דייגו קוסטה: חזרתי להיות כדורגלן. חיכיתי לזה הרבה זמן

דייגו קוסטה
דייגו קוסטה | אתלטיקו מדריד, רשמי

החלוץ שכבש ב-0:4 מול ליידה, בבכורה המחודשת במדי הקולצ'ונרוס היה מאושר: "לא יכולתי לבקש יותר מזה". השחקן יעבור היום בדיקות בעקבות הפציעה. סימאונה: "קוסטה נותן לנו המון מהירות וכוח"

(גודל טקסט)
אתלטיקו מדריד הביסה אתמול (רביעי) 0:4 את ליידה בגביע הספרדי, אך מי שעמד במוקד בעניינים היה כמובן החלוץ דייגו קוסטה, שערך הופעת בכורה מחודשת במדי הקולצ'ונרוס כשעלה מהספסל בדקה ה-64 וכבש את השער השלישי במשחק חמש דקות לאחר מכן. התקופה הארוכה בה החלוץ הספרדי ממוצא ברזילאי לא שיחק הזיקה לו והוא נפצע בברכו בזמן שכבש, אבל חזר לאחר מכן לשחק אחרי טיפול ארוך.


ב"מארקה" נכתב על הניצחון: "תראו מי כבש: קוסטה, פרננדו טורס ודייגו גודין. השנים כאילו לא חלפו עבור הקולצ'ונרוס". החלוץ שהגיע מצ'לסי נעדר 99 ימים מהמגרשים אחרי שאתלטיקו רכשה אותו תמורת 67 מיליון ליש"ט בקיץ, אבל היה מוטל על הקולצ'ונרוס איסור העברות מפיפ"א.



"חזרתי להיות כדורגלן", אמר קוסטה לאחר המשחק. "חיכיתי לזה הרבה זמן והיה לי חשוב להרגיש שוב איך זה לשחק כדורגל במדי אתלטיקו. עבדתי והתאמנתי קשה מאוד. אני בכושר טוב מאוד וכל מה שאני צריך זה לשחק. לא יכולתי לבקש יותר מאשר שער במשחק הבכורה". כעת הוא יתקבל באהבה גדולה על ידי אוהדי אתלטיקו וישחק לראשונה באיצטדיון החדש "וונדה מטרופוליטנו" במשחק הליגה הקרוב נגד מלאגה בשבת (14:00). לפני כן הוא יעבור היום בדיקות שיבחנו אם הפציעה שלו רצינית.


⚪ 5⃣ minutes after coming on, and… you scored! ⚽
@diegocosta#AúpaAtleti#LleidaAtleti#CopadelReypic.twitter.com/0fBtLHziG5

— Atlético de Madrid (@atletienglish) 3 בינואר 2018

המאמן דייגו סימאונה היה מרוצה משני שחקני הרכש ויטולו וקוסטה והוא מקווה שחלוץ הרכש מצ'לסי יעזור שוב לאתלטיקו לנסות לזכות באליפות, כמו שעשה בעונת 2013/14: "הם יהיו שני שחקנים חשובים עבור אתלטיקו. עכשיו אנחנו מצפים להשתפר עם שני השחקנים האלה. הכניסה של אנטואן גריזמן ושל קוסטה במחצית השנייה נתנה לנו המון כח בהתקפה. קוסטה נותן לנו המון מהירות וכח".



קוסטה. יעבור בדיקות (אתלטיקו מדריד, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי