רק רשת: ליאו מסי מחכה ללידה, אברה הצטרף לווסטהאם

ליאו מסי ואנטונלה
ליאו מסי ואנטונלה | צילום: אינסטגרם

כוכב ברצלונה ואשתו אנטונלה פרסמו את שמם של ילדם השלישי שייצא לאוויר העולם בעוד כחודש, רוקאביצה מאושר ב-2018, המגן חזר לממלכה וחתם אצל הפטישים והאוהדת שחגגה בסרטון שהפך לוויראלי

(גודל טקסט)
18:40: מתכוננת למונדיאל? 
נבחרת אנגליה הציגה מדים חדשים, השאלה האם זה מה שיסייע לה לצלוח את הגביע העולמי בקיץ? 


pic.twitter.com/TB9cARatuH

— England (@England) 7 בפברואר 2018

17:17: אברטון מציעה לאוהדיה להתחתן בגודיסון פארק
אוהדים שמתחתנים באצטדיוני כדורגל הוא לא דבר חדש, אפילו בארץ היו אוהדי הפועל תל אביב ששכרו את אצטדיון בלומפילד והתחתנו על כר הדשא, אבל באברטון החליטו לקחת את זה צעד קדימה – והודיעו על יום פתוח בו זוגות יכולים להינשא ב"גודיסון פארק".

| Get married at Goodison!

We've got a free open day on Sunday 25 February…

https://t.co/giuU4SAooBpic.twitter.com/F2uulUUGLn

— Everton Fan Services (@efc_fanservices) February 7, 2018

16:14: עכשיו זה רשמי
אחרי השמועות, ההחתמה המפתיעה של ווסטהאם הפכה לרשמית. הפטישים הציגו את פטריס אברה. המגן הצרפתי הוותיק שב לממלכה אחרי קדנציה מרשימה שערך במדי מנצ'סטר יונייטד. מוקדם יותר העונה, בעקבות אירוע בו תקף אוהד, אברה שוחרר ממארסיי וכעת מצא יעד חדש. 


We love this game! #ForEvraBlowingBubblespic.twitter.com/UugpXaL6um

— West Ham United (@WestHamUtd) 7 בפברואר 2018

14:32: מנצ'סטר סיטי מתגעגעת ללירוי סאנה
בסוף חודש ינואר נפצע לירוי סאנה בקרסול והשאיר את מנצ'סטר סיטי ופפ גווארדיולה להסתדר בלעדיו למשך כחודשיים, אבל נראה שבמועדון כבר מתגעגעים. לכן הם העלו לרשת החברתית מקבוץ ביצועים שלו שעושה חשק להתגעגע

You don't stop @leroysane19 when he's in this kind of mood! #mancitypic.twitter.com/kylfsvUlvI

— Manchester City (@ManCity) February 7, 2018

14:00: התיעוד הנדיר של קלרנס ומשפחת סיידורף 

Whaaat.
Teenager Clarence Seedorf in a family TV game show pic.twitter.com/ZrUh33KptB

— Tancredi Palmeri (@tancredipalmeri) February 7, 2018

13:20: אלכסיס סאנצ'ס ייענש במאסר על תנאי

אלכסיס סאנצ'ס, כוכב מנצ'סטר יונייטד החל מינואר האחרון, הגיע לסיכום עם התובע הספרדי לפיו הוא מוכן לשבת 16 חודשי מאסר על העלמת מס בסך כמיליון יורו בשנים 2012/13, עוד כששיחק בברצלונה. מדובר בשני עונשים של שמונה חודשי מאסר על תנאי – אולם אם יורשע פעם נוספת בשנתיים הבאות, ייאלץ לשבת מאחורי סורג ובריח.



סאנצ'ס אחרי שער הבכורה ביונייטד. עוד ימצא את עצמו בכלא? (AFP)


12:10: האוהדת בפרגוואי שהטריפה את הרשת
אולימפיה הפרגוואית ניצחה את ג'וניור הקולומביאנית 0:1 בגביע הליברטדורס, אבל תוצאת המשחק הפכה לזניחה ביחס למה שתפסה עדשת המצלמה מיד לאחר השער. מה שהדליק מיליונים ברשתות החברתיות היה שבמקביל לכיבוש, ביציע המקומי תועדה אוהדת מסניפה קוקאין. הסרטון שהפך לוויראלי הזכיר לרבים כיצד רובי פאולר "הסניף" את קו במגרש אחרי שהבקיע במדי ליברפול. 

EN VIVO jajajaja pic.twitter.com/yUbJFoewaN

— Barra Brava (@barrabrava_net) 6 בפברואר 2018

11:48: פטריס אברה צפוי לחתום בווסטהאם
פטריס אברה (36) צפוי לחתום במהלך היום בווטסהאם. המגן הצרפתי, נחשב לשחקן חופשי לאחר שחרורו ממארסיי בעקבות התפרעותו במשחק מול ויטוריה גימראייש בליגה האירופית. הוא הורחק על ידי אופ"א ממשחקים באירופה עד סוף העונה, אבל יכול לשחק בליגות מקומיות. מאמן הפטישים דייויד מויס רוצה להתאחד עם שחקנו לשעבר במנצ'סטר יונייטד.


פטריס אברה בועט באוהד מארסיי (טוויטר)פטריס אברה בועט באוהד מארסיי (טוויטר)


11:30: שינויים בפורמט המשחקים בליגת העל לנשים
מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל החליטה לשנות בעונה הבאה את הפורמט של משחקי הבית התחתון מסיבוב אחד לשני סיבובים ובכך יגדל מספר המשחקים לשישה. עוד קבעה המנהלת, כי החל בעונת 2018/2019 יוכלו הקבוצות בליגה להחליף שחקניות זרות בתום הסיבוב השני של משחקי הליגה, ולא כפי שנהוג עתה – שלושה מחזורי ליגה לפני סיום משחקי הליגה הסדירה.


10:30: משפחת מסי מאשרת: ילד שלישי בדרך
לפני מספר חודשים אישרו ליאו ואנטונלה מסי שהם מצפים לילד שלישי, אחרי הבנים תיאגו ומתיאו, אבל כעת נחשף כי יהיה זה בן שלישי והוא ייקרא סירו. הצוות הרפואי המקיף את משפחת מסי מעריך שהלידה תתרחש בסוף החודש או לכל המאוחר בתחילת חודש מארס.





10:00:
ביקוש שיא לכרטיסים לאליפות אירופה בג'ודו שתיערך בישראל

בעוד כחודשיים וחצי תיפתח בגני התערוכה בתל אביב אליפות אירופה בג'ודו (26-28 באפריל), ובניגוד לתכנון המקורי לבנות אולם המכיל 4,000 מקומות ישיבה, הביקוש הרב הוביל את המארגנים להגדיל את קיבולת האולם ובסופו של דבר הוא יכיל כ-5,000 מושבים.


09:30: ניקיטה רוקאביצה מאושר מהחיים ב-2018
אמנם מכבי חיפה שמטה אמש יתרון 0:2 וסיימה ב-2:2 ביתי ברבע גמר גביע המדינה מול הפועל חיפה, בכך איבדה מקדמה משמעותית מאוד לקראת הגומלין, אבל מי שבכל זאת יכול להיות שבע רצון הוא החלוץ ניקיטה רוקאביצה שהבקיע בשישה משמונה משחקים וגם הוסיף בישול.

Halftime pic.twitter.com/I3ZVKt6BbS

— Nikita Rukavytsya (@RealRukavytsya) February 7, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי