ריאל לא תצרף אף שחקן בינואר, ויניסיוס ג'וניור יגיע כבר הקיץ?

ויניסיוס ג'וניור
ויניסיוס ג'וניור | צילום: Gettyimages

ב"מארקה" דווח שהמועדון מבירת ספרד ישמור את הכסף הגדול לקיץ, כשגם בן ה-17 עשוי להגיע מוקדם מהצפוי: "כשיגידו שאני מוכן, אגיע". נשיא "לה ליגה": "ניימאר חייב לחזור לספרד". סמפאולי חשף: איקרדי ישחק בריאל

(גודל טקסט)

אפשר להגיד שזה היה צפוי. 48 שעות לפני סיום חלון ההעברות החליטו בריאל מדריד לסיים אותו מבלי שהביאו אפילו שחקן אחד למועדון, וזאת למרות העונה הרעה שעוברת על הקבוצה. אמנם היו שמועות שמאורו איקרדי יגיע ברגע האחרון מאינטר, אבל ב"מארקה" נכתב שזינדין זידאן יצא מנצח אחרי שהצליח לשכנע את פלורנטינו פרס לא להשקיע בחלון הזה באף שחקן בגלל שאלה שיבואו לא טובים יותר מאלה שיש לקבוצה. בנוסף הצליח המאמן הצרפתי להשאיר בקבוצה שחקנים שקבוצות רבות רצו כמושאלים כמו מרכוס יורנטה, בורחה מיוראל ודני סבאיוס.

ריאל מדריד חסכה את הכסף הגדול לרכישות בקיץ הקרוב וב"גאזטה דלו ספורט" פורסם שריאל מדריד רוצה לעונה הבאה את בלם אינטר הסלובקי מילאן שקריניאר בן ה-22, בו מעוניינות גם ברצלונה ומנצ'סטר סיטי. שחקן נוסף שעשוי להגיע בקיץ הקרוב הוא החלוץ הברזילאי בן ה-17 מפלאמנגו, ויניסיוס ג'וניור, שהתראיין בברזיל ואמר בין היתר: "עד יולי אני חושב רק על הקבוצה שלי כרגע. אני צובר ניסיון כדי להגיע מוכן בבוא הזמן. כשכולם יגידו שאני מוכן, אגיע לבלאנקוס".

הכדורגלן הצעיר נשאל על האפשרות שיקדם את בואו לקבוצה וענה: "אני משחק כל פעם כאילו זה המשחק האחרון שלי בפלאמנגו כי אני לא יודע מתי יקראו לי. כל דקת משחק חשובה לי. אני חייב להגיע עם המנטליות הנכונה". בנוסף התייחס גם לביקור בריאל מדריד: "פגשתי את כריסטיאנו רונאלדו, מרסלו וקאסמירו. שחקנים שראיתי בפלייסטיישן ועכשיו הכרתי אותם אישית. זה נתן לי אושר רב. כולם עוזרים לי בקבוצה ובמשפחה להגשים את חלומותיי. גדלתי על דייגו טרדלי, אדריאנו, ואגנר לאב היום זה ניימאר".


ויניסיוס ג'יוניור. היה מאושר לפגוש את רונאלדו והחברים (האינסטרם של השחקן)

עוד בנושא ניימאר, יו"ר מנהלת "לה ליגה" חאבייר טבאס אמר אתמול ל"קאדנה סר" שחייבים להחזיר את הכוכב הברזילאי של פאריס סן ז'רמן לליגה הספרדית: "לא יודע לאיזה קבוצה. בטוח שהוא לא יחזור לברצלונה, אבל חייבים להחזיר אותו לליגה הספרדית כי הוא נכס". לפי התוכנית "אל צ'ירינגיטו", כבר סוכם שמספר החולצה של ניימאר בקיץ הבא בריאל מדריד יהיה 10, שכרגע שייך ללוקה מודריץ'.
.

במקביל, הודה סגן נשיא מונאקו, ואדים ואסלייב, גילה בראיון שריאל מדריד הציעה בקיץ 180 מיליון יורו על קיליאן אמבפה, ממש כמו פאריס סן ז'רמן. בנוסף חשף עובדה שיכולה לערער מאוד את הביטחון של שלישיית BBC, ואמר שאחת ההצעות של אלופת אירופה הייתה לרכוש את הכישרון הצרפתי בעסקה שתכלול כסף ואחד מהשלישייה ההתקפית שלה, כלומר אחד מבין גארת' בייל, קארים בנזמה או כריסטיאנו רונאלדו. ואסלייב אמנם לא חשף במי מהשלושה מדובר, אך נראה שמדובר בחלוץ הצרפתי.

מאוחר יותר, חורחה סמאפולי עורר סערה. מאמן נבחרת ארגנטינה בחר להתייחס לאפשרות לפיה מאורו איקרדי יהפוך לחלוץ המוביל של הנבחרת במונדיאל הקרוב, ורמז כי המעבר שלו לבירת ספרד כבר סגור: "דיברתי עם מאורו, ואמרתי לו שהוא צריך להיות רגוע. אם הוא ימשיך להבקיע ולשחק טוב, הוא יהיה בסגל. אמרתי לכל השחקנים להישאר רגועים ולשחק הכי טוב שהם יכולים. בסוף מי שראוי, יזומן. חוץ מזה, הבנתי שמאורו ישחק בריאל מדריד". הדברים של סמפאולי, התייחס לאפשרות כי חלוץ אינטר יעבור לבלאנקוס בעונה הבאה. כזכור, ריאל מוכנה להפעיל את סעיף השחרור של איקרדי, העומד על 110 מיליון יורו. רק לאחרונה דווח בספרד, כי אשתו של איקרדי, וונדה, ביקרה לאחרונה במדריד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי