קלדרון תוקף: לא חכם להדליף שרוצים למכור את רונאלדו

רמון קלדרון
רמון קלדרון | Gettyimages

נשיא הבלאנקוס בעבר טען שפרס הדליף את הידיעה על הטרייד במסגרתו יגיע ניימאר למדריד תמורת הפורטוגלי: "זה רק יעצבן את השחקן היחיד שיכול לשנות דברים. זאת רשלנות"

(גודל טקסט)
נשיא ריאל מדריד לשעבר, רמון קלדרון, יצא בהתקפה על הנשיא הנוכחי פלורנטינו פרס על כך שהדליף את הידיעה על טרייד במסגרתו של בו הבלאנקוס יציעו לפאריס סן ז'רמן את כריסטיאנו רונאלדו וכסף תמורת ניימאר שיעשה את הדרך ההפוכה בקיץ הקרוב, זאת בכדי להוריד מהלחץ על אלופת אירופה.


קלדרון התייחס לתוכנית הטלוויזיה הספרדית "אל לארגרו" שהדליפה את הידיעה שפורסמה כבר בעבר באתרים שונים. "לא חכם להדליף שאתה מתכנן להחתים את ניימאר ולמכור את כריסטיאנו. כשכל כך הרבה משחקים חשובים נשארו העונה, ה'תועלה' היחידה מכך תהיה לעצבן את השחקן היחיד שיכול לשנות דברים", כתב בתגובה לידיעה בציוץ בטוייטר.



קלדרון היה נשיא ריאל מדריד בשנים 2006 עד 2009 ועד היום הוא מתגאה בהבאת כריסטיאנו רונאלדו לבירת ספרד, למרות שבפועל הפורטוגלי הוחתם כשפרס נכנס לתפקידו. הוא סיים את תפקידו בינואר 2009 בעקבות חדשות לשחיתות בהצבעות של חברי המועדון.


Not very smart to leak that you are willing to sign Neymar and sell Cristiano. With so many important matches left in La Liga and Champions the only "benefit" you get is to piss off the only player who can change things.

— Ramón Calderón (@rcalderonorg) January 14, 2018

"מטפלים רק בשתי בעיות", הוסיף קלדרון. "החתמת השוער קפה שנדחתה וההדלפה על רונאלדו וניימאר. זה רע מאוד עבור ריאל מדריד. זאת רשלנות לנסות לכסות על המשבר עם מידע כזה". הנשיא לשעבר התייחס גם להפסד 1:0 לוויאריאל: "הקבוצה צריכה ללמוד מה הסיבות לכישלון שלה. ריאל מדריד זה מועדון ענק ותזכרו מה אמר תמיד אלפרדו די סטפנו, שריאל מדריד לא יכולה להרשות לעצמה להתלונן על טעויות שיפוט נגדה".


הבלאנקוס טוענים שבמשחק נגד "הצוללת הצהובה" לא נשרקו לטובתם שתי בעיטות פנדל. כמו כן, קלדרון מתח ביקורת על המאמן זינדין זידאן שטוען שכל הזמן שריאל מדריד חסרת מזל: "אם מדברים רק על מזל רע, לא מוצאים את הטעויות שיש באמת ולא מצליחים לפתור אותם".  



קלדרון. הנשיא לשעבר נגד פרס (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי