קרויף: המקור לבעיה בריאל הוא חוסר הפעילות בשוק ההעברות

שחקני ריאל מדריד מתוסכלים
שחקני ריאל מדריד מתוסכלים | AFP

מאמן מכבי תל אביב בטורו ל'טלחראף': "כל הביטחון שאפף את ריאל נעלם, התבוסה לברצלונה שברה משהו בקבוצה", על רונאלדו: "רונאלדו לא עסוק בחוזה החדש שלו, מדהים שהוא לא מצליח לעצור את הנפילה"

(גודל טקסט)

אחרי ששב אל פסגת ליגת העל עם מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף התפנה לעסוק בקריסה של ריאל מדריד בטורו השבועי ל'טלחראף' ההולנדי. מאמן הצהובים העניק את הזווית שלו למשבר של אלופת אירופה, הביקורת הקשה על זינדין זידאן והיכולת של כריסטיאנו רונאלדו. קרויף פתח: "לעיתים יש מקרים בהם קשה להסביר מה קורה, וזה המצב כרגע בריאל מדריד. הדחה מול פאריס סן ז'רמן תסיים עבורם את העונה כבר בפברואר. רק לפני חצי שנה כולם היו בטוחים שאי אפשר לגעת בריאל מדריד למשך שלוש השנים הבאות. זידאן זכה פעמיים בליגת האלופות, קטף את תואר מאמן השנה. תוסיפו לזה את הזכייה בסופר קופה, ריאל נראתה כמו הקבוצה הטובה בעולם. תראו איך הדברים משתנים, היום יש דיון סוער לגבי זידאן, רונאלדו וההחלטות שהמועדון קיבל בקיץ".

"כל הביטחון המדהים שאפף את הקבוצה נעלם", הוסיף ג'ורדי והסביר: "התבוסה לברצלונה שברה משהו בריאל, וקשה להסביר את שורשי המשבר. הדבר היחיד שאפשר לסמן כמקור לבעיות, הוא חוסר הפעילות של ריאל בשוק ההעברות. במשך שנה אף שחקן משמעותי לא הוחתם, בגלל הרמה שריאל הציגה וזה התברר כחישוב שגוי. גם ברמות הכי גבוהות, חשוב לחדש ולשלב בקבוצה רעננות. שחקנים חדשים מוסיפים תחרותיות והיא עושה את ההבדל. זה בדיוק כמו הפער בין ניצחון של 0:1 להפסד בשער בודד".


על רונאלדו:
"התקופה שלו נמוכה השנה, וגם ההשפעה שלו על ריאל צנועה כל כך. הוא עדיין רוצה להשיג את הכול, ומנקודת המבט שלי אני מתקשה להבין את הביקורת עליו. ממה שאני רואה, רונאלדו לא עסוק בחוזה החדש שלו. ההאשמות האלה מגיעות רק בגלל שהוא לא מבקיע כמו בעבר. מה שמדהים בעיניי הוא שכריסטיאנו לא מצליח לעצור את הנפילה. הוא כל כך רוצה להצליח".

לא מצליח לעצור את הנפילה. רונאלדו (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי