רק רשת: צפו בטל בן חיים כובש במדי ספרטה פראג

טל בן חיים
טל בן חיים | טוויטר

החלוץ הבקיע מול קבוצה מליגת המשנה במשחק הכנה. וגם: מכונית פורצת לכר הדשא, הפרידה המרגשת מקוטיניו, מודריץ' בסכנה וחולצת הרטרו של מכבי תל אביב

(גודל טקסט)
18:49: שיר כהן בהכנות לגביע אירופה
לוחמת הקיקבוקס הצעירה, שזכתה במדליית זהב באליפות אירופה לנוער עד משקל 48 ק"ג בספטמבר 2017, ממשיכה את הכנותיה עם מאמנה יורם בן שמעון לגביע אירופה בקיקבוקסינג K1, שתתקיים בקרואטיה ב-9 בפברואר. כהן ומאמנה שמים דגש על שילוב של טכניקת ידיים ורגליים לקראת הטורניר המסקרן.


שיר כהן ויורם בן שמעון במהלך האימונים (צילום מסך)
שיר כהן ויורם בן שמעון במהלך האימונים (צילום מסך)


16:29: מאמן לברקוזן נקנס על התחזות
הייקו הרליך נקנס על ידי ההתאחדות הגרמנית ב-12 אלף יורו בעקבות נפילה תיארטלית מחוץ לקווים במשחק גביע בשנה שעברה. צפו בתקרית



Bayer Leverkusen coach Heiko Herrlich has been fined 12,000 euros by the German Football Association (DFB) for falling theatrically on the touchline in a German Cup match last year.

pic.twitter.com/R8WRBpYL7R

— DW Sports (@dw_sports) January 9, 2018

14:40: ככה עוצרים משחק

משחק באיחוד האמירויות נקטע בגלל סיבה מפתיעה. רכב הצליח לחדור לכר הדשא, עשה סיבוב כדי לבחון אותו מקרוב ולסיום בחר לעזוב. השחקנים נשארו המומים, האמת שגם אנחנו. 


Meanwhile in the UAE.. pic.twitter.com/GW5k7JSSkR

— Football Fights (@footbalIfights) 9 בינואר 2018

14:05: הקאמבק של טל בן חיים 
האם הגיעה התפנית בקריירה האירופית של טל בן חיים? הקיצוני כבש היום במשחק אימון של ספרטה פראג את השער הראשון ב-2:7 על טבורסקו מליגת המשנה. צפו בו בווידאו בתחילת הכתבה מחמיץ, כובש וגם נפגע תוך כדי שהוא מוצא את הרשת.



⏱ Konec zápasu, první zimní výhra je doma! pic.twitter.com/uVup1mglGk

— AC Sparta Praha živě (@ACSparta_Live) January 9, 2018


14:00: בירם כיאל זוכה למחמאות
הקשר הישראלי בירם כיאל אמנם איבד את מקומו בהרכב ברייטון בעקבות הפציעה בתחילת העונה, אבל אמש הוא זכה לרשום 90 דקות מול קריסטל פאלאס בגביע האנגלי ונבחר למצטיין. עם מספרים כאלה קשה להתווכח

.@beramangela impressed at the AMEX last night

Man of the match
Defeat local rivals
Through to #FACup 4th round#BHAFC fans, should he start against #WBA on Saturday pic.twitter.com/7CaVdDDIrG

— Football FanCast (@FootballFanCast) January 9, 2018

12:55: עירוני נהריה פותחת את "כדורסל למען הקהילה"

מיזם "כדורסל למען הקהילה" של מפעל הפיס ומנהלת הליגה פתח הבוקר (שלישי) את עונתו השמינית ברציפות, בביקור של עירוני נהריה בעכו. כ-400 ילדים מחמישה בתי ספר בעיר – שז"ר, רמב"ם, אשכול, וייצמן והתומר – קיבלו את הקבוצה בהתרגשות רבה. בשבועות הקרובים יתארחו כל קבוצות ליגת ווינר סל בבתי ספר שונים ברחבי הארץ, מצפון ועד דרום.  סל של עמית שטרית הצעיר עם הבאזר קבע יתרון 17:21 לסגולים במחצית מול הנבחרת המקומית, שהורכבה מתלמידי חמשת בתי הספר, דניאל מנצ'ירוב שמר את עכו קרובה, אבל שולדבראנד שסיים עם שמונה שלשות קבע ניצחון 43:48 בסיום.





12:15: הצטיין במשחק וזכה במתנה מפנקת

השחקן המצטיין בליגה בדרום אפריקה בסוף השבוע האחרון זכה בפרס מפנק במיוחד – חמישה ג'יגה לרשת הסלולרית. מי צריך וויפיי כשאתה מנצח משחקים?

In South Africa, you get 5GB of mobile data for winning man of the match pic.twitter.com/w4FaacRXOB

— UNILAD Football (@UNILADFooty) January 9, 2018

11:30: לוקה מודריץ' הסתבך גם הוא עם רשויות המס

קשר ריאל מדריד ונבחרת קרואטיה, לוקה מודריץ', שילם מיליון יורו למס הכנסה הספרדי כדי להסדיר את חובותיו. הוא נאשם בהעלמות במס בשנים 2013 ו-2014. קשר ריאל מדריד רצה לסגור את החוב לפני שהוא מואשם בבית משפט. לא ברור כרגע אם תוגש נגדו גם תביעה.


11:10: סטיבן ג'רארד, הסמל האחרון של ליברפול, נפרד מקוטיניו
"זה כואב שעזבת כי אתה שחקן מיוחד, אחד מהטובים שחלקתי איתם את כר הדשא, ואני רוצה לאחל לך ולמשפחתך את הטוב ביותר בברצלונה", כתב סטיבן ג'רארד באינסטגרם לפיליפה קוטיניו. אולי הסמל האחרון של ליברפול ובכדורגל העולמי בכלל במחווה נפלאה לברזילאי.


 

It hurts you have left because you are a special player , up there with the best I shared a pitch with . I want to wish you @phil.coutinho and your family all the best for the next stage of your career in Barcelona . Thank you for the special moments and memories over the last 5 years . YNWA

A post shared by Steven Gerrard (@stevengerrard) on



10:00: הרשת לא נרגעת מעסקת פיליפה קוטיניו
הקשר הברזילאי פיליפה קוטיניו חתם בברצלונה תמורת 160 מיליון יורו ויש כבר מי שנזכר בכך שליברפול רכשה אותו בינואר 2013 עבור כשמונה מיליון יורו בלבד. המוכרת הייתה אינטר, שברשת נזכרו בכך שהיא גם החליטה בזמנו למכור את דניס ברחאמפ לארסנל, אנדרה פירלו למילאן ורוברטו קרלוס לריאל מדריד. פלא שהנראזורי הולכים אחורה?

Inter Milan have done some shocking business in recent years

Sold Philippe Coutinho to Liverpool
Sold Roberto Carlos to Real Madrid
Sold Andrea Pirlo to AC Milan
Sold Dennis Bergkamp to Arsenal pic.twitter.com/a4mra2QzTc

— 101 Great Goals (@101greatgoals) January 9, 2018


09:00: מכבי תל אביב משיקה קולקציית רטרו

מועדון הכדורגל של מכבי תל אביב נזכר בימי השיא של המועדון ולאחר שערך סקר בקרב האוהדים מהי החולצה האהובה עליהם מכל, הפתיע עם קולקציית רטרו שתימכר לאוהדים ואיתה גם ישחקו הערב מול מכבי נתניה (21:00).



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי