רשמי: הבלם ירי מינה חתם בברצלונה

ירי מינה
ירי מינה | AFP

פלמייראס אישרה, בארסה הודיעה והקולומביאני יעבור לספרד תמורת 11.8 מיליון יורו. צפוי לנחות במהלך היום ולעבור בדיקות. המשחק מול סלטה (הערב, 22:30, ספורט1) עשוי להיות האחרון של מסצ'ראנו

(גודל טקסט)
עוד רכש לברצלונה: אחרי שפלמייראס אישרה, ברצלונה הודיעה סוף סוף על סגירת עסקת ירי מינה יחתום בקבוצה הקטלאנית לחמש שנים וחצי תמורת 11.8 מליון יורו וסעיף השחרור שלו יעמוד על 100 מליון יורו.


הבלם בן ה-23 יהפוך לקולומביאני הראשון בתולדות בארסה וילבש את החולצה מספר 24, שהייתה שייכת לז'רמי מתייה הצרפתי. עם מכירתו הוא הופך לשחקן הכי יקר שנמכר מפלמייראס אחרי גבריאל ז'סוס שעבר למנצ'סטר סיטי תמורת 32.75 מיליון יורו. הקבוצה הברזילאית תקבל עשרה אחוזים מכל עסקה עתידית שבה יהיה מעורב השחקן. מינה החל לעקוב אתמול אחרי כל החשבונות ברשתות החברתיות של בארסה.


Coming soon…
#BeBarçapic.twitter.com/Jb3aiL0GPx

— FC Barcelona (@FCBarcelona) January 11, 2018


המשמעות של החתמת מינה עשויה להיות שחאבייר מסצ'ראנו ירשום היום (חמישי, 22:30, ספורט1) את משחקו האחרון בברצלונה בגומלין מול סלטה ויגו בשמינית גמר הגביע הספרדי (1:1 במשחק הראשון). הבלם הארגנטינאי יהיה בסגל לצד כל הכוכבים, ליאו מסי, לואיס סוארס ועוסמאן דמבלה. המאמן ארנסטו ואלוורדה רוצה להימנע מתקלות ולהבטיח את העלייה לשלב הבא.


חאבייר מסצ'ראנו. נפרד (gettyimages)
חאבייר מסצ'ראנו. נפרד (gettyimages)


עסקת מינה התעכבה בגלל שלברצלונה היה סיכום לרכוש אותו בקיץ 2018 תמורת תשעה מיליון יורו ולא כעת. אבל אחרי הודעת מסצ'ראנו על רצונו לעזוב כבר עכשיו וסגירת תנאיו בחביי הסינית, החליטו לעשות הכל כדי לצרף את הבלם כבר בינואר ואחרי מו"מ ארוך נענתה לדרישת פלמייראס והגדילה את סכום ההעברה ל-12.4 מיליון ועשרה אחוזים מכל עסקה עתידית.


הסיכום הראשונים בין הצדדים כבר היה בפברואר 2017 עם נשיא פלמייראס מאוריסיו גאליוטה והמנהל המקצועי אלכסנדרה מאטוס. בן דודו של השחקן אישר את הסיכום, אבל הקבוצה הברזילאית דרשה מינה ישחק איתה בגביע הליברטדורס ולחכן העסקה התעכבה מעט. בנוסף, בספרד מדווחים שקשרה המוכשר של גרמיו, ארתור, יהיה ההחתמה האחרונה בינואר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי