מעמדו של זידאן התערער: "עתידי יוכרע מול פ.ס.ז'"

זינדין זידאן
זינדין זידאן | AFP

מאמן ריאל מדריד חוטף אחרי ה-2:1 ללגאנס וההדחה מגביע המלך: "הוא בצרות". הצרפתי ספג קריאות בוז מהאוהדים: "אני כועס על עצמי". ראמוס: "אני מרגיש בושה". טוני קרוס עשוי לעזוב. צפו בתקציר

קבוצות: לגאנס
(גודל טקסט)
המשבר של ריאל מדריד נמשך אמש (רביעי) כשהבלאנקוס הודחו כבר ברבע גמר גביע המלך. קבוצת המיליונים של זינדין זידאן הפסידה 2:1 בסנטיאגו ברנבאו ללגאנס הקטנה, שמחקה את ה-1:0 בבית במשחק הראשון עם ניצחון חוץ מדהים.


גם בספרד יודעים ש"זידאן בצרות, ייתכן שזה הלילה הקשה שלו כמאמן". הצרפתי הותיר את כריסטיאנו וגארת' בייל מחוץ לסגל ונענש על כך. כשהוציא את איסקו במהלך המשחק, שמע המאמן קריאות בוז צורמות מכיוון היציעים.



"ברור שהכישלון הזה קשה מאוד עבורי", אמר זידאן. "אחרי שניצחנו בלגאנס לא שיחקנו את המשחק הנכון בבית. זה לילה קשה מאוד. אני אחראי ואני כועס על עצמי. חייבים לנתח את המשחק ולשנות את הדינמיקה של הדברים. היום זה כישלון עבורי וזה ברור לי מאוד. אנחנו נמשיך הלאה ואין דרך אחרת. זה לילה קשה מאוד ומאכזב עבורנו. חייבים לקום ממנו. כולנו כועסים על מה שקרה ואני הראשון. אם אתה משחק בבית אתה לא יכול להחיל כזה משחק".


המאמן סירב לדבר על אפשרות שיעזוב: "לא חושב שהג'וב שלי לקראת פ.ס.ז' בסכנה. אני אהיה נגדם על הקווים. מחר אקום לקראת משחק חדש. אני כועס רק על עצמי ולא על שחקני שרצו ורצו וניסו. כולנו אשמים, אבל אני אחראי. הדרך היחידה להתגבר על הבעיות זה להמשיך לעבוד קשה. אני חושב שמצאנו פתרונות למצב, אבל לא באופן עקבי. אני אחפש את הדרך היעילה ביותר למשחק נגד פ.ס.ז'. אני יודע שעתידי יוכרע במשחק הזה. זה העונה הכי גרועה של ריאל מדריד? לא אכפת לי. אני מחפש רק דברים חיוביים".


זינדין זידאן. מעמדו התערער (AFP)
זינדין זידאן. מעמדו התערער (AFP)


"מארקה" כתב: "ספר ההיסטוריה של לגאנס רשם הישג שעוד הרבה שנים ידברו עליו". הקבוצה הצנועה עלתה לראשונה בהיסטוריה לחצי גמר גביע המלך ועוד על חשבון ריאל מדריד בביתה. "ההפסד משאיר את ריאל על הקרשים. ההתייחסות של זידאן ושחקניו למשחק הייתה טרגית. זידאן כמעט במצב קריטי במועדון. אוהדי ריאל מדריד יזקינו בכמה שנים טובות בגלל הכישלונות של החודשים האחרונים".


דמות טרגית נוספת היתה של אשרף חכימי, המגן המרוקני, שהחליף את דני קארבחל ורשם הופעה נוראית. "הוא שיחק את המשחק הכי גרוע שלו בקבוצה. שום כדור שיצא מרגלו לא היה מדויק. שום פעולה שלו לא הייתה טובה", נכתב במארקה.


Real Madrid 2017-2018:

❌ La Liga
❌ Copa del Rey
⏸ Champions League vs PSG#DatosNoOpiniones

— El 10 (@el10blaugrana) January 24, 2018


מאז עונת 2008/9 לא היו כל כך הרבה הפסדי בית לריאל מדריד כמו העונה. אז נרשמו ארבעה הפסדים והעונה כבר חמישה. חבר הנהלת ריאל מדריד אמיליו בוטרגניו ביקש את סליחת האוהדים: "אנחנו מבקשים את סליחתם על מה שקרה. מקווים שבעתיד נגיב על ההפסדים האלה".


"אס" כתב שלמרות 19 הפרש מברצלונה בליגה, זידאן עדיין לא התייחס ברצינות הדרושה ל"גביע המלך" ולא הציב את ההרכב הכי חזק שלו. חוץ מסרחיו ראמוס, שחקני הבלאנקוס סירבו להתייצב מול מצלמות הטלוויזיה. "אני מרגיש בושה, אבל יותר מזה אני מרגיש שההדחה שלנו היא פשוט כישלון", אמר הקפטן. "אחרי ימים גדולים יש גם כישלונות. כולנו אשמים ולא רק המאמן. אני והשחקנים תומכים בזידאן. כשאתה מתרגל רק לטוב קשה לך להכיל את הרע". בתוך כך, לפי דיווחים בספרד, הקשר הגרמני טוני קרוס עשוי לא להאריך את חוזהו שמסתיים בקיץ.


שחקני לגאנס חוגגים. לא ישכחו את הערב הזה (AFP)
שחקני לגאנס חוגגים. לא ישכחו את הערב הזה (AFP)


גבריאל פירס, שכבש את שער הניצחון עבור לגאנס, היה בטירוף בסיום: "אף אחד מאיתנו לא האמין שהדבר הזה אפשרי. עבורנו זה יום היסטורי שלא נשכח. הרגשתי אושר עילאי כשהכדור נכנס לרשת". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי