פיקה ודמבלה בסגל, סוארס: מצב אידיאלי לטרבל

עוסמאן דמבלה, אנדרס אינייסטה
עוסמאן דמבלה, אנדרס אינייסטה | אתר רשמי

צמד הפצועים ישובו לקראת המפגש של ברצלונה מול חטאפה (ראשון, 17:15), והחלוץ אופטימי לקראת סיום העונה. עדיין לא ברור היכן יתקיים הגמר, בקטלוניה טוענים: "קוטיניו שבר את קללת האגף הימני"

קבוצות: חטאפה
(גודל טקסט)
אחרי שהבטיחה את מקומה בגמר גביע המלך, ברצלונה תפגוש מחר (ראשון, 17:15) את חטאפה. סרחיו בוסקטס צפוי לערוך את הופעתו ה-300 בליגה במדי הקבוצה, שתנסה לשמור על הרצף החיובי שלה עם 13 ניצחונות על חטאפה מ-15 המשחקים האחרונים. מצוקת הבלמים של ארנסטו ואלוורדה עלולה לסלול את דרכו של יירי מינה להרכב בפעם הראשונה. הקולומביאני קיבל דקות ראשונות ביום חמישי האחרון במאסטייה מול ולנסיה, אך מצבם הבריאותי של ג'רארד פיקה ותומאס ורמאלן בשילוב עם ההרחקה של סמואל אומטיטי – מציבה בפני ואלוורדה בעיה. לוקא דין עשוי לעבור אל מרכז ההגנה, כדי לאפשר לבוסקטס לנווט את הקישור.


פיקה נכלל בסגל של ואלוורדה למשחק, אך לא ברור אם הוא יוכל לשחק. גם עוסמאן דמבלה נכלל בסגל, והוא ככל הנראה ימתין על הספסל. פליפה קוטיניו, שכבש לראשונה במדי ברצלונה ועל פי חלק מהדיווחים 'שבר את קללת האגף הימני של ברצלונה', צפוי לפתוח. הברזילאי הצליח להפיח חיים באגף הימני אחרי שאנדרה גומש, ג'רארד דאלופאו, אלש וידאל ופאקו אלקאסר נוסו בעמדה הזו ללא הצלחה.



בינתיים, עדיין לא ברור היכן יתקיים המפגש בין ברצלונה לסביליה בגמר. בדומה לשנים האחרונות, ריאל מדריד מסרבת כי משחק הגמר ישוחק בסנטיאגו ברנבאו וגם וונדה מטרופליטנו אינו זמין. האנדלוסים הציעו את רמון סאנצ'ס פיחואן כאשר גם המאסטייה סומן כאפשרות. אנדרס אינייסטה סיפר: "יש כאוס לגבי המיקום של הגמר, אבל מה שחשוב זה שאנחנו נהיה שם". לואיס סוארס הוסיף בראיון ל'מונדו דפורטיבו': "המצב שלנו אידאלי בכול הנוגע לזכייה באליפות, גביע המלך וליגת האלופות. זו לא תהיה משימה קלה, אבל היא אפשרית".


La portada del diario Mundo Deportivo de mañana… OPERACIÓN TRIPLETE. pic.twitter.com/pih3utQaT0

— El 10 (@el10blaugrana) February 10, 2018

משחקים נוספים:
סביליה -ג'ירונה (13:00)
סלטה ויגו – אספניול (19:30)
ולנסיה – לבאנטה (21:45)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי