ברצלונה מול ולנסיה, לגאנס תפגוש את סביליה

שחקני ברצלונה חוגגים
שחקני ברצלונה חוגגים | AFP

הגרלת חצי גמר גביע המלך הספרדי תפגיש בין המוליכה לעטלפים, הקבוצה שהדיחה את ריאל מדריד תנסה להמשיך את המסע הקסום לגמר מול האנדלוסים, שחגגו מול אתלטיקו בסיבוב הקודם. כל השידורים בספורט1

(גודל טקסט)
הגרלת חצי גמר גביע המלך הספרדי נערכה היום (שישי) והביאה עימה שני מפגשי ענק. ברצלונה תפגוש את ולנסיה, ובמשחק השני סביליה תתמודד מול לגאנס כאשר כל המשחקים, כולל משחק הגמר, יועברו בשידור ישיר בערוצי ספורט1. כזכור, אמש הושלמה תמונות העולות אחרי שהקטלונים מחקו פיגור 1:0 מהמשחק הראשון ועלו לשלב הבא עם 1:2 בסיכום שני המפגשים.


לאחר ההגרלה סיפר הקפטן, אנדרס אינייסטה: "בעונה שעברה זכינו בתואר, ואנחנו רוצים לזכות בו גם השנה. נעשה הכול כדי לשחזר את ההישג". העטלפים, שדעכו בתקופה האחרונה, הזדקקו להארכה ובעיטות פנדלים מול דפורטיבו אלאבס כדי להעפיל לשלב הבא. המשחק הראשון יתקיים בקאמפ נואו בשבוע הבא, הגומלין במאסטייה יתקיים שבוע לאחר מכן. 



סביליה, שהדיחה את אתלטיקו מדריד, תנסה להמשיך את המגמה החיובית תחת וינצ'זו מונטלה. לעומתה, הקבוצה המפתיעה ביותר היא לגאנס. אחרי שהדיחה את ריאל מדריד וערערה את מעמדו של זינדין זידאן, הקבוצה הצנועה תנסה לעשות היסטוריה ולהעפיל לגמר. 









⚽ El @valenciacf, rival en las semifinales de la Copa del Rey
#CopaBarça
#ForçaBarçapic.twitter.com/X1ZPiMaTdF

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) 26 בינואר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי