דיווח: דודו אוואט וז'ואן לאפורטה מנהלים מו"מ לרכישת אלצ'ה

דודו אוואט
דודו אוואט | Gettyimages

לפי רדיו "אונדה סרו", שוער נבחרת ישראל בעבר ונשיא ברצלונה לשעבר שמשמש כמתווך, עומדים בראש קבוצת משקיעים ישראלית שמוכנה לרכוש את הקבוצה מהליגה השלישית בספרד. הצדדים ייפגשו ב-5 בפברואר

(גודל טקסט)

האם דודו אוואט בדרך חזרה לכדורגל הספרדי? לפי דיווח ברדיו "אונסה סרו" הספרדי, שוער נבחרת ישראל בעבר ששיחק ב"לה ליגה" במדי ראסינג סנטאנדר, דפורטיבו לה קורוניה ומאיורקה, ונשיא ברצלונה לשעבר ז'ואן לאפורטה מנהלים מו"מ לרכישת אלצ'ה מהליגה השלישית בספרד.

נשיא הקבוצה לשעבר חוזה ספולקרה גילה לתחנת הרדיו הספרדית שקיים פגישות עם שני גורמים שיכולים להביא בטחונות כלכליים נדרשים בסך 4.1 מיליון יורו. אחת עם חוסה מיגל גארידו, שהיה נשיא אלבסטה עד הקיץ האחרון, והשנייה עם קבוצת השקעה ישראלית אותה מייצגים בספרד אוואט ולאפורטה, שמשמש כמתווך. לקבוצת הרכישה לא תהיה בעיה לכסות את חובות המועדון בגובה של כמיליון יורו, והמחלוקת היחידה היא על מי יחזיק במניות המועדון.

הפגישה של בעלי המניות במועדון עם שתי קבוצות ההשקעה תתקיים בחמישי בפברואר, למרות הצורך של הקבוצה לחזק את סגל השחקנים בחלון ההעברות הנוכחי שיסתיים בסוף החודש, מאחר שנראה ששבעה ימים לאא יספיקו לביצוע העסקה. אלצ'ה נעה בעונות האחרונות בין הליגה הראשונה לשנייה בספרד, אך אשתקד ירדה לליגה השלישית, ובמועדון נחושים לעלות ליגה כבר העונה. אחרי 22 מחזורים, הקבוצה מדורגת במקום השלישי בבית 3 בליגה השלישית בספרד.


לאפורטה. יתווך בעסקה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי