אומטיטי מעדיף לחכות לקיץ כדי להאריך חוזה בברצלונה

אומטיטי. בספק גדול לקלאסיקו
אומטיטי. בספק גדול לקלאסיקו | צילום: Gettyimages

הבלם, שמוערך בלמעלה מ-100 מליון יורו, מחזיק בסעיף שחרור על סך 60 מליון יורו. פלה: "מסי יותר שלם מרונאלדו, הוא הגדול מכולם". הערב (רביעי ב-22:00, שידור ישיר בספורט3) נגד אספניול: ארבעה שחקנים ייעדרו

(גודל טקסט)
ברצלונה החלה בגישושים ראשונים עם הבלם הפצוע סמואל אומטיטי על מנת לפתוח את חוזהו ולהחתים אותו על הסכם חדש. סעיף השחרור שלו רק 60 מיליון יורו בגלל שאיש בברצלונה לא העריך שהוא יגלה יכולת כל כך טובה כשהוחתם. סעיף זה אטרקטיבי מאוד למי שירצה לרכוש את השחקן שמוערך במחיר של 101 מיליון יורו.


בבארסה יש תור להארכות חוזה. ג'רארד פיקה וסרג'י רוברטו אמורים קודם להאריך חוזים, אבל רוברטו פרננדס שהחתים את אומטיטי מליון הבטיח לו הארכה ושדורג השכר. החשש הוא שמנצ'סטר סיטי תנסה לנצל את המצב ולשלם 60 מיליון יורו על הבלם, אבל העברתו יכולה להתבצע רק אם הוא ירצה ללכת.



לפי "מונדו דפורטיבו" השחקן לא רוצה לשמוע הצעות מקבוצות אחרות והוא ממוקד בתהליך חזרתו לכר הדשא אחרי פציעה. יחד עם זאת, הוא גם לא ממהר לחתום על הארכה ורוצה לחכות לקיץ כדי שיוכל לשפר את חוזהו כמה שיותר. ברצלונה הייתה ההתנסות הראשונה שלו במשחק מחוץ לצרפת.


"La magia del derbi": Sport aboga por la hermandad y la épica para el partido de esta noche pic.twitter.com/RwdLPLaUjy

— Eterno_TITO_Johan14 (@Joel_Catalunya) 17 בינואר 2018


בארסה תשחק מול אספניול בקורנייה אל-פראט בגביע המלך (הערב ב-22:00, ספורט3) ללא שחקני הרכש החדשים פיליפה קוטיניו (פצוע) וירי מינה וגם אנדרס אינייסטה ומסצ'ראנו ייעדרו. מסצ'ראנו יגיד שלום לאוהדי בארסה ב-25 בינואר בגומלין של הגביע בקאמפ נואו עם טקס חגיגי. הוא שיחק עד כה 333 משחקים בקבוצה וכבש שער אחד. ברצלונה מקווה לחגוג את המשחק ה-30 ברציפות ללא הפסד לאספניול. הקבוצה אמורה לעלות היום בהרכב חזק למעט השוער סילסן והמגן השמאלי לוקה דין.


בתוך כך, כוכב העבר האגדי פלה לקח צד בוויכוח המעניין מכולם, מסי או רונאלדו: "רונאלדו סקורר נפלא שיכול להבקיע שערים. אבל מסי יודע גם לייצר לאחרים ולהפוך אותם לטובים יותר. הוא שחקן שלם בהרבה וגם יציב יותר. מבחינתי אין פה ספק בכלל – מסי הוא הגדול מכולם".


ליאו מסי. גם פלה יודע (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי