"פיליפה קוטיניו, בוא נראה אותך משפר את ברצלונה הנוכחית"

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

אחרי התצוגה המהפנטת מול סלטה ויגו, בתקשורת שלחו מסר לשחקן היקר ביותר בתולדות הקטלונים. ואלוורדה הרגיע לגבי דמבלה, אלבה צפוי להאריך את חוזהו ועוד שיא של מסי. מינה יחתום ויוצג בשבת. צפו בתקציר

קבוצות: סלטה ויגו
(גודל טקסט)
מול עיניו הבוחנות של פיליפה קוטיניו, ברצלונה מחצה אמש (חמישי) 0:5 את סלטה ויגו בגומלין שמינית גמר גביע המלך הספרדי, בדרך לשלב הבא עם 1:6 בסיכום שני המשחקים. הרכש הטרי מחא כפיים ללא הפסקה, במיוחד כשצפה בקבוצתו כובשת רביעייה ב-31 הדקות הראשונות ובמצב העניינים הנוכחי התהייה המרכזית היא: האם ברצלונה באמת זקוקה לברזילאי? 'מארקה' הציב אתגר בפני הקשר וכתב היום: "בוא נראה אותך משפר את הקבוצה הזו!".


זה היה הניצחון ה-28 העונה של ברצלונה, שתמתין ליריבה הבאה בהגרלה שתתקיים ב-13:30. ארנסטו ואלוורדה המאושר סיכם בסיום: "לא הייתי רוצה לפגוש בשלב הזה את ריאל, יש לנו רצף מרשים אבל אין טעם שנביט לאחור. ליאו מסי, שרתח עם צמד ובישול מרשים לג'ורדי אלבה, המשיך לחדש העונה. הפרעוש הוחלף בדקה ה-59 בעוסמאן דמבלה, כדי לאפשר לו לנוח לקראת המשך המאבקים בליגה הספרדית. הפעם האחרונה שמסי הוחלף, שלא בשל פציעה, הייתה לפני 302 משחקים – אזהוא הרשית רביעייה מול לבאנטה. הפרעוש, שגם נח מול יובנטוס העונה בליגת האלופות, כתב בפייסבוק בסיום: "עשינו התקדמות טובה בגביע".



ומה לגבי דמבלה? ואלוורדה הרגיע את העיתונאים בסיום והודיע כי הקשר לא נפגע בצורה קשה והוא צפוי להיות כשיר למחזור הבא: "זה לא משהו רציני, הוא בסדר גמור". המאמן גם התייחס לשילוב המפלצתי העונה בין מסי לאלבה: "הם תמיד שיתפו פעולה בצורה טובה, והם מסוכנים מאוד ביחד". על צירופו של יירי מינה הוסיף ואלוורדה: "יש לו המון פוטנציאל, הוא יכול לעזור לנו וניתן לו את הזמן להתאקלם לכדורגל האירופי". הקולומביאני יוצג בשבת במשרדי המועדון בשעות הצהריים, כשמסיבת העיתונאים שלו תתקיים ב-15:00.


La portada del diario Sport de mañana… LA FELICIDAD ES ESTO. pic.twitter.com/1cKFn3Dyu5

— El 10 (@el10blaugrana) January 11, 2018

בזמן שרוברטו פרננדס פועל כדי להאריך את חוזיהם של סמואל אומטיטי וסרג'י רוברטו, בקטלוניה טוענים כי הבא בתור יהיה אלבה. מי שניסה לצנן את ההתלהבות היה איבן ראקיטיץ': "עדיין לא זכינו בשום דבר, אני מקווה שנמשיך לשחק ולא להפסיד. 45 הדקות הראשונות היו הטובות שלנו תחת ואלוורדה. אין לי בעיה לפגוש את ריאל בשלב הבא, כל יריבה היא קשה". לגבי האפשרות כי המפגש מול סלטה ויגו יהפוך לאחרון של חאבייר מסצ'ראנו אמר הקשר: "אני לא יודע, אבל מה שבטוח – הקהל העריך את כל מה שהוא נתן למועדון". בתוך כך, ברצלונה עשויה לספוג עונש כבד בשל הנפת כרזות בקאמפ נואו לשחרור קטלוניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי