רק 2:2 לריאל מדריד מול לבאנטה, 1:5 לאייבר על סביליה

לוקה מודריץ'
לוקה מודריץ' | AFP

שער שיוויון של פאציני בדקה ה-88 מנע אפשרות לעלות זמנית למקום השלישי מהבלאנקוס, שחזרו לאבד נקודות. הפער מברצלונה עלול לגדול מחר ל-21 נקודות. הקבוצה הקטנה מחבל הבאסקים דרסה את האנדלוסים

(גודל טקסט)

אחרי החמישייה של ריאל סוסיאדד אמש, המחזור ה-22 בליגה הספרדית נמשך היום (שבת) כשבמוקד סביליה הובסה בחוץ 5:1 על ידי לגאנס ובשעה זו ריאל מדריד מתארחת אצל לבאנטה. עוד היום, ריאל בטיס גברה 1:2 על ויאריאל ודפורטיבו אלאבס הכניעה 1:2 את סלטה ויגו.


לבאנטה – ריאל מדריד 2:2

אחרי שהאלופה ביסה 1:4 את ולנסיה בשבוע שעבר, הפעם זה הלך לה פחות קל דווקא מול הקבוצה הקטנה יותר מאותה העיר. זינדין זידאן ושחקניו חזרו לאבד נקודות אחרי שני ניצחונות, ואיבדו הזדמנות לברוח לוויאיריאל ולעלות לפחות זמנית למקום השלישי. בנוסף, ניצחון של ברצלונה על אספניול מחר יגדיל את הפער מהמדרידאים ל-21 נקודות. סרחיו ראמוס כבש בנגיחה את ה-0:1 כבר בדקה ה-11 אחרי קרן מדוייקת של טוני קרוס, אך עמנואל בואטנג עם שער מחוץ לרחבה אחרי שהשתלט על כדור חוזר, הוריד את שתי הקבוצות למחצית ב-1:1. 


הבלאנקוס נלחמו וניסו להחזיר את היתרון, אבל זה לא הצליח עד הדקה ה-81 כשקארים בנזמה השתלט על כדור ברחבה והעביר אותו לאיסקו המחליף שבעט לרשת של אוייר ממרכז הרחבה. ההקלה אחרי השער ניכרה היטב על שחקי ריאל מדריד, אך החגיגות היו מוקדמות מדי ובדקה ה-88 ג'ייסון שלך כדור עומק לג'אמפולו פאציני. החלוץ האיטלקי הוותיק שהגיע בסוף חלון העברות התכבד בשער בכורה בהופעת הבכורה שלו במדי לבאנטה, שקיבלה נקודה חשובה במאבקי התחתית.

 

אייבר – סביליה 1:5

שחקניו של וינצ'נזו מונטלה המשיכו ביכולת הרעה עם משחק שלישי ללא ניצחון והפסד ליגה שלישי ב-2018. סביליה פתחה עם שלושת שחקני הרכש, רוקה מסה, מיגל לאיון וסנדרו רמרירס בהרכב, אך הופתעה תוך פחות מדקה על ידי קיקה שפרץ משמאל, חתך למרכז והכניע את סרחיו ריקו. פביאן אורייאנה נגח את ה-0:2 כבר בדקה ה-17. פנדל מוצלח של פאבלו סראביה ארבע דקות לאחר מכן השאיר תקוות לאורחים וקבע 1:2, אך בדקה ה-32 איבן ראמיס קבע 1:3 כשנגח כדור קרן מוצלח לרשת.בדקה ה-61 אורייאנה השלים צמד ובדקה ה-83 בעיטה חופשית מוצלחת של אנאיטס ארבייה קבעה 1:5 גדול, שקטע רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון עבור אייבר.



שחקני אייבר חוגגים ניצחון גדול (לה ליגה, רשמי)


ריאל בטיס – ויאריאל 1:2

הבטיקוס, עם שחקן הרכש מהבונדסליגה מארק ברטרה בהרכב, קטעו רצף של שני הפסדים עם ניצחון מרשים על הצוללת הצהובה, שהעלה אותם לפחות באופן זמני למקום התשיעי. לורן מורון בן ה-24, שעלה מקבוצת הבת, רשם צמד (45+2 ו-65) בהופעת הבכורה שלו בליגה הבכירה והוביל את הלבנים ירוקים לניצחון. גם פנדל מוצלח של קרלוס באקה בדקה ה-90 לא עזר לוויאריאל שנשארה חמישית ב"לה ליגה" ופספסה הזדמנות להלחיץ את ריאל מדריד.


תוצאה נוספת:
דפורטיבו אלאבס 2 – סלטה ויגו 1
(אלפונסו פדרסה 4, מוניר אל חדאדי 18/ יאגו אספאס 91)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי