"זידאן עקשן, ההשתתפות של ריאל בליגת האלופות בסכנה"

כריסטיאנו רונאלדו ורפאל וראן
כריסטיאנו רונאלדו ורפאל וראן | AFP

לחץ גדול במדריד לאחר ה-1:0 לוויאריאל: "זה לא בדיחה, תראו למי היא הפסידה, לקבוצה שהודחה מהגביע על ידי לגאנס". זידאן: "המצב מסובך". וגם: המספרים הגרועים של רונאלדו

קבוצות: ויאריאל
(גודל טקסט)

ריאל מדריד במשבר קשה ואי אפשר להתעלם ממנו. אחרי ההפסד הערב (שבת) 1:0 לוויאריאל נכתב ב"מארקה": "זה לא בדיחה. ההשתתפות של ריאל מדריד בליגת האלופות בעונה הבאה בסכנה. תראו למי היא הפסידה, לקבוצה שהודחה על ידי לגאנס מגביע המלך. האמת העצובה היא שהבלאנקוס נלחמים על המקום הרביעי בליגה".

גם חוסר היעילות של כריסטיאנו רונאלדו בולט. הכוכב הפורטגלי בעט 15 פעמים לשער, מתוכן ארבע למסגרת, ואף כדור לא נכנס. על גארת' בייל נכתב שהוא לא נראה על המגרש למרות שפתח בהרכב. לפי 'אופטה' ריאל בעטה לשער 28 פעמים, 7 למסגרת, ולא הצליחה לכבוש. זה גם היה הניצחון הראשון אי פעם של הצוללת הצהובה בברנבאו על הבלאנקוס.


זינדין זידאן
אמר אחרי המשחק: "לא הגיע לנו להפסיד. הכל התהפך בסיום. בין אם אתה משחק טוב או לא, הכל תלוי אם הכדור נכנס לשער. בכדורגל הכל פשוט. אם אתה לא מנצל מצבים אתה לא מנצח. באחרונה כל הדברים הרעים קורים לנו. אני שוב חוזר על כך שאסור להיכנע וצריך להמשיך לעבוד קשה. אנחנו יודעים שבכל יום המצב יותר מסובך יותר, אבל אסור לנו לחשוב על הליגה אלא רק על המשחק הבא. משחק אחד טוב ישנה את כל הסדרה הזאת".

ריאל ניצחה רק 50 אחוז ממשחקיה העונה בברנבאו וב"מארקה" תקפו את זידאן שהעקשנות שלו הורסת את ריאל מדריד. העיתון כתב: "זידאן נשאר נאמן לדרך שלו מהשנה שעברה ולא שינה את ההרכב הפותח, לא את הדקות בהן הוא מחליף ולא את הדרך בה הוא משחק. הוא כועס כשאומרים לו שריאל מדריד משחקת רע ולא מוכן לשמוע לאחרים".

רפאל וראן.
רפאל וראן. "המצב מסובך"

הבלם נאצ'ו אמר בסיום: "זה לא בעיה של גישה למשחק. אני פשוט לא יודע מה קורה לנו. אנחנו נלחמים ומשחק טוב בכלליות. אנחנו דופקים את עצמנו. רצנו ונלחמנו אחד עבור השני, אבל הם תפסו אותנו אחרי כדור קרן. אני עדיין מאמין שיש סיכוי אפילו לזכות באליפות".

מאמן ויאריאל חאבי קאייחה אמר בסיום: "הרגשה פנטסטית אחרי הניצחון. אני פוסל את העובדה שאולי נשחק שנה הבאה בליגת האלופות".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי