ניימאר הגיש תביעה נגד ברצלונה על סך 30 מיליון יורו

ניימאר
ניימאר | AFP

הברזילאי טוען שמגיעים לו סכומי כסף מתקופתו במועדון. לפני המשחק בחצי הגמר מול ולנסיה (22:30, ספורט1), בארסה סימנה מטרות לקיץ. הכישרון הצעיר של לברקוזן מועמד. ואלוורדה יעלה בהרכב חזק עם מסי וקוטיניו

(גודל טקסט)
ברצלונה תארח היום (חמישי, 22:30, שידור ישיר בערוץ ספורט1) את ולנסיה במסגרת המשחק הראשון של חצי גמר גביע המלך. זה מפגש שני בין הקבוצות, אחרי שהמשחק בליגה הסתיים ב-1:1 במסטאיה. בעוד העטלפים סובלים ממכת פציעות, לפי "ספורט" בארסה אמורה לעלות עם הכוכבים הגדולים שלה, ליאו מסי, לואיס סוארס ופיליפה קוטיניו כדי לעשות צעד לעלייה לגמר בו היא משחק ברציפות מאז 2014. בנוסף, מחזיקת הגביע לא הפסידה במפעל באצטדיונה הביתי כבר חמש שנים.


קוטיניו צפוי לפתוח בצד שמאל של ההתקפה והמאמן ארנסטו ואלוורדה התייחס לברזילאי שעשה רושם מצוין בשני המשחקים הראשונים מאז שהצטרף מליברפול: "הוא מאוד מגוון. הוא יכול לשחק באגף שמאל וימין. זה לא יהיה כמו בפעם שעברה כשברצלונה ניצחה את ולנסיה 0:7 בחצי הגמר של עונת 2015/16, אז הם היו במצב עדין".



סרחיו בוסקטס ואנדרה גומש היו חולים, אך בעוד הקשר האחורי החלים, הפורטוגלי נשאר מחוץ לסגל כמו גם בן ארצו נלסון סמדו. אלייש וידאל שהחליט להישאר בברצלונה בסופו של דבר ולא נענה לכמה הצעות שהיו לו, יקבל כעת דקות משחק לפי החלטת המאמן.


אצל ולנסיה, המאמן מרסלינו לא זוכר לטובה מפגש כמאמן ויאריאל עם ברצלונה בעונת 2014/15 כשהודח מחצי גמר גביע המלך אחרי שהפסיד פעמיים 1:3 במשחק הראשון ובגומלין, וגם קוטיניו שהדיח אותו עם ליברפול בליגה האירופית במאי 2016. ולנסיה תהיה ללא ג'ייסון מוריו, אסקיאל גאראי, ג'ופרי קונדוגביה וגונסלו גדש, ארבעה שחקני הרכב חשובים.


Hola! Esta es nuestra #portada de hoy: https://t.co/R33NNymJQ5

— Diario SPORT (@sport) February 1, 2018

בתןך כך, הסכסוך בין ניימאר לברצלונה נמשך. לפי "אל מונדו", הכוכב הברזילאי שעזב בטריקת דלת בקיץ האחרון, הגיש תביעה נגד המועדון הקטלאני על סך 30 מיליון יורו. לטענת השחקן סכומי הכסף מגיעים לו כבונוס על החוזה שחידש כעשרה חודשים לפני שעזב לפאריס סן ז'רמן. 



ניימאר. הסכסוך נמשך (AFP)
ניימאר. הסכסוך נמשך (AFP)


באשר לתוכניות של ברצלונה לקיץ הבא אחרי שהחלון הנוכחי נסגר, הקבוצה תרצה קודם לחדש את חוזהו של סמואל אומטיטי שנחשב לאחת ההחתמות הכי טובות שלה. הוא דחה הצעות של הנשיא ג'וזפ מריה ברתומאו להאריך חוזה כעת ובארסה תנסה לעשות זאת בעונה הבאה תוך שהיא חוששת מסעיף השחרור הנמוך שלו יחסית, שעומד על 60 מיליון יורו. איימריק לאפורט נרכש ב-65 מיליון יורו ו-וירג'יל ואן דייק תמורת 82 מיליון יורו, כך שבמוליכת הליגה הספרדית יודעים שהבלם הצרפתי יהיה אטרקטיבי להצעות מצד קבוצות כמו מנצ'סטר סיטי או יונייטד.


מטרה נוספת של ברצלונה היא החתמתו של הקשר הברזילאי של גרמיו, ארתור, עבורו הציעה 30 מיליון יורו בחלון ההעברות של ינואר. הקבוצה הברזילאי מצידה דרשה 36 מיליון יורו, דבר שהפעיל את העסקה, אבל בבארסה ינסו לצרפו שוב כבר בקיץ הקרוב. גם הבלם בן ה-19 של באייר לברקוזן פנאיוטיס רטסוס נמצא ברשימות.



ארתור. ילבש את מדי ברצלונה בקיץ הקרוב?



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי