צפו בתקציר: 1:2 יקר ודרמטי לסביליה אצל אתלטיקו מדריד

שחקני סביליה
שחקני סביליה | AFP

האנדלוסים, שלא עברו את הקולצ'נרוס בצמד מפגשים מעולם, השיגו מקדמה משמעותית במשחק הראשון של רבע גמר גביע המלך. קוסטה כבש, מויה (עצמי) וקוראה הפכו. צפו ב-1:2 של ולנסיה על אלאבס

(גודל טקסט)

סביליה על סף היסטוריה. האנדלוסים גברו הערב (רביעי) 1:2 על אתלטיקו מדריד במסגרת המשחק הראשון של רבע גמר גביע המלך הספרדי, שהועבר בשידור ישיר בספורט3. סביליה, שמעולם לא עברה את אתלטיקו בשני משחקים כפי שנהוג בגביע, מחקה יתרון מאוחר של דייגו קוסטה והיא תוכל לעשות היסטוריה כשהיא תארח את הקבוצה של דייגו סימאונה ברמון סאנצ'ס פיחואן ב-23 בינואר. המפגש היה קצבי ואיכותי במחצית הראשונה, אולם דווקא סרחיו ריקו ומיגל אנחל מויה כיכבו. 



הלחץ של אתלטיקו גבר, ובדקה ה-73 היא גם כבש. קוסטה ניצל טעות של הגנת סביליה ועם כדור חד כבש את השלישי שלו מאז הקאמבק לבירת ספרד. דווקא אז, האורחת התעוררה. חסוס נבאס המחליף סיבך את מויה, שכבש שער עצמי בדקה ה-80. סביליה המשיכה לדחוף קדימה, ובזכות טעות של דייגו גודין, חואקין קוראה קבע מהפך. סביליה עם ניצחון חשוב אחרי תקופה קשה, אתלטיקו תזדקק למהפך כדי לעלות אל חצי הגמר. על פי 'אל מונדו דפורטיבו', לפני המשחק פרצה קטטה בין שני מחנות האוהדים, במהלכה נדקר אוהד אתלטיקו שפונה לבית החולים. האוהד נדקר בגבו, רגלו וזרועו והוא במצב קשה. 



יצאו מהמשבר. שחקני סביליה (AFP) 


הרכבים
אתלטיקו מדריד: מיגל אנחל מויה, חואנפראן, סטפן סאביץ', דייגו גודין, לוקאס הרננדס, סאול, גאבי, קוקה (פרננדו טורס, 82), ויטולו (אנחל קוראה, 46), אנטואן גריזמן (יאניק פריירה קראסקו, 68), דייגו קוסטה. 


סביליה: סרחיו ריקו, סבסטיאן קורצייה (יונאס גייס, 90), גבריאל מרקדו, קלמנט לאנגלה, ג'וליאן אסקודרו, סטיבן אנזוזי, אבר באנגה, פבלו סראביה, פראן ואסקס (חסוס נבאס, 75), חואקין קוראה, לואיס מוריאל (וויסאם בן ידר, 85). 


מהלך המשחק: 
דקה 1: המשחק במדריד יצא לדרך! 


דקה 26: אחרי דקות של שליטה מצד המארחת, גריזמן יצא קדימה ותפס את ההגנה של האנדלוסים לא מוכנה. החלוץ ירה מחוץ לרחבה, אבל פספס את המסגרת. 


דקה 27: התקפת מעבר נהדרת של האורחת, הסתיימה בעצירה טובה של מויה. קוראה נותר חופשי בתוך הרחבה, אך נעצר אצל שוער אתלטיקו. 



מול האקסית. ויטולו (AFP) 


דקה 39: קוסטה נותר לבד מול מרקדו, עבר אותו בקלות וניצב מול ריקו, אבל בעט ברשלנות וסחט עצירה טובה משוער סביליה.


דקה 41: איזו עצירה של מויה. אסקודרו ירה כדור מסובב מ-40 מטרים, שוער אתלטיקו התעופף וסיפק עצירה מרשימה. אפילו מונטלה התרשם!  


דקה 53: ואסקס נפגע בצורה קשה אחרי תיקול עם חואנפראן, אך התאושש וחזר לשחק.


דקה 60: קוראה דהר קדימה ועם מסירה מבריקה ביטל את קו ההגנה של האורחת, אבל קוסטה לא הצליח לייצר מגע כדי לדחוק לרשת. 



חגג מוקדם מדי. קוסטה (AFP) 


דקה 73, אתלטיקו עלתה ל-0:1: טירוף בוונדה. אחרי כדור חופשי והרחקה רעה של הגנת האנדלוסים, דייגו קוסטה ירה כדור חד והכניע את ריקו. שער חשוב לקראת הגומלין. 


דקה 80, סביליה איזנה ל-1:1: איזו דרמה, והאורחת שוב בעניינים. הרמה של חסוס נבאס סיבכה את מויה, שכבש שער עצמי. שער חוץ חשוב לאנדלוסים. 


דקה 89, סביליה עלתה ל-1:2: איזה קאמבק של האנדלוסים. טעות קשה של גודין סידרה לקוראה מצב נהדר. החלוץ לא נבהל ממויה ועם נגיעה מושלמת הכניע את שוער אתלטיקו. 



 דרמת ענק. קוראה מול מויה (AFP) 

 

ולנסיה – אלאבס 1:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

מהפך מרשים של העטלפים, סיפק להם מקדימה מרשימה לקראת הגומלין. רובן סוברינו העניק לאורחת יתרון מפתיע עם פגז לחיבורים של חואנמה בדקה ה-66, אולם דווקא אז המארחת התעוררה. גונסלו גדש (73) איזן והפיח תקוות אצל העטלפים בזכות בישול של סנטי מינה, כשרודריגו מורנו השלים מהפך. החלוץ קיבל כדור נהדר, גם כן מסנטי מינה, וירה לקורה ופנימה. ולנסיה עם ניצחון רביעי ברציפות בכול המסגרות, אלאבס נעצרת אבל שער החוץ שומר לה סיכוי סביר לקראת הגומלין. 




התחיל את הקאמבק. גדש (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי