הזאר: ריאל הקבוצה הטובה בעולם, מסי לא מהעולם הזה

אדן הזאר
אדן הזאר | AFP

כוכב צ'לסי סיפק ראיון מרתק ל"מארקה" על שמינית גמר הצ'מפיונס ("מסוגלים לנצח את ברצלונה"), הקשר החם עם זידאן ("הערצתי אותו, ברור שאנחנו בקשר") והגעה אפשרית למדריד ("בכדורגל אף פעם אתה לא יודע מה יהיה")

(גודל טקסט)
בצל השמועות על מעבר אפשרי לריאל מדריד בקיץ ופחות משבועיים לפני המפגש בין ברצלונה לצ'לסי, אדן הזאר העניק הבוקר (שישי) ראיון מקיף ל"מארקה" ודיבר על הכל.


המפגש עם ברצלונה: "משחק נפלא בליגת האלופות. העונה אנחנו לא טובים כמו בשנה שעברה, אבל אתה אף פעם לא יכול לדעת מה תהיה התוצאה הסופית. זו הסיבה שכולנו אוהבים כדורגל. אני בטוח שאנחנו מסוגלים לנצח אותם אם נשחק כיחידה אחת ומאוחדים. לא חושש שניתקל בשיפוט עוין כמו שהיה לצ'לסי כשהודחה מהאלופות בסטמפורד ברידג' מול ברצלונה כשהשופט דפק אותה ולא נתן פנדל. אני שוכר טוב את המשחק הזה כשאינייסיטה כבש את השער המכריע ודידייה דרוגבה השתולל. אני לא אוהב לדבר על שופטים. אני תמיד מרוכז במשחק עצמו. נקווה שלא נצטרך את חסדי השיפוט כדי לנצח".



חששות משחקני ברצלונה: "נו אתם יודעים, יש להם איזה בחור אחד שבכלל לא מהעולם הזה. הוא שונה, הוא סופר קלאסה, אבל ברצלונה זה לא רק מסי. מדובר בקבוצה מצוינת".


החיים הקשים של אנטוניו קונטה: "זכינו באליפות בשנה שעברה ועכשיו האוהדים רוצים שנזכה גם העונה. כולנו יודעים עד כמה הפרמייר-ליג קשה. כבר הפסדנו כמה משחקים ויש עוד שלושה חודשים לסיום העונה. נסכים שהאליפות ככל הנראה אבודה, אבל אנחנו עדיין מתחרים על הגביע האנגלי וליגת האלופות. בסיום העונה שלנו יכולה להיות דווקא טובה. עכשיו ההרגשה שלנו רעה, אבל תמיד צריך לחכות לסיום. אנחנו נותנים הכל על כר הדשא, אבל לפעמים הדברים לא עובדים בדרך שאתה רוצה. אם נזכה בתואר השנה הכל ייראה שונה".


אדן הזאר (AFP)
אדן הזאר (AFP)


הקשר החם עם זינדין זידאן: "ברור שיש קשר כזה. אני זוכר שלפני עשר שנים כשהוא דיבר עליי בפעם הראשונה זה היה מדהים. הערצתי אותו כשהייתי ילד. ראיתי אלפי פעמים משחקים שלו וסרטים עליו והיום הוא מאמן את הקבוצה הכי טובה בעולם. ברור שאני אוהב שאנשים כמוהו מדברים עליי".


הרצון של אוהדי ריאל לראות אותו מצטרף: "בכדורגל אתה אף פעם לא יודע, אבל אני מרוכז בצ'לסי. אני מאושר בקבוצה הזאת".


Eden Hazard repeats the same for the 28655th time. On a question from Marca about Real Madrid: "In football you never know, but I'm happy at Chelsea. I'm maximally focused on my job here." #cfcpic.twitter.com/oTDIoqumD6

— Kristof Terreur (@HLNinEngeland) February 9, 2018



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי