רונאלדו לא התאמן בגלל פציעה, השחקנים מגבים את זידאן

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

הפורטוגלי לא שותף בתרגולים הקבוצתיים, אך יהיה כשיר מול לבאנטה (שבת, 21:45). זידאן דיבר במסיבת עיתונאים: "אנחנו מאוחדים למרות התקופה הלא פשוטה כרגע". "הגרעין הקשה" בחדר ההלבשה מאחורי הצרפתי. לנו מועמד

(גודל טקסט)
המחזור ה-22 בליגה הספרדית ייפתח הערב (שישי) עם המשחק בין ריאל סוסיאדד לדפורטיבו לה קורוניה ויימשך בשבת עם ארבעה משחקים נוספים כשבמוקד ריאל מדריד תתארח אצל לבאנטה.


לבאנטה – ריאל מדריד (21:45)

ריאל מדריד וזינדין זידאן ינסו לשים בצד את כל הבעיות ולהשיג ניצחון שלישי ברציפות בליגה, דבר שלא קרה כבר זמן רב. שלישיית BBC צפויה לפתוח משחק שני ברציפות, דבר שלא קרה מאז אפריל 2017 בגלל פציעות.



הפער מברצלונה כבר עומד על 19 נקודות (ומשחק חסר) ומאבק האליפות סגור, אבל זידאן רוצה לתרגל את שלושת שחקני ההתקפה הבכירים שלו לקראת המשחק המתקרב מול פאריס סן ז'רמן בליגת האלופות. כריסטיאנו רונאלדו לא שותף באימונים הקבוצתיים ביומיים האחרונים בגלל פציעה, אבל במדריד מעריכים שהצוות המקצועי רוצה להוריד ממנו עומסים והוא צפוי לפתוח בהרכב. איסקו ימתין שוב על הספסל.

pic.twitter.com/saZsfm4Qrp

— Cristiano Ronaldo (@Cristiano) February 2, 2018

המאמן הצרפתי דיבר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק ואמר: "אנחנו מאוחדים יחד למרות התקופה הלא פשוטה כרגע. אני מאמין בסגל שיש לנו ומאוד מרוצה ממנו. עכשיו הזמן לעבודה ולא לדיבורים". 


"אס" סיפר שחוץ מלוקאס סילבה האלמוני, ריאל לא קנתה אף שחקן בינואר מאז שזידאן מונה למאמן (ב-2017 היה עליה אמברגו העברות). "זידאן העדיף לשמור את השחקנים שיש לו ועל אחדות בחדר ההלבשה. הוא מוכן 'למות עכשיו עם המשפחה שיש לו'", טען העיתון בפרפרזה מעט מוגזמת. גם הנשיא פלורנטינו פרס לא אוהב את ההחתמות באמצע העונה אחרי שגונסאלו היגוואין ומרסלו הם היחידים שהגיעו בחלון הזה והצליחו.


כריסטיאנו רונאלדו. התאמן לבד (gettyimages)
כריסטיאנו רונאלדו. התאמן לבד (gettyimages)


"מארקה" חשף שאחרי ההדחה המביכה מהגביע מול לגאנס, החליט זידאן לערוך לראשונה העונה דיון ביקורתי בחדר ההלבשה על הבעיות בקבוצה. "הגרעין הקשה" של הקבוצה שכולל את רונאלדו, סרחיו ראמוס, מרסלו, דני קרבחאל, לוקה מודריץ', טוני קרוס וקיילור נבאס עומדים לחלוטין מאחורי המאמן ולא מוכנים לשמוע על אפשרות שיעזוב. לפי הדיווח השחקנים התחלקו לקבוצות ושוחחו על הבעיות.


בתוך כך, בבירה הספרדית ממשיכים לעסוק בתוכניות הרכש לקיץ. לפי "או.קיי דיאריו" שוער באייר לברקוזן ברנד לנו הוא השם החם, לאחר נפילת עסקת קפה. גם באיירן מינכן מעוניינת בשחקן המוכשר. העיתונאי הארגנטינאי הבכיר מרטין ליברמן כתב שמאורו איקרדי יחתום בריאל מדריד מיד לאחר המונדיאל ברוסיה. לפי "דיאריו גול" פאריס סן ז'רמן רוצה את קאסמירו והציעה עבורו בינואר את יוליאן דרקסלר ו-100 מיליון יורו, אבל נדחתה.


משחקים נוספים

אייבר – סביליה (14:00)
בטיס – ויאריאל (17:15)
אלבס – סלטה ויגו (19:30)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי