אבנים הושלכו על האוטובוס של ברצלונה, השמשות נופצו

האוטובוס של ברצלונה
האוטובוס של ברצלונה | טוויטר

הקטלאנים עברו חוויה לא נעימה לאחר ה-0:2 על ולנסיה במסטאייה, אף שחקן לא נפגע. קוטיניו: "כבר הגעתי לגמר ראשון", סרג'י רוברטו: "פיליפה החתמה גדולה". ספק לגבי קיום הגמר במטרופוליטנו. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
שחקני ברצלונה עברו חוויה ממש לא נעימה לאחר ה-0:2 אמש (חמישי) על ולנסיה בגומלין חצי גמר גביע המלך (0:2 בסיכום שני המשחקים). חלק מאוהדי העטלפים חיכו מחוץ למגרש, קיללו את שחקני המנצחת ואף השליכו אבנים שניפצו את שמשות האוטובוס. למרבה המזל אף אחד משחקני ברצלונה לא נפגע ומשליך האבנים נעצר על ידי המשטרה המקומית. בכלל, האווירה עצמה הייתה עוינת עבור ברצלונה, ומי שכמובן ספג את מרבית הקללות היה ג'רארד פיקה. 


הקטלאנים יפגשו בגמר ב-21 באפריל את סביליה. זאת תהיה הפעם השנייה בלבד בכל הזמנים בה שתי הקבוצות נפגשות בגמר הגביע. הפעם הקודמת הייתה ב-2015/16 ובארסה ניצחה 0:2 משערים של ג'ורדי אלבה וניימאר. עבור הקטלאנים זאת תהיה הופעה חמישית ברציפות במעמד הגמר, הישג שאף קבוצה לא השיגה בעבר.



קיומו של הגמר ב"וונדה מטרופוליטנו" של אתלטיקו מדריד מוטל בספק. בארסה רוצה לשחק שם בגלל שריאל מדריד לא מסכימה לערוך את המשחק בסנטיאגו ברנבאו, אך באותו יום בדיוק אתלטיקו מדריד אמורה לשחק בליגה מול בטיס ויש בעיה להסיט את המשחק ליום אחר בשל שלבי ההכרעה של הליגה האירופית בהם עשויה להשתתף אתלטיקו.


המאמן ארנסטו ואלוורדה אמר בסיום: "הגיע לנו לעלות לגמר. שיחקנו נגד קבוצה עם המון מוטיבציה שעיר שלמה עמדה מאחוריה. ולנסיה הייתה מסוכנת במתפרצות ועשתה לנו הרבה בעיות. הכניסה של פיליפה קוטיניו שינתה את המשחק שלנו. אנדרה גומש אותו החליף עזר לנו בצד הפיזי, אבל הייתי צריך מישהו מהיר. מבחינה אישית זה רק הגמר השני שלי כמאמן ואני מקווה שיהיה לנו יותר מזל מהמשחק הראשון שלי". ב-2015 הוא השתתף בגמר הגביע עם בילבאו והפסיד כמובן לברצלונה 3:1.


Barcelona bus window was smashed by Valencia fans when they exited from the Mestalla stadium. #Barcelonapic.twitter.com/Qcpwwcxg3v

— footballnews (@footynews33) February 8, 2018


קוטיניו, שכבש את שער הבכורה בקבוצה, אמר: "אני מאושר. אני כבר בגמר הראשון שלי עם ברצלונה. אני מתקדם צעד אחר צעד ולומד מה שצריך". אחרי המשחק אמר סרג'י רוברטו על קוטיניו: "הוא החתמה גדולה. ידענו כמה הוא איכותי. הוא התאקלם מהר מאוד בקבוצה". ירי מינה צייץ לאחר הבכורה: "תודה לאלוהים, חבריי לקבוצה, המנהלים והאוהדים שנתנו לי צ'אנס. אני רוצה רק להתקדם".


La portada del diario Mundo Deportivo de mañana… COUPAZO. pic.twitter.com/1eRsMHnqT4

— El 10 (@el10blaugrana) February 9, 2018

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי