מסי: אין לי בעיה להיות ברוטציה כמו כל השחקנים

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

רגע לפני המשחק מול אלאבס בליגה, הכוכב החמיא לוואלוורדה: "היה ברור בדרישות שלו והסתגלנו אליהן מהר". קוטיניו עשוי לרשום הופעת בכורה בהרכב טבס: "מסי משחק בענף שונה לגמרי מאיתנו"

(גודל טקסט)
אחרי שעלתה לחצי גמר הגביע הספרדי, ברצלונה תארח מחר את דפורטיבו אלאבס בליגה (שבת, 21:45) כשהתוכנית של ארנסטו ואלוורדה לתת היא לפיליפה קוטיניו לראשונה מקום בהרכב במשחק הבכורה שלו בליגה. "מונדו דפורטיבו" מדווח על אפקט קוטיניו שהלהיב את אנשי הצוות המקצועי במשחקו הראשון מול אספניול בגביע ונראה כאילו שיחק כבר שנים בקבוצה. העיתון כתב: "הבכורה שלו דווחה בכל כלי התקשורת בעולם ומיד כשנכנס הוא נראה מחובר לקבוצה, הראה יכולת טובה ועכשיו רוצים לראות ממנו יותר".


לפי חישובי ה"מונדו דפורטיבו" ליאו מסי ולואיס סוארס הבקיעו בקריירה שלהם ביחד 1000 שערים (או 1001 אם לוקחים שער אחד שנוי במחלוקת של סוארס ב-1:6 נגד חיחון). לקראת המשחק נגד אלאבס ואלוורדה נהנה מסגל מלא כשרק תומאס ורמאלן ועוסמן דמבלה הפצועים ייעדרו.



ממסי להמשיך את היכולת המצוינת שלו כפי שנראתה ב-0:5 על ריאל בטיס בו כבש צמד. ניואלס אולד בויס שחולמת לראות אותו משחק בשורותיה לפני שיפרוש מכדורגל הוציאה חולצה מיוחדת של המועדון עם שמו של מסי עליה לכבוד הצגת החולצות החדשות שלה, במה שעשוי להביא עלייה משמעותית במכירות שלה.


.@CANOBoficial le hará llegar a Messi su nueva piel https://t.co/KS5qQ1tRmR Te lo cuenta @CharlySiffredipic.twitter.com/Jzhjm9nLRG

— MARCA (@marca) January 25, 2018

"אנחנו רוצים לזכות בכל התארים האפשריים", אמר מסי בהצגת הנעליים החדשות של אדידס. "אנחנו תמיד רוצים לזכות בכל התארים ולמזלנו אנחנו בדרך הנכונה. ננסה העונה לזכות בשלושת התארים הגדולים. אין לי בעיה להיות ברוטציה כמו כל החברים שלי בקבוצה ולא לשחק. זו החלטה של המאמן. ואלוורדה היה ברור מאוד בדרישות שלו מאיתנו מהיום הראשון והסתגלנו מהר מאוד אליהן. רצינו להחתים את קוטיניו וירי מינה מהקיץ. חאבייר מסצ'ראנו עזב והבאנו מיד בלם במקומו. אנחנו מרוצים מהחתמות".



קוטיניו. יערוך בכורה בהרכב (Gettyimages)


קרלוס טבס שחזר לבוקה ג'וניורס דיבר בראיון לרשת ESPN על מסי כשאמר: "הוא משחק בענף ספורט שונה מאיתנו. עבורו לכבוש שלושה שערים בכל משחק זה הדבר הכי טבעי. אם משווים אותו לכריסטיאנו רונאלדו אז רונאלדו נאלץ לעבוד קשה לספק את הסחורה ועבד בבוקר, בצהריים ובערב. אצל מסי זה דבר מולד. הוא יכול לעלות לשחק מבלי שהתאמן דקה".


בינתיים, בארסה השלימה את החתמתו של הכישרון הקנדי באלו טאבלה בן ה-18 ממונטריאול אימפקט. הקשר ההתקפי חתם לשלוש שנים עם אופציה לשנתיים נוספות. סעיף השחרור עומד על 25 מיליון יורו ויגדל ל-75 מיליון אם האופציה תמומש. השחקן ישחק תחילה בברצלונה ב'. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי