פיקה עשוי להיענש בחומרה, מקס מאייר יצטרף בקיץ?

ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה | AFP

במנהלת הליגה הספרדית שוקלים להעמיד את בלם ברצלונה לדין בגין התנהגות בלתי הולמת, סבו הרגיע את האוהדים לקראת צ'לסי. ב'בילד' טוענים כי קשר שאלקה כבר סיכם את כל תנאיו ויצטרף בעונה הבאה

(גודל טקסט)
בברצלונה מנסים להרגיע את הרוחות אחרי הדרבי הרותח ביום ראשון, אך היום (שלישי) מדווחים כי הנהלת הליגה הספרדית עשויה להעמיד לדין את ג'רארד פיקה. בלם המוליכה עשוי לספוג הרחקה משלושה משחקים, אחרי שביצע תנועת השתקה לאוהדי אספניול אחרי השער שקבע 1:1. במנהלת הליגה לא אהבו את ההתנהגות של פיקה, והוא עשוי להיות מואשם בהתנהגות בלתי הולמת. 'קאדנה קופה' דיווח מאוחר יותר כי אחרי שהבלם ננזף בעבר, הוא עשוי לספוג עונש חמור הרבה יותר בגלל עברו הבעייתי ולהיענש בצורה חמורה עם הרחקה למספר משחקים.


בינתיים, הצוות הרפואי של המוליכה מקווה לשכנע את פיקה לנוח לקראת גומלין חצי גמר גביע המלך מול ולנסיה. הבלם אינו כשיר במאת האחוזים, ובברצלונה קיים חשש כי שיתופו מול העטלפים ביום חמישי עשוי להוביל לפציעה שתשבית אותו לתקופה ארוכה. עדיין לא ברור מי ישחק במרכז ההגנה מול חטאפה במחזור הקרוב כאשר סמואל אומטיטי מורחק ותומאס ורמאלן עדיין מתקשה להתאושש מפציעה. סבו של פיקה אישר לתקשורת המקומית כי קיימת אפשרות כי נכדו ינוח במשחק במאסטייה, אבל יעמוד לרשות הצוות המקצועי מול צ'לסי: "הילד מתאושש מהמכה הקטנה שספג.  הוא יהיה כשיר בתוך שבוע עד עשרה ימים".



גם לוקא דין סובל מפגיעה קלה, מהלך שעשוי להקפיץ להרכב את יירי מינה ואת בלם קבוצת המילואים דויד קוסטס. בברצלונה ינסו לשבור את שיאו של פפ גווארדיולה, עם 30 משחקים ללא הפסד, כבר בשבת מול חטאפה. השיא הקודם נקבע ב-2010/11, בין המחזור השלישי ל-33. שתי תוצאות טובות מול חטאפה ואייבר, ישברו את שיאו של פפ, שכרגע עסוק בשיאים משלו עם מנצ'סטר סיטי באנגליה.


ינוח בגלל השעייה? פיקה (AFP) 

בתוך כך, ה'בילד' הגרמני גורס כי הנהלת ברצלונה כבר נמצאת במגעים מתקדמים עם מקס מאייר. הקשר הנהדר של שאלקה מסיים את חוזהו בקיץ הקרוב והוא צפוי להצטרף ללא תמורה בדומה לליאון גורצקה, שחתם בבאיירן מינכן. הקשר בן ה-22 פתח ב-16 משחקי ליגה של הרויאל בלוז העונה, אך לא כבש. 


הקשר, שמתנשא ל-1.73 סנטימטרים, שענש כקפטן נבחרת גרמניה בטורניר האולימפי האחרון שנערך ברוסיה ובו גרמניה נכנעה לברזיל וניימאר. בחודשים האחרונים שמו של מאייר נקשר גם עם ליברפול, אך נדמה כי הרצון של ברצלונה להצעיר את הסגל והאפשרות לשחק עם ליאו מסי, לואיס סוארס, פיליפה קוטיניו ואנדרס אינייסטה עשה את שלו. 



חבר חדש למסי? מאייר (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי