סגן נשיא ברצלונה: בקיץ ליברפול דרשה יותר על קוטיניו

פיליפה קוטיניו עם ג'וספ מריה ברתומיאו
פיליפה קוטיניו עם ג'וספ מריה ברתומיאו | ברצלונה, רשמי

בקטאלוניה ממשיכים לחגוג את רכישתו של הברזילאי מליברפול עבור 160 מיליון יורו, ג'ורדי מסטרה הודה והבהיר: "הם לא רוצים שנחשוף את המספרים". וגם: מספר החולצה האפשרי ומתי תיערך הופעת הבכורה?

(גודל טקסט)
טירוף פיליפה קוטיניו נמשך. יממה אחרי שהוצג רשמית בקאמפ נואו, עדיין ללא מספר על החולצה, בתקשורת הקטלאנית עוסקים בספרה שתתנוסס לברזילאי שהגיע מליברפול עבור 160 מיליון יורו על הגב. 


ב"מונדו דפורטיבו" פורסם שקוטיניו יקבל את המספר 14 של חאבייר מסצ'ראנו, חולצתו בעבר כמובן גם של יוהאן קרויף. מסתמן שהכוכב הברזילאי ישחק לראשונה במדי בארסה נגד אספניול בדרבי ב-4 בפברואר או אולי אפילו מוקדם יותר, ב-28 בינואר מול אלאבס בקאמפ נואו. אפשרות אחרת היא שישחק לראשונה ב"גביע המלך" ב-31 בינואר.




בברצלונה התאכזבו מעט מכך שרק 7,436 צופים הגיעו אתמול להצגה של הרכש החדש. זה נשמע הרבה, אבל בריאל מדריד, לצורך הדוגמא, הציגו בזמנו את כריסטיאנו רונאלדו בפני כ-70 אלף צופים. סגן נשיא בארסה, ג'ורדי מסטרה, גילה שמחירו של קוטיניו לא עלה, אלא ירד. "ליברפול לא רוצה שנחשוף מספרים, אבל בקיץ הם דרשו יותר ממה ששילמנו כעת". הדברים שלו גם מוכיחים שהיה מו"מ בין הצדדים גם בקיץ, בניגוד להכחשות של ליברפול. מסטרה העדיף שלא לאשר את הפרסומים לפיהם קוטיניו שילם 10 מיליון יורו מתוך 160 מיליון דמי ההעברה.

"Barça is the best in the world." #fcblive#OláCoutinhopic.twitter.com/Da51rS3J9i

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 9 בינואר 2018

"מונדו דפורטיבו" פרסם הבוקר את סדר יומו הראשון של קוטיניו כשחקן ברצלונה – זה החל בבדיקות רפואיות יחד עם פאקו אלקאסר הפצוע שהגיע למרפאה מסיבות אחרות כמובן. לאחר מכן הוא הגיע למתקן האימונים של בארסה, שם אכל ארוחת בוקר עם השוער ההולנדי יאספר סליסן. השניים דיברו ביניהם באנגלית. הוא פגש בחדר ההלבשה את עוסמאן דמבלה שסיפר לו שחווה את היום הזה בקיץ ואת לואיס סוארס. האורוגוואי שימש כמארח של קוטיניו והראה לו את מתקן האימונים "טיטו וילנובה". לאחר מכן הוא חתם על החוזה והופיע בפני 161 עיתונאים שייצגו 101 כלי תקשורת שונים בעולם. 43 מהם מחוץ לספרד. 


קוטיניו פרסם מכתב פרידה לאוהדי ליברפול וכתב: "על כר הדשא ומחוצה לו חוויתי את היופי של הקבוצה. עזבתי את ליברפול כי ברצלונה הייתה חלום עבורי. גם ליברפול הייתה חלום עבורי ואני מקווה שהאוהדים מבינים את הרצון שלי לחוות את המשחק בברצלונה. אם יש משהו חדש זה לא אומר שאשכח את הישן". קוטיניו היה מוקף בהוריו קרלוס ואזמרלדה, אשתו אנסיידס, הבת שלהם מארי, שני אחיו וכמה מהחברים שלו והסוכנים ג'וליאנו וקיה ג'וברשיאן, בין השאר הסוכן של מסצ'ראנו וקרלוס טבס.


Philippe Coutinho's farewell message to Liverpool:

pic.twitter.com/pgA3hdOItM

— 101 Great Goals (@101greatgoals) January 9, 2018

ברזילאי נוסף הוא הבלם ירי מינה מפלמייראס, שרכישתו לבארסה טרם סוכמה. לפי הידיעות הגעתו מתעכבת מכיוון שקבוצתו דורשת יותר מ-12 מיליון יורו. הבלם לא מתאמן בינתיים במסגרת הקבוצה, מכיוון שגם בברזיל 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי