זידאן על איסקו: "הידיעות שהוא יעזוב הן שקריות"

זינדין זידאן
זינדין זידאן | AFP

מאמן ריאל מדריד צפוי לבצע רוטציה מול סוסיאדד (שבת, 21:45). בצרפת טוענים שפ.ס.ז' העבירה מסר לצרפתי לעונה הבאה, לב מועמד מוביל להחליפו. יו"ר טוטנהאם לפרס: "קיין תמורת 200 מיליון יורו"

(גודל טקסט)
המחזור ה-23 בליגה הספרדית יחל היום (שישי) עם המשחק בין אתלטיק בילבאו ללאס פלמאס ויימשך מחר עם ארבעה משחקים נוספים כשבמוקד משחקה של ריאל מדריד מול ריאל סוסיאדד והמפגש בין אתלטיקו מדריד למלאגה.


ריאל מדריד – ריאל סוסיאדד (21:45)

כשהיא עם הגב לקיר ולקראת המשחק הכי חשוב שלה העונה מול פאריס סן ז'רמן ביום רביעי, ריאל מדריד תארח את ריאל סוסיאדד ותקווה להשיג ניצחון שיעניק לה קצת שקט ומעט ביטחון. המשחק נגד סוסיאדד הוא סוג של מלכודת עבור זידאן. מצד אחד, הקבוצה הבאסקית תמיד מהווה יריבה קשה לבלאנקוס, שזקוקים לתוצאה טובה כדי לא לגרום לרגשות שליליים אצל הקהל לקראת פ.ס.ז'. מצד שני, המאמן הצרפתי לא רוצה לסכן את שחקניו הבכירים ולהביא אותם רעננים לצ'מפיונס. בספרד מעריכים שזיזו יהמר על רוטציה.



זידאן קיים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק ונשאל על הידיעות כאילו הוא רוצה למכור את איסקו: "אני רוצה את איסקו בקבוצה שלי כל הקריירה. הוא שחקן טוב מאוד כפי שהראה לנו ויראה לנו. הידיעה שהוא יעזוב שיקרית". 


משחק נגד סוסיאדד לפני פ.ס.ז': "לא יודע מה יקרה ביום רביעי, אבל אנחנו רוצים להצליח קודם בשבת ויש לנו יריבה טובה". לשאלה לדעתו היכן יהיה גמר הגביע לאחר שברצלונה רוצה כמו כל שנה לשחק בסנטיאגו ברנבאו אמר: "הנהלה תחליט. אין לי קשר לזה".
 

זידאן שמר על עמימות לגבי הסגל שיבחר למשחק נגד סוסיאדד בגלל שהוא מתלבט אם לשחק עם מחליפים. "תראו במשחק", אמר לעיתונאים. נאצ'ו עשוי לקבל חופשה בגלל שלא כדאי לסכן אותו לפני פ.ס.ז'. תיאו הרננדס עשוי לפתוח. בקישור לא ברור אם קאסמירו, טוני קרוס או לוקה מודריץ' יפתחו. מתיו קובאצ'יץ' עשוי לשחק וגם איסקו ומרקו אסנסיו הצעירים. לא ברור אם BBC ישחקו. בורחה מאיורל ולוקס ואסקס עשויים לשחק. 


השבועון הצרפתי "le10sport" טוען שוב כי פ.ס.ז' מגששת אצל זידאן בנוגע למשרת המאמן בעונה הבאה. לפי הדיווח עדיין לא נוצרו מגעים רשמיים, אבל המסר כבר הועבר למאמן הצרפתי. לפי דיווחים בספרד, מאמן נבחרת גרמניה יואכים לב המועמד המוביל להחליפו. העיתון הספרדי "ABC" פרסם שדניאל לוי, יו"ר טוטנהאם, העביר מסר ישיר לפלורנטינו פרס כי אם ריאל מדריד רוצה את הארי קיין היא תצטרך לשלם עליו 200 מיליון יורו. העיתון כתב שהסיבה היחידה שטוטנהאם תהיה מוכנה לוותר על החלוץ היא ההוצאות העצומות על האצטדיון החדש שלה שמגיעות ל-807 מיליון יורו.


ז'או פייר פאפן, חלוץ העבר של מילאן ונבחרת צרפת התראיין, ל"אס" ודיבר בין השאר על קארים בנזמה עליו אמר: "ריאל מדריד חייבת לחזק את עצמה. אני הייתי מחתים מספר 9 חדש. בנזמה כבש בעבר הרבה שערים, אבל עכשיו שום דבר לא עובד לו. הוא לא מספיק מסוכן וזה דבר מוזר שעובר עליו". על המשחק נגד פ.ס.ז' הוסיף: "לדעתי פ.ס.ז' קצת פייבוריטית. היא נמצאת בכושר שיא, אבל לא הייתי מזלזל בריאל ואני מציע לפ.ס.ז' גם לא לעשות זאת".


זידאן. פ.ס.ז' פנתה (AFP)
זידאן. פ.ס.ז' פנתה (AFP)


מלאגה – אתלטיקו מדריד (17:15)
הקולצ'ונרוס ינסו לצמצם את הפער מברצלונה שעומד על תשע נקודות לפחות עד יום ראשון. השוער יאן אובלק שמחזיק בתואר ה"זמורה" נכון לעכשיו כשספג הכי מעט שערים (9 לעומת 11 של מארק אנדרה טר שטגן) ישחק מול הקבוצה שכבשה הכי מעט שערים בליגה (14) ומדורגת אחרונה. דייגו קוסטה שצפוי לשחק אמר: "מלאגה אחרונה, אבל במגרש שלהם תמיד קשה לשחק. נצטרך להפגין משחק מצוין כדי לנצח אותם". המגן פליפה לואיס שנעדר מאז דצמבר בגלל פציעה עשוי לחזור לשחק.


משחקים נוספים

ויאריאל – אלבס (14:00)
לגאנס – אייבר (19:30)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי