המומחים בספרד קבעו: נגיעת היד של אומטיטי חוקית

אומטיטי. בספק גדול לקלאסיקו
אומטיטי. בספק גדול לקלאסיקו | צילום: Gettyimages

על פי בדיקת "אס", נשללו הטענות של אלבס לפנדל ב-2:1 לברצלונה, ואלוורדה: "חוץ מלחתוך את היד שלו אי אפשר לעשות כלום. כל אחד רואה מהזווית שלו". סוארס על קוטיניו: "קשה לעלות לבכורה בקאמפ נואו"

(גודל טקסט)
שער מדהים של ליאו מסי אתמול (ראשון) במשחקו ה-200 בקאמפ נואו בבעיטה חופשית הביא לניצחון של ברצלונה על אלאבס 1:2, והיא רשמה מספר שיאים אחרי המשחק. ברצלונה רשמה משחק 21 ללא הפסד מתחילת העונה, והשוותה את השיא שלה מעונת 2009/10 כשפפ גווארדיולה אימן את הקבוצה. מסי בעט כדור חופשי דומה במחצית הראשונה, אבל שוער אלאבס פרננדו פאצ'קו התעופף נפלא והדף.


מסי ולואיס סוארס כבשו ביחד כבר חמישה מחזורים רצופים בליגה והשוו את שיא כל הזמנים של הצמד חוסה איררגורי וגיירמו גורוסטיסה מבילבאו, שעשו זאת לפני 87 שנה. סוארס, שכבש שמונה מחזורים רצופים, שבר שיא אישי שלו במדי ברצלונה והוא השחקן הראשון שעושה זאת העונה בחמש הליגות הראשונות. רק שלושה שחקני ברצלונה עשו זאת בעבר והאורוגוואי היחיד שעשה זאת היה דייגו פורלאן באתלטיקו מדריד ב-2009.



העיתון "ספורט" קבע את העובדה הברורה שמסי, שכבש את שערו ה-20 העונה בליגה, תמיד שם. הוא מקדים את סוארס בארבעה שערים ושניהם נראים כנאבקים על תואר הפיצ'יצ'י. מנגד, לאלבס היו טענות קשות נגד השיפוט של איגלסאיס וילאנובה שלטענתם התעלם מנגיעות יד ברורות של ג'רארד פיקה וסמואל אומטיטי שחייבו פנדל, מעבירה של סוארס שפגע בדוארטה וכן מנבדל של אלקסר לפני שער הניצחון. מאמן אלאבס אבלרדו פרננדס אמר: "אף פעם לא היה לנו מזל עם השופט הזה". לפי מומחי העיתון "אס", אומטיטי לא נגע בכדור בידו בכוונה ולא היה פנדל.


️ "ALWAYS MESSI!" #fcbivepic.twitter.com/7zIH7hXO7k

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 29 בינואר 2018


בארסה פיגרה 1:0 והמאמן ארנסטו ואלוורדה הודה: "אנחנו בחלק קשה של העונה. אנחנו נתקלים בהרבה בעיות בכל משחק, אבל מנסים לעשות הכל כדי להתגבר על המכשולים". על הטענות של אלבס אמר: "חוץ מלחתוך את היד של אומטיטי אי אפשר לעשות כלום כי היד שלו הייתה צמודה וזה לא היה פנדל. אלאבס התלוננו הרבה, אבל כל אוהד כדורגל רואה את האירועים מהזווית שלו".


פיליפה קוטיניו ערך הופעת בכורה בליגה ופתח לראשונה בהרכב, אך שיחק דווקא באגף ימין לצידו של אנדרס אינייסטה, שאמר: "יש לנו הבנה טובה עם קוטיניו. בכל פעם ששחקן חדש מגיע אתה מנסה לתת לו הרגשת נוחות כדי שיראה מה הוא שווה". גם סוארס פירגן לחברו לשעבר בליברפול: "קשה לעשות את הבכורה בקאמפ נואו. קוטיניו שיחק טוב מאוד. הפיגור במשחק? אם אתה לא מרוכז היריבות מענישות אותך. במחצית השנייה ידענו איך לשחק ולנצח את המשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי