רונאלדו: ריאל מדריד צריכה להחתים את ניימאר, הוא יהיה הטוב בעולם

רונאלדו
רונאלדו | Gettyimages

חלוץ העבר הברזילאי המליץ לבלאנקוס להחתים את בן ארצו, אך הודה: "לא שמעתי אף נציג רשמי של ריאל מדריד אומר משהו על ניימאר". זידאן דורש משחקניו להתחיל לספק את הסחורה, פרס מאבד את הסבלנות

(גודל טקסט)
רונאלדו הברזילאי ששיחק בין היתר בריאל מדריד ממליץ לקבוצה להחתים את ניימאר, ועורר שוב את השמועות על הגעהאפשרית של הכוכב פאריס סן ז'רמן בבירת ספרד. "ריאל מדריד זקוקה לשחקנים הכי טובים וצריכה להחתים את ניימאר. מדובר בשחקן מעולה שיהיה בעוד כמה שנים הטוב בעולם. ריאל מדריד צריכה את הטובים ביותר", אמר חלוץ העבר ל"מארקה" כשנכח בהשקת נעליים חדשות של ניימאר.


יחד עם זאת החלוץ הברזילאי ששיחק ארבע שנים בחוד של ריאל מדריד הודה: "לא שמעתי אף נציג רשמי של ריאל מדריד אומר משהו על ניימאר. השנה קשה לקבוצה לזכות בתואר והאפשרות היחידה היא זכייה בליגת האלופות. זו תחרות שהם מצליחים בה, אבל הכל יכול לקרות בכדורגל".



בתוך כך פרסם "מארקה" שזינדין זידאן דורש ששחקניו יחזירו לו על המגרש אחרי שתמך בהם בכל החזיתות גם אחרי נצחונות וגם אחרי הפסדים. העיתון כתב שזיזו לא מצליח למצוא את התשוקה להצלחה שקיימת אצלו גם בקרב שחקניו. התיקו 2:2 נגד לבאנטה עורר כעס גדול לא רק אצל הצרפתי אלא גם הנשיא פלורנטינו פרס הראה שנמאס לו מהשחקנים שלא מספקים את הסחורה בכר הדשא ואפילו לא טרח לרדת לחדר ההלבשה כפי שהוא עושה פעמים רבות. ביום רביעי הבא תארח ריאל מדריד את פ.ס.ז' בשמינית גמר ליגת האלופות וזידאן מקווה שהשחקנים יתנו לו מענה על יכולתם החלשה עד כה. בשבת הקבוצה תארח את ריאל סוסיאדד במבחן אחרון לפני פ.ס.ז'.


 

Back with the best … Friends forever @ronaldo @oficialrc3 @realmadrid

A post shared by David Beckham (@davidbeckham) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי