קוטיניו הוצג בברצלונה: מקווה לענות על הציפיות במגרש

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | Gettyimages

הרכש היקר בתולדות בארסה חתם רשמית על חוזה בקבוצתו החדשה עד 2023 והוצג בפני הקהל בקאמפ נואו. הברזילאי הגיע מליברפול עם פציעה בירך הימנית וייעדר כ-20 ימים. הופעת הבכורה תיאלץ להידחות

(גודל טקסט)
"קוטיניו דיי", כפי שהוא מכונה בטוויטר הרשמי של המועדון, החל היום (שני) בברצלונה. הקשר פיליפה קוטיניו שהגיע מליברפול תמורת סכום שיא של 160 מיליון יורו חתם  רשמית על החוזה בקבוצתו החדשה והוצג בפני האוהדים הנרגשים בקאמפ נואו.


הכוכב הברזילאי כבר עבר בדיקות רפואיות במועדון, כשלמעט הפציעה בירך הימנית, הוא נמצא כשיר לחלוטין. לפני הודעת הקבוצה, הברזילאי ייעדר כ-20 ימים לפני שיערוך הופעת בכורה במדי הבלאוגרנה. לאחר מכן חתם על החוזה לצד נשיא הקבוצה ג'וזפ מריה ברתומיאו.



הנשיא ברתומאו אמר בהצגתו הרשמית של השחקן: "אני מתרגש מאוד להציג בפני כל אוהדי ברצלונה את פיליפה קוטיניו. לא היה קל להביא אותו לפה עם כל המו"מ שהתנהל בחודשים האחרונים. אבל עכשיו הוא פה ושמח לגיע. היו עוד מועדונים שרצו אותו וזה לא היה קל, אבל הוא יצטרף לפרויקט של ארנסטו ואלוורדה ויוסיף המון איכות. תודה רבה על זה שאתה פה, בברצלונה. אתה שחקן שרצינו שיגיע לפה ותודה על הנחישות והרצון שהיו גורם מכריע בהגעה שלך לכאן. ותודה רבה לליברפול".



Camp Nou
@Phil_Coutinho
#CoutinhoDaypic.twitter.com/CB30xUqHhQ

— FC Barcelona (@FCBarcelona) January 8, 2018

קוטיניו עצמו היה קצת יותר תמציתי מהנשיא:"רוצה להודות לנשיא ולכל מי שעשה את ההעברה הזאת אפשרית. אני שמח ומאושר להגיע לפה, זה חלום שהתגשם. מקווה לענות על כל הציפיות במגרש".


 

@phil.coutinho ❤ #CoutinhoDay

A post shared by FC Barcelona (@fcbarcelona) on


 

Thank you, @Phil_Coutinho, for your determination and the desire to come to our club. Welcome to Barça!

Muito obrigado @Phil_Coutinho pela sua determinação e pelo desejo de chegar ao nosso Clube. Bem-vindo ao Barça! pic.twitter.com/FeB9HBqtDG

— Josep Maria Bartomeu (@jmbartomeu) January 8, 2018


קוטיניו עם ברתומיאו. החוזה נחתם רשמית (ברצלונה, רשמי)


מוקדם יותר קוטיניו סיפר לאתר הרשמי:
"החולצה מספר 10? לא לא לא. יש רק 10 אחד בברצלונה והוא השחקן הטוב בעולם. מספר 10 האולטימטיבי. לא הגעתי לכאן בשביל הכסף, אלא בשביל לשחק עבור ברצלונה ולהיות חלק ממנה. אני לא יכול לחכות לרגע שבו ארגיש שוב את הכדור. לא הייתי מוכן לעזוב את ליברפול לשום מועדון אחר, מלבד ברצלונה. בתור ילד הייתי מהופנט למסך בכול פעם שרונאלדיניו שיחק, הוא היה עושה דברים שאף אחד אחר לא עשה. זה משהו קסום בשבילי לשחק באותה קבוצה שבה הוא שיחק".


החזרה לקאמפ נואו: "הבכורה שלי במדי אספניול הייתה כאן, ואז מסי הבקיע רביעייה. הוא עושה את אותם קסמים שרונאלדיניו היה עושה. יש לי אתגר גדול, לא רק בגלל סכום ההעברה, אלא בגלל השאיפות שלי. אני רוצה לשחק עם הטוב בעולם, ורק בגלל זה לא ישנתי הרבה השבוע. הלילה אוכל סוף סוף לישון בשקט".


היחסים הקרובים עם לואיס סוארס: "ג'וזף מריה ברתומאו שאל אותי לגבי המלון המועדף עליי, עד שאשתלב בעיר, אבל סוארס אמר לו שלא צריך שום מלון ויש לו בית בשבילי. לואיס הבין שהבית לידו פנוי, והוא החליט לשמור לי עליו. ידעתי שסוארס יעזור למשפחה שלי. יש לי אותו ואת מסי בתור שכנים עכשיו".



החולצה כבר מוכנה (האינסטגרם הרשמי של ברצלונה)



קוטיניו עבר את הבדיקות הרפואיות (האינסטגרם הרשמי של ברצלונה)


[COMUNICADO MÉDICO] @Phil_Coutinho presenta una lesión evolutiva en el recto anterior del muslo derecho. Más detalles https://t.co/YIXDz4cLZN#CoutinhoDaypic.twitter.com/eT9EufZoBi

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) January 8, 2018


עם החבר מהנבחרת, ראפיניה (האינסטגרם הרשמי של ברצלונה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי