בברצלונה גיבשו תוכנית סיוע לדמבלה, ארתור מתקרב

עוסמאן דמבלה
עוסמאן דמבלה | AFP

בקטלוניה נחושים לסייע ליהלום להתאקלם, והכינו תוכנית בת שלושה רבדים. מסי, סוארס ואינייסטה יסייעו, טבח אישי הוצמד וכמות המבדקים הפיזיים תגדל. קשר גרמיו יקבל אזרחות פורטוגלית, ויכול להצטרף במהלך 2019

(גודל טקסט)

הלחץ בברצלונה גבר בתחילת השבוע אחרי ה-0:0 מול חטאפה, שהוביל לקיזוז הפער מאתלטיקו מדריד לשבע נקודות בלבד. בעקבות אובדן הנקודות בליגה, בחר ארנסטו ואלוורדה להעניק לשחקניו שני ימים מנוחה כדי להתאושש מהעומס שהיה על השחקנים בשבועות האחרונים. היום (רביעי) דווח ב'מונדו דפורטיבו' כי מצבו של עוסמאן דמבלה מדאיג את ראשי המועדון, אחרי שתי הפציעות הקשות שמהן הוא סבל. החשש המרכזי במועדון הוא כי הפציעות מעכבות את ההתאקלמות של הצרפתי, ולכן בחרו במסלול התאוששות מיוחד עבורו שזכה לשם: הלם בשלושה חלקים. למשימה גויסו כל שחקני ברצלונה והצוות המקצועי, שינסו לסייע לו.

"דמבלה סבל מלחץ משמעותי אחרי הרכישה שלו מבורוסיה דורטמונד", טענו בתקשורת הקטלונית והסביר: "תג המחיר העמיס עליו וגם העבודה שהוא סומן כיורשו של ניימאר. העצבנות, המתח והפציעות הובילו אותו למצב בעייתי". מול חטאפה, ב-28 דקות בהן שולב כמחליף, הצרפתי סיפק מסירה איכותית ללואיס סוארס, אך מעבר לכך התקשה להשפיע על המשחק. כעת, שחקני ברצלונה ובראשם ליאו מסי, אנדרס אינייסטה וסוארס לקחו על עצמם את האחריות להחזיר ליהלום את הביטחון.

כחלק מהתוכנית, ברצלונה הצמידה לדמבלה טבח אישי שיבשל לו אוכל בריא ואף נדרש ממנו שלא להגזים בבילויים ובאכילת מזון מהיר. במועדון מודעים לכך כי בדומה לניימאר, גם ביתו של הכוכב הפך למוקד אטרקטיבי עבור חבריו, שמבקרים רבות בברצלונה ועלולים להפריע לאורח החיים הספורטיבי שלו. דמבלה זוכה למבדקים פיזיים צמודים, גם בביתו ועל פי התקשורת הספרדית ואלוורדה הבהיר לראשי המועדון כי הקשר יחזיר בקרוב את ההשקעה הגדולה בו.


עזרה מהפרעוש. מסי ודמבלה (AFPׂ) 

בינתיים, נדמה כי עסקת העברתו של ארתור נסגרה לקראת המעבר ב-2019. על פי הדיווח בברזיל, קשר גרמיו יקבל אזרחות פורטוגלית וכך יוכל להשתלב בסגל ללא בעיות רישום שחקנים מחוץ לאיחוד האירופי. ברצלונה תרכוש כ-60 אחוזים מכרטיסו כאשר 20 אחוזים נוספים שייכין לאיש עסקים מקומי והשאר למשפחתו של ארתור. גרמיו מתעקשת לקבל עבור הקשר 30 מיליון יורו, אך נדמה כי ברצלונה תצליח להשלים את העסקה תמורת 25 מיליון יורו בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי