תוכנית השיקום של פרס: פוצ'טינו, קיין, הזאר ודה חאה

מאוריסיו פוצ'טינו עם הארי קיין
מאוריסיו פוצ'טינו עם הארי קיין | Gettyimages

באנגליה מדווחים שנשיא ריאל מדריד רוצה להחזיר את המועדון למקומו הטבעי ומוכן להשקיע 500 מיליון ליש"ט בקיץ הקרוב לטובת כוכבי הפרמייר-ליג. הארגנטינאי עשוי להחליף את זידאן על הקווים

(גודל טקסט)

אחרי ההדחה המשפילה מהגביע הספרדי מול לגאנס, ריאל מדריד תשחק היום מול ולנסיה במסטאיה (17:15) במה שמוגדר בספרד "משחק על המקום הרביעי". "אס" פרסם שהקבוצה נמצאת כעת בדיוק במקום בו היה קרלו אנצ'לוטי שפוטר לבסוף מהקבוצה בקיץ לאחר מכן, ונראה שהכיוון של זינדין זידאן לא יהיה שונה.

"דיילי מייל" מדווח התוכנית "המטורפת" כהגדרתו של נשיא המועדון פלורנטינו פרס להסתער בקיץ על כוכבי הפרמייר-ליג – הארי קיין, אדן הזאר ודויד דה חאה. לפי העיתון, פרס רוצה שלושה גלאקטיקוס של "הליגה הטובה בעולם" כדי להפוך את ריאל מדריד למובילה מחדש בכדורגל הספרדי. לשם כך ישקיע סכום מטורף של 500 מיליון ליש"ט, שאף קבוצה לא הוציאה עדיין בחלון ההעברות אחד. הארי קיין ואדן הזאר יעלו כל אחד 200 מיליון ליש"ט והעברתם תשבור את שיא ההעברות העולמי, כשדה חאה יעלה 100 מיליון ליש"ט, שיא כל הזמנים עבור שוער.

העיתון האנגלי אף מפרט איך ריאל מדריד חושבת לרכוש כל אחד מהשחקים. לגבי קיין, באלופת אירופה רואים בו שחקן שמתאים לעבור אליהם בעקבות תדמיתו הנקייה, אך יחד עם זאת הם יודעים שיהיה קשה לשכנעו בגלל שטוטנהאם עוברת לאיצטדיון חדש והוא מרגיש מחויב לקבוצה. החלוץ כבש 56 שערים ב-2017 כולל נגד ריאל מדריד וכבר ארבע עונות המאזן שלו עומד על יותר מ-20 שערים והוא מצפה לשערו ה-100 בפרמייר-ליג.

בריאל מדריד יש הרגשה שאיבדו עיסקאות כלכליות נוצצות בגלל שלא החתימו כוכבי על. דובר על סיכום עם חברה מאבו דאבי שתהיה הספונסרית של המועדון עם תשלום של 263 מיליון ליש"ט שלו מומש וגם עיסקה עם נייקי שתשווה את העיסקה שלה עם מנצ'סטר יונייטד לפיה תשלם 79 מיליון ליש"ט לבלאנקוס לא התממשה.


פוצ'טינו וקיין. בקרוב בסנטיאגו ברנבאו? (Gettyimages)

בגזרת המאמן, ריאל רוצה גם את מאוריסיו פוצ'טינו שהוצב בראש רשימת הרכש של מועדון. הקבוצה התרשמה מהכדורגל ההתקפי שהנחיל בטוטנהאם והעובדה שהקבוצה האנגלית ניצחה אותם בוומבלי, כמו גם הטיפול שלו בשחקנים צעירים שפרס עדיין תומך בשילובם בקבוצה. העובדה שהארגנטינאי אמר רק אתמול שהוא מעדיף לעבוד בחווה שלו בארגנטינה מאשר לאמן קבוצות כמו ברצלונה או ארסנל מצאה מאוד חן בעיני ראשי אלופת ספרד. לפי העיתון, ראשי ריאל מדריד כבר שוחחו עם פוצ'טינו והוא מודע היטב לעניין בו.

יחד עם זאת, בבלאנקוס שטוטנהאם ובעיקר היו"ר דניאל לוי יעמדו על הרגליים האחוריות כדי לא לשחרר את הצמד המנצח פוצ'טינו-קיין. למנג'ר חוזה עד 2021 ולקיין יבטיחו חוזה עם שכר של 220 אלף ליש"ט לשבוע כדי שיישאר. לוי ידרוש פיצוי כבד מאוד אם פוצ'טינו ירצה לעזוב. העיתון העלה את שמותיהם של אדי האו (בורנמות'), תומאס טוכל וקרלו אנצ'לוטי (כרגע בלי קבוצות) וברנדן רוג'רס (סלטיק ואקס ליברפול) כמחליפים אפשריים לארגנטינאי.

באשר לאדן הזאר ודה חאה יצטרכו בריאל מדריד להיאבק גם כן על החתמתם, אבל הכל תלוי בסופו של דבר ברצונם של השחקנים לעזוב. ניימאר נמצא גם בתוכניות של ריאל מדריד, אבל העיסקה הזאת עלולה להיות קשה לביצוע הרבה יותר מצירוף שחקני הפרמייר-ליג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי