ברצלונה חזרה מפיגור כפול ל-2:4 ענק אצל סוסיאדד

שחקני ברצלונה חוגגים
שחקני ברצלונה חוגגים | AFP

הקטאלנים השיגו את ניצחונם הראשון באנואטה מ-2007, פאוליניו השווה צמד ובישול לסוארס ושער ענק למסי. עוד קודם אלאבס הפתיעה את סביליה, סלטה ויגו גברה על לבאנטה ותיקו לאספניול עם בילבאו

קבוצות: סלטה ויגו
(גודל טקסט)

אחרי ההפסד של ריאל מדריד לוויאריאל והניצחונות של ולנסיה ואתלטיקו מדריד, המחזור ה-19 של הליגה הספרדית נמשך היום (ראשון). ברצלונה גברה על ריאל סוסיאד 2:4, ועוד קודם סביליה הופתעה על ידי דפורטיבו אלאבס, סלטה ויגו גברה על לבאנטה, אספניול ואתלטיק בילבאו נפרדו בתיקו.



ריאל סוסיאדד – ברצלונה 4:2
ניצחון הקטלאנים באצטדיון אנואטה היה הראשון של הקבוצה משנת 2007, וכמובן העלה את מאזנה בפסגה ל-51 נקודות, כשהפער מריאל עומד על 19 נקודות. לעומת זאת, המארחת נשארה במקום ה-15 עם 23 נקודות. מאז הניצחון האחרון באצטדיון אנואטה, בארסה לא ניצחה בחוץ שבעה משחקים (5 הפסדים ו-2 תיקו). מה שהיה הרצף הכי גרוע של הקטאלנים בליגה במגרש כלשהו. זה היה המשחק ה-29 ברצף של ברצלונה לאל הפסד. לואיס סוארס הפך את התוצאה עם צמד, וזו הפעם הראשונה העונה שהאורוגוואי כובש ומבשל באותו המשחק בכל המסגרות.


סוסיאדד המהמה את ברצלונה כבר בדקה ה-11 כשפרייטו הגביה מימין ו-וויליאן חוסה נגח את ה-0:1 למארחים. הסגולים-לבנים המשיכו ללחוץ על ברצלונה המופתעת, ובדקה ה-34 הגיע השער השני כשחואנמי קיבל מסירת עומק פנטסטית מקנאלס והחלוץ קבע 0:2. חלפו רק חמש דקות והמופע של סוארס החל עם בישול לפאוליניו, 1:2 במחצית.


בדקה ה-50 בארסה השיגה את השוויון. האורוגוואי, הפעם על תקן הכובש, קיבל מסירה מליאו מסי באגף שמאל וסוארס סובב באלגנטיות לפינה הרחוקה, 2:2. בדקה ה-71 הגיע המהפך. תומאס ורמאלן הרחיק כדור בראשו מקו החצי והכדור במקרה השאיר את סוארס לבדו מול השוער, החלוץ הבקיע וקבע 2:3. מסי כנראה קינא בחברו לחוד ובדקה ה-85 סיפק בעיטה חופשית גדולה מהחיים מ-35 מטרים אל החיבורים של סוסיאדד. 2:4 היסטורי לברצלונה מול סוסיאדד.


ליאו מסי. שער ענק לספרד (AFP)
ליאו מסי. שער ענק לפרעוש (AFP)


דפורטיבו אלאבס – סביליה 0:1
מסע ההתאוששות של המארחת נמשך, הפעם עם שלוש נקודות יקרות על חשבון האנדלוסים. מאנו גרסיה כבש בדקה ה-52 כשגם הרחקה של רובן דוארטה (84) לא עצרה את אלאבס. סביליה כבר עם הפסד שלישי ברציפות בליגה ומשחק חמישי ברציפות ללא ניצחון בלה ליגה. האם ברמון סאנצ'ס פיחואן מתחרטים על המינוי של וינצ'זו מונטלה?


הפסד נוסף לאנדלוסים (AFP)
הפסד נוסף לאנדלוסים (AFP)


לבאנטה – סלטה ויגו 1:0

שחקניו של חואן קרלוס אונסואה שכחו את התבוסה לברצלונה בגביע הספרדי, ורשמו ניצחון חשוב שעזר להם להתרחק מהתחתית ולטפס עד למקום העשירי בטבלה. שער שבישל יאגו אספאס לפיונה סיסטו בדקה ה-37 הספיק לתכולים כדי לצבור שלוש נקודות, למרות יכולת טובה של המארחת שנראתה טוב יותר, אך לא הפסיקה להחמיץ.
 

¡FINAL! ¡Victoria celeste con gol de #Sisto! #LevanteCeltapic.twitter.com/Jb12mr2XVU

— RC Celta (@RCCelta) January 14, 2018

תוצאות נוספות
אספניול – אתלטיק בילבאו 1:1
(ג'רארד מורנו 29/ איניאקי וויליאמס 35)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי