ריאל מדריד תקדיש 30 מיליון יורו כדי להביא את פוצ'טינו

פוצ'טינו
פוצ'טינו | AFP

פלורנטינו פרס נחוש להחליף את זינדין זידאן בקיץ, ומאמן טוטנהאם קרוב לבלאנקוס. איסקו מודאג ממעמדו לאור חזרת ה-BBC, וסוכנו של בנזמה הכחיש כעס על זידאן: "הוא כעס על עצמו"

(גודל טקסט)

למרות שני הניצחונות של ריאל מדריד בליגה (1:7 מול לה קורוניה ו-1:4 נגד ולנסיה) מעמדו של זינדין זידאן עדיין מעורער כשבתווך הוא הודח מגביע המלך על ידי לגאנס, ריאל מדריד מתכננת לנסות להביא את מאוריסיו פוצ'טינו בקיץ הקרוב כמאמן הקבוצה.

לפי פרסום של "דיאריו גול", בטוטנהאם ידרשו 20 מיליון יורו פיצוי כדי לשחרר את הארגנטינאי לסנטיאגו ברנבאו לפני סיום חוזהו ב-2021. לכן בריאל מדריד הקציבו 30 מיליון יורו למבצע הבאת פוצ'טינו שיכללו את סכום הפיצוי הגדול ביותר ששולם אי פעם על מאמן, ושכר שנתי של 10 מיליון יורו.

בינתיים יש אופטימיות בקבוצה מהעובדה ששלישיית BBC חזרה לשחק ביחד אחרי הפסקה של 280 יום, אבל טוב בלי רע אי אפשר. הקאמבק אומר שאיסקו נמצא בצרות, משום שכל עוד הטריו לא שיחק איסקו מילא את החלל של אחד השחקנים, אבל כעת הוא עשוי לשבת על הספסל יותר ולפי "דון בלון", הוא כבר קיבל שתי הצעות לעבור לקבוצות גדולות אחרות למרות שחתם על הארכת חוזה עד 2022. לפי האתר, איסקו החליט להישאר עד לקיץ ואז ידון על עתידו.

איסקו
איסקו. המצב לא פשוט (AFP)

כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה וגארת' בייל גם הגיעו ביחד לכיבוש 400 שערים מאז הם משתפים פעולה מעונת 2013/14. לרונאלדו 225 שערים, בייל 76 ובנזמה 99 שערים. בנזמה נמצא בכושר הכי לקוי מבין שלושת השחקנים וכבש רק שישה שערים ב-23 משחקים אחרונים.

במשחק מול ולנסיה הוחלף בנזמה ונראה זורק את האימונית שלו בזעם. בתקשורת פירשו זאת כאילו הוא כועס על זידאן וכבר מיהרו לכתוב שהוא כפוי טובה, ורק ההתעקשות של זיזו משאירה אותו בקבוצה כי אחרת פלורנטינו פרס מזמן היה מעיף אותו, אבל סוכנו של השחקן אמר: "הוא לא כעס על זידאן. הוא כעס על עצמו שלא הצליח לממש את הפוטנציאל שלו ולכבוש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי