזי נותר העמדה של מסי לגבי צירופו של הברזילאי, ועדיין לא ברור האם הוא יהיה מוכן בכלל לדבר בנוגע לאפשרות כי קוטיניו יגיע, עד החתימה הרשמית. 


מחכה לו. ריבאלדו ׁ(AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי