בעקבות רכישות קוטיניו ומינה: ברצלונה תנסה למכור שחקנים

ירי מינה
ירי מינה | ברצלונה, רשמי

אחרי שהושקעו כ-175 מיליון יורו בצירוף כוכבי ליברפול ופלמייראס, בקטלוניה מעוניינים להכניס לפחות כ-66 מיליון יורו ממכירת דאולופאו, וידאל, מסצ'ראנו וטוראן שהבוקר עזב רשמית. הקולומביאני חתם והוצג

(גודל טקסט)
ירי מינה, בלם הרכש החדש של ברצלונה, ערך סיבוב היכרות בקאמפ נואו ופגש את ליאו בתמונה שמופיעה בשער ה-"מונדו דפורטיבו". הבלם הקולומביאני הוצג היום (שבת) בצהריים אחרי שחתם על חוזהו, בדיוק כפי שהיה עם פיליפה קוטיניו מוקדם יותר השבוע.


הקולומביאני דיבר עוד לפני הצגתו על ברצלונה ובין היתר אמר: "תמיד חלמתי לשחק בברצלונה. עבורי זו גאווה עצומה. אני רוצה ללמוד הרבה ממסי, סמואל אומטיטי, ג'רארד פיקה וחאבייר מסצ'ראנו. אני רוצה ללמוד קצת מכל אחד ולקחת הרבה תארים עם הקבוצה".




בעיתונים מדגישים את העובדה שמינה מתנשא ל-1.95 מטר, הוא הגבוה ביותר בקבוצה והצילום שלו עם ליאו מסי (רק 1.70) בולט. מינה גם יהיה השחקן השישי הכי גבוה בליגה כאשר שוער לה קורוניה הרומני קוסטל פנטילימון (2.02) מקדים אותו ואחריו פיליפ מנוילוביץ' (חטאפה) עם 1.97. גם סטיב אנזונזי (סביליה), דייגו לופס (אספניול) ופדרו אלקלה (ג'ירונה) גובהם 1.96. שלושה מהשחקנים הם למעשה שוערים. 


️ "TOP AND YERRY" (Messi with @YerriMina at training) #fcblive#BienvenidoYerrypic.twitter.com/R54W4QhYb5

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) January 13, 2018


מאמנו לשעבר בפלמייראס, שזכה איתו באליפות, אלכסי סטיבל צ'וצ'ה אמר בראיון ל"מונדו דפורטיבו": "ברצולנה עשתה החתמה גדולה שהביאה את מינה. למרות גילו הצעיר (23) יש לו המון ניסיון, טכניקה טובה, קצב משחק טוב. הוא יוצא מצוין עם הכדור. הוא יעזור לא רק להגנה אלא גם להתקפה. הדבר היחיד השלישי הוא אולי שהוא צעיר מדי. הוא מאלה שלא אוהבים להפסיד וכשזה קורה הוא לוקח ללב ומנסה לתקן למשחק הבא. אני מאמין שהקליטה שלו תהיה מהירה מאוד, כי הוא ילד מאוד צנוע. אחרי כמה משחקים אצלנו כבר אמרתי שהוא יגיע לקבוצה גדולה באירופה".

It's done!
Yerry Mina
#BeBarça#ForçaBarçapic.twitter.com/F9TmaZynIn

— FC Barcelona (@FCBarcelona) January 13, 2018

במקביל, בעיתון "ספורט" דווח שברצלונה רוצה כעת למכור חמישה שחקנים בשווי של כ-66 מיליון יורו כדי להחזיר לעצמה חלק מהכסף שהשקיעה בקוטיניו ומינה ולצמצם את עוגת השכר הגדולה. המטרה היא למכור את ג'רארד דאולופאו ב-18 מיליון יורו, אחרי שנרכש בחזרה תמורת 12 מיליון יורו, כאשר נאפולי מועמדת לרכוש אותו. על ראפיניה תדרוש ברצלונה 16 מיליון, אלש וידאל (10 מיליון), חאבי מסצ'רנו (10) והבוקר הושאל רשמית הקשר הטורקי ארדה טוראן לאיסטנבול בשאקשהיר.


BREAKING: Istanbul Basaksehir confirm the signing of Arda Turan from Barcelona pic.twitter.com/5P1GUXDPnC

— B/R Football (@brfootball) January 13, 2018


לקראת משחק החוץ מחר מול ריאל סוסיאדד, במועדון לא שוכחים את הקשיים לאורך השנים. למשל, מי לא זוכר איך לפני שלוש שנים ברצלונה הפסידה 1:0 כאשר ליונל מסי סופסל ולואיס אנריקה כמעט נזרק מהקבוצה. בארסה מקווה לשמור על רצף ללא הפסדים שלה העונה בכל המסגרות. בליגה היא רשמה 15 ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו.



ליאו מסי. מחר הפרעוש לא צפוי לזכות למנוחה על הספסל (Gettyimages)


סוסיאדד, אותה מאמן אוסביו סקריסטאין, שחקן ברצלונה לשעבר (203 משחקים), מדורגת רק 13 ותצטרך להיזהר מהצמד ליאו מסי ולואיס סוארס שהבקיעו עד כה בכל המשחקים ב-2018. בשבעת המשחקים האחרונים הם הבקיעו ביחד 13 שערים. סוארס שסבל מפציעה בתחילת העונה כבר כבש בחמישה משחקים רצופים וחזר לכושרו הטוב. סרחיו בוסקטס חוזר מהרחקה הישר להרכב הפותח. עוסמאן דמבלה עשוי לפתוח, כל עוד לא תהיה בעיה עם הפציעה הקלה שהרגיש אחרי המשחק נגד סלטה ויגו בגביע. אדנן ינוזאי, שחקנה הנשכח של מנצ'סטר יונייטד בעבר, עשוי לפתוח בסוסיאדד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי