רק רשת: אוהד ארסנל שורף חולצה, כריסטיאנו רונאלדו מפרגן

לקאזט
לקאזט | טוויטר

ההחמצות של חלוץ התותחנים ב-1:0 לטוטנהאם עלו לו במוע זעם מיותר. כוכב ריאל החמיא לנבחרת פורטוגל שזכתה באליפות אירופה בכדורגל אולמות. וגם: וייד מרגיש בבית, באלוטלי מתלונן

(גודל טקסט)
12:07: באלוטלי זועם על השיפוט
מריו באלוטלי ספג אתמול צהוב בהפסד ניס לדיז'ון 3:2 בחוץ דווקא בגלל שהתלונן על קריאות גזעניות נגדו. בדקה ה-72 החמיץ האיטלקי הזדמנות לכבוש ואוהדי דיז'ון לעגו לו. בטוויטר של ניס צייצו שהצהוב שנשלף לו היה רק בגלל שהתלונן על יחס גזעני נגדו. משהו רע כנראה עובר על שופטי הכדורגל בצרפת. שוער דיז'ון הגיב גם הוא ואמר: אמרתי לבאלוטלי שלא שמעתי שום קריאות גזעניות".


French club Nice say Italy striker Mario Balotelli was shown a yellow card for complaining about racist abuse he received from Dijon fans in Saturday's 3-2 defeat at the Stade Gaston Gerard. pic.twitter.com/0JgyfmOBU8

— Football Manics (@footballmanics) 11 בפברואר 2018


11:19: אוהד ארסנל שרף חולצה של לקאזט
אוהד ארסנל התרגז על ההחמצה של אלכסנדר לקאזט ושרף את החולצה שלו. אחד האוהדים העלה ציוץ של האירוע, אבל העדיף לאחר מכן להוריד אותו. הצרפתי החמיץ שתי הזדמנויות מעולות לכבוש אחת מהן ממש בשניות הסיום והיה יכול להשוות ל-1:1.


10:30: כריסטיאנו רונאלדו מפרגן לקולגות

אחרי שזכתה ביורו 2016, נבחרת פורטוגל זכתה גם באליפות אירופה בכדורגל אולמות אחרי שגברה 2:3 על ספרד בגמר. כוכב ריאל מדריד לא נשאר אדיש להישג.


 

Campeões da Europa de Futsal!! Parabéns malta, parabéns Portugal!!

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on



10:30: ווייד מרגיש בבית
הגארד שחזר למיאמי אחרי קדנציה קצרה בקליבלנד, דאג להבהיר באינסטגרם מה הוא חושב על המעבר.


 

It just feels right!

A post shared by dwyanewade (@dwyanewade) on



9:30: מנדי מתפעל מדה בריינה

המגן השמאלי של מנצ'סטר סיטי, בנז'מן מנדי, אמנם פצוע, אך לא מפסיק לעקוב אחרי הקבוצה ואתמול בניצחון 1:5 על לסטר פרסם ציוצים משעשעים על הבישולים של הכוכב הבלגי, שסידר אתמול שלושה שערים לראחים סטרלינג וסרחיו אגוארו.



36942 assist from De Bruyne pic.twitter.com/XTlhcF4can

— Benjamin Mendy (@benmendy23) February 10, 2018

I meant 36943

— Benjamin Mendy (@benmendy23) February 10, 2018



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי